Entertainment alle pijlers

Barbie's Bruiloft & baby

06-03-2012 18:50 2373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat kijken vanavond?

Ben benieuwd of ik de enige ben, aangezien ik nooit naar dat soort reallity soaps kijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 19 oktober 2012 @ 23:02:

[...]



Geloof me maar op mijn woord als ik zeg dat zowel Samantha als Michael echt hele lieve mensen zijn



Haags, dat wel, en dat is toch net even een ander slag, en dat wordt vreselijk uitvergroot op tv

Maar ze gaan voor elkaar door het vuur

(net als voor Koetsjie trouwens.Maar waarom zegt niemand haar dat ze er clownesk uitziet met dat koffiebruine hoofd en die witte lippen
quote:Summerdance schreef op 19 oktober 2012 @ 23:02:

[...]



Geloof me maar op mijn woord als ik zeg dat zowel Samantha als Michael echt hele lieve mensen zijn



Haags, dat wel, en dat is toch net even een ander slag, en dat wordt vreselijk uitvergroot op tv

Maar ze gaan voor elkaar door het vuur

(net als voor Koetsjie trouwens.Ja zo lief hoe ze die hond de straat op tiefte. Echt snoezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 20 oktober 2012 @ 12:45:

[...]





Ja zo lief hoe ze die hond de straat op tiefte. Echt snoezig.

Dat was het balkon, en de gooi die ze gaf was met een tas.

En ja ik twijfelde ook, dus ik heb de beelden even 4x terug gespoeld en beeldje voor beeldje terug gekeken



Zoals ze met de hond omgaan is ook niet mijn manier hoor, begrijp me niet verkeerd.

Maar het beeld wat hier geschetst werd als ontaarde en slechte moeder...dat klopt gewoon niet



En nee, ze is niet mijn beste vriendin, komen niet bij elkaar over de vloer, maar wilde dat wel even gezegd hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Michael ziet er weer uit als een paar jaar geleden.. Jonger minder breed etc..



I think they are cute
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Gucci werd op balkon neer gezet.



Ik vond mike ook erg lief voor haar tijdens het interview met peter. Heel beschermend.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Allemaal goed en wel, ze zjn ongetwijfeld erg aardig en Barbie is een goede moeder daar twijfel ik niet aan maar een beetje minder schelden vooral met het woord kanker kan geen kwaad lijkt mij. Ze kunnnen het beter nu afleren voordat hun dochter leert praten
Alle reacties Link kopieren
Dat leren ze niet af vrees ik.



En als Angelina het niet thuis hoort, hoort ze het wel op straat, bij opa en oma, bij vriendinnetjes thuis, bij de bakker, op school.



Het is het buurtje waar ze wonen.

Wederom, het is ook niet mijn manier van communicatie maar ik heb jaren in die buurt gewerkt.

Je veranderd er niets aan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat leren ze niet af vrees ik.



En als Angelina het niet thuis hoort, hoort ze het wel op straat, bij opa en oma, bij vriendinnetjes thuis, bij de bakker, op school.



Het is het buurtje waar ze wonen.

Wederom, het is ook niet mijn manier van communicatie maar ik heb jaren in die buurt gewerkt.

Je veranderd er niets aan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 oktober 2012 @ 00:59:

Het zijn Geen hagenaars, maar hagenezen.

Een wereld van verschil.Je hebt gelijk! Maar ik mocht van mijn vader (een Hagenees) nooit Hagenees zeggen, want dat vond hij niet netjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 20 oktober 2012 @ 15:57:

Dat leren ze niet af vrees ik.



En als Angelina het niet thuis hoort, hoort ze het wel op straat, bij opa en oma, bij vriendinnetjes thuis, bij de bakker, op school.



Het is het buurtje waar ze wonen.

Wederom, het is ook niet mijn manier van communicatie maar ik heb jaren in die buurt gewerkt.

Je veranderd er niets aan.Dat vrees ik ook maar ik vind het evengoed wel jammer maar c'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Is het al afgelopen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2012 @ 17:59:

Is het al afgelopen?Ja. Maar misschien komt er een vervolg.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 23 oktober 2012 @ 19:22:

[...]



Ja. Maar misschien komt er een vervolg.Oh gelukkig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Barbie is niet door haar man van trap geduwd



SCHEVENINGEN - Barbie ontkent dat er sprake is van huwelijksproblemen. Haar man Michael zou haar van de trap hebben gegooid, maar volgens de Oh Oh Cherso-deelneemster is dat niet waar.

"Tuurlijk hebben we wel eens bonje, maar dat is niet met slaande ruzie elkaar van de trap gooien."

Bij weekblad Party kwam in drievoud het verhaal binnen dat Michael geweld had gebruikt tegen zijn eega en dat Barbie vervolgens bij haar moeder de nacht had doorgebracht.

Een tante en de moeder van Barbie zouden hierover hebben gesproken op een verjaardagsfeestje.

Jaloezie

"Mijn moeder is helemaal niet op een verjaardag geweest. Wij kennen die vrouw niet eens van wie die verjaardag was", aldus een verontwaardigde Barbie, die eigenlijk Samantha heet, in Party.

Ook de man van de realityster ontkent in alle toonaarden. "Ik heb nog nooit een meisje aangeraakt. We hebben wel eens ruzie, maar een vrouw slaan? En dan ook nog met mijn dochter erbij? Nee, echt niet!"

Het paar gooit het op jaloezie op hun succes. De twee verdienen hun geld met hun eigen reallifesoap.



Ik hoop dat het maar een roddel is :(
Alle reacties Link kopieren
Hoop ik ook zeg...
Alle reacties Link kopieren
Sum weet het vast wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2012 @ 16:32:

Sum weet het vast wel
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het een roddel. Barbie en Michael zijn toch een heel hecht en liefdevol setje?
Alle reacties Link kopieren
maar als Mike nog nooit een meisje heeft aangeraakt..hoe is Angelina er dan gekomen
Alle reacties Link kopieren
maar als Mike nog nooit een meisje heeft aangeraakt..hoe is Angelina er dan gekomen



Scherp, heel scherp
Alle reacties Link kopieren
De makers van het tv-programma 'Barbie's Baby' krijgen waarschijnlijk een boete voor het overtreden van de Arbeidstijdenwet.



Dat heeft minister Asscher van Sociale Zaken gezegd in de Tweede Kamer, als antwoord op vragen van de SGP. De partij wilde onder meer weten of de minister het acceptabel vindt om baby's te gebruiken om kijkcijfers op te stuwen.



Volgens Asscher zijn omroepen zelf verantwoordelijk voor wat ze uitzenden. In dit geval is er volgens hem sprake van kinderarbeid, omdat er een pasgeboren baby aan meedoet. De makers dachten volgens hem dat dat wel mocht, omdat het programma om de ouders draait en niet om het pasgeboren meisje.

Ontheffing



Volgens de inspectie SZW is er wel degelijk sprake van kinderarbeid, ook als het kind zelf niet werkt maar door de ouders wordt betrokken bij arbeid. Dat mag alleen als er een ontheffing wordt verleend.



Er wordt nu waarschijnlijk een boete opgelegd. Voor het RTL-programma werden de eerste dagen vastgelegd van de baby van realityster Barbie.

Broodwinning



Barbie zei eerder op televisie dat ze vooral aan de serie meedeed om geld te verdienen. De baby wordt dus gebruikt voor broodwinning, vindt de SGP, maar volgens minister Asscher is dat niet genoeg reden voor de overheid om meteen in te grijpen.



De SGP wilde ook weten of de Raad voor de Kinderbescherming zich met de zaak heeft bemoeid. Volgens minister Asscher is dat niet gebeurd, omdat bij de Raad geen zorgelijke signalen zijn binnengekomen over het meisje of over haar opvoeding.



Bron: NOS
Alle reacties Link kopieren
Kom op Frizzy, dit is toch al heel oud nieuws?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven