Badr en Estelle - a True Love Story deel 3
donderdag 15 november 2012 om 00:21
donderdag 15 november 2012 om 01:25
Heb die uitzending van Pauw en Witteman bekeken waar een pagina of 10 geleden een link naar stond .
Ach, baddertje wilde zijn leven beteren en dus met hulp van Yves (ik ben Yves en ik ben knuffelzacht) een vet contract om in Amerika een paar potjes lekker te vechten. Ontroerend~!
Maar ja, je moet iets doen om Stellate kunnen blijven onderhouden je liefde te bewijzen.
Ach, baddertje wilde zijn leven beteren en dus met hulp van Yves (ik ben Yves en ik ben knuffelzacht) een vet contract om in Amerika een paar potjes lekker te vechten. Ontroerend~!
Maar ja, je moet iets doen om Stellate kunnen blijven onderhouden je liefde te bewijzen.
donderdag 15 november 2012 om 07:36
Leon is er ook weer:
http://www.volkskrant.nl/ ... -jacht-op-Badr-Hari.dhtml
Over de getuigen Eric Kuster en Yves Gijrath.
http://www.volkskrant.nl/ ... -jacht-op-Badr-Hari.dhtml
Over de getuigen Eric Kuster en Yves Gijrath.
donderdag 15 november 2012 om 07:49
Met opvallende auto's, begeleid door tv-ploegen en tweetende agenten, werd Badr opgehaald. Je kunt alleen maar veronderstellen: gedreven door wraakzucht na de voorwaardelijke vrijlating van Badr.
Wat een stemmingmakerij, die tv-ploeg van PowNews was er toevallig bij... Wat een ruk-artikel.
En eerder in het stuk 'Extension en Dadr wisten niet welke horeca gelegenheden'.... Eh, nou, alle horecagelegenheden?
Wat een stemmingmakerij, die tv-ploeg van PowNews was er toevallig bij... Wat een ruk-artikel.
En eerder in het stuk 'Extension en Dadr wisten niet welke horeca gelegenheden'.... Eh, nou, alle horecagelegenheden?
donderdag 15 november 2012 om 08:03
Wat een stuk zeg, ongelooflijk.
Het is natuurlijk ook niet te begrijpen dat als je in je brievenbus een oproep krijgt om als getuige bij de rechter-commissaris te verschijnen je een getuige bent. En bij de politie wordt je natuurlijk ook gehoord als "de man die er toevallig langs reed" of "de man die al bellend uit z'n raam keek", daar komt het hele woord getuige niet aan te pas. (Oh nee, de politie zegt gewoon aan het begin van het verhoor: "u bent hier omdat wij u als getuige willen horen....")
Bovendien krijgen de verdachte en de advocaat de schorsingsvoorwaarden op papier. En áls er al iets niet duidelijk is aan de woorden "getuigen" en "horeca", dan vraag je dat gewoon niet. Of je neemt het zeker voor het onzekere.
Het is natuurlijk ook niet te begrijpen dat als je in je brievenbus een oproep krijgt om als getuige bij de rechter-commissaris te verschijnen je een getuige bent. En bij de politie wordt je natuurlijk ook gehoord als "de man die er toevallig langs reed" of "de man die al bellend uit z'n raam keek", daar komt het hele woord getuige niet aan te pas. (Oh nee, de politie zegt gewoon aan het begin van het verhoor: "u bent hier omdat wij u als getuige willen horen....")
Bovendien krijgen de verdachte en de advocaat de schorsingsvoorwaarden op papier. En áls er al iets niet duidelijk is aan de woorden "getuigen" en "horeca", dan vraag je dat gewoon niet. Of je neemt het zeker voor het onzekere.
donderdag 15 november 2012 om 08:26
Leon: Terug in Nederland zocht ik mensen op die mij het nodige over Badr, de gladiator, konden vertellen. Ook daarna viel het me moeilijk te geloven dat hij zomaar iemand zou mishandelen. Er moest een aanleiding zijn geweest, dacht ik voortdurend.
Nou ja zeg, dus met een of andere aanleiding mag er wel 'een voetje af'?
Die man spoort echt niet!
Nou ja zeg, dus met een of andere aanleiding mag er wel 'een voetje af'?
Die man spoort echt niet!