Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle - a True Love Story deel 3

10-11-2012 09:20 3199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas alweer tijdelijk niet samen. Maar terwijl Estelle wacht praten wij hier verder.

Maar WIJ vergeten Koen niet.

Vergeet Extelle, Badr was gewoon jaloers omdat Koen Doutzen gekocht had: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1305060 (vanaf 21 minuten)
Spuit elf, dat nieuwtje had ik vannacht al gevonden. Tssssk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Vannacht sliep ik. Sorry. Zal het niet meer doen.
Hoe doe je dat toch, 's nachts slapen? Ik heb verschillende pilletjes geprobeerd, niet één werkte. Toen ben ik maar de Volkskrant gaan proberen te lezen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En dat lukte ook niet zeker? Geeft niet hoor, heb ik ook altijd als ik de krant probeer te lezen.

Wat bij mij altijd wel goed helpt, is een infan... infil... info... ziekte. Maar dat helpt altijd maar een paar dagen.
Oh en wat ik ook wel eens geprobeerd heb, is om iets te doen. Dat hielp ook wel, maar ik werd daar ook moe van. En mijn nagels braken. Dus daar ben ik weer mee opgehouden. Dan maar liever een pammetje.
MrsStanleyWalker, ik slaap elke nacht in een zuurstoftank. Héérlijk!! Stan past er natuurlijk niet in, maar ja....hoelang zit je altijd op hem... 2, hooguit 5 min? Dan kun je daarna lekker te bedr in de tankr.

Ik heb toevallig wat tankjes in mijn achtertuin staan...van de vrachtwagen gevallen....als je 'm wil uitproberen dan mag dat...Wel even een vrachtwagen meenemen.....

Dit aanbod geldt trouwens voor al mijn lieve dinnetjes hier.....
quote:qwerttu schreef op 16 november 2012 @ 15:42:

Ja, graag! Ik zit me zó te vervelen, sinds ik geen rechtszaken meer hoef te volgen op vrijdag. Ik heb de hele PC al twee keer gehad vandaag (even zijde èn oneven zijde), heb mijn extentions er uit laten halen en weer in laten zetten, mijn nagels nog een keer laten doen, ben nog ergens een broodje gaan eten (geen horeca) en de dag is gewoon nóg niet voorbij!

Je bent toch niet bij BBart geweest hè, dat gaat echt niet.

Kwèrlief, ik doodt mijn tijd, met personeel aansturen.

Heb ik van MRS geleerd.

Je laat ze 3 x zilver poetsen, het zwembad schoonmaken, de snuitjes ieder uur eruit, (niet terugkomen, voordat er een grote boodschap is gedaan), bewijsmateriaal laten overleggen!.

Ja, zo kan ik nog wel even doorgaan.............

Hoe moeilijk kan het zijn.

Nou kom maar gauw, alle bubbles bubbelen, zowel in de glazen, als in bad.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:LouisaVuitton schreef op 16 november 2012 @ 16:29:

Eindeloos, we gaan gewoon iemand anders voor je zoeken...En nu je weer in ons buurtje komt wonen, nemen we gewoon iemand bij ons om de hoek. Wel zo gesellig. Ik ga Patries wel even vragen of haar tomboy nog leuke vrienden heeft.

Jammer dat Hans B (je weet wel, van Conny) hem is gepeerd naar Londen. Vind ik echt iets voor jou...Alhoewel, hij schijnt een heel mooi appartement te hebben in Londen.

Of heb je een specifieke voorkeur? Ik help je!!![/b] quote

Ik zou wel even je motto veranderen, je weet nooit waar Doortje toe in staat is in haar toestand.

Geen voorkeur Lief Louisa, echt niet.

Mits hij, rijk, (extreme loaded) , knap, lang, slank, van goede huize, gul, onderhoudend, gespierd, geen kinderen, dierenliefhebber, humorvol, atletisch gebouwd ook !, is, heb ik ècht geen speciale wensen.

Je weet toch, hoe bescheiden ik ben gebleven.

Ik vind Johan Derksen ook erg leuk, wat denk je, zou ik in die relatie een beetje kunnen stoken ???

Lief dat je met mij meedenkt,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
LouisaL, mijn motto is reeds aangepast sinds Dadr weer verplicht op vakantie is.
Hèhè, Sylvana heeft 't éindelijk over Badr bij DWDD! Werd tijd ook!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 november 2012 @ 17:54:

Hoe doe je dat toch, 's nachts slapen? Ik heb verschillende pilletjes geprobeerd, niet één werkte. Toen ben ik maar de Volkskrant gaan proberen te lezen. MRS Sorry, echter een klein puntje van kritiek.

Gooi het niet op de chemicaliën, die doek voor het bloeden, is zo oud als een eh, ... eh.... ouwe theedoek.

De schuld ligt bij Stan. !

Toevallig heb ik erg veel ervaring op dat gebied, en ik kan je zeggen, een goeie, capabele vent, kwakt je moeiteloos een coma in.

Harde woorden, maar waar.
Laat maar, 't is alweer afgelopen.
quote:miloo schreef op 16 november 2012 @ 19:35:

Laat maar, 't is alweer afgelopen. En?
Ze vergeleek de situatie met de rechtzaak van O.J. Simpson. De eerste Nederlandse zaak die in de media uitgevochten wordt, en ja Sylvana houdt het ook allemaal goed in de gaten.. Ze weet alles zei ze, wat ie eet, welke sokken enz enz. :-)
Ja broodje shoarma weten wij ook, maar sokken geen idee.
Was Sylvana erbij dan, in de Snor? Of was ze ook uitgenodigd voor de candlelight breakfast met Eric en Yves.
Ik gok op blauwe sokken....
quote:LouisaVuitton schreef op 16 november 2012 @ 20:10:

Ik gok op blauwe sokken....En soms wit met rode stippen.
Ik ben weer thuis hoor! Met ogen op hallufelluf. Wat heb ik gemist?
Sylvana weet wat Badr heeft gegeten en wat voor sokken hij draagt....Knap he!
Sylvana vind ik sowieso überstom. Dus.
Ze bedoelt veters denk ik. Blauwe veters. Maar daar hoef je geen Sylvana voor te heten om dat te weten, dat weten we hier allemaal. Sokken zijn inderdaad wit met rode spetters accenten.
Die rode accenten zijn er toch allang uitgewassen? Is hij echt zo dom om die sokken aan te houden?

Tja, gezien het verloop van de week moet ik die vragen wel met een ja beantwoorden.
Sorry, natuurlijk met gele accenten inmiddels, van de bleek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven