Nog nooit met een vrouw de lakens gedeeld...

28-04-2008 20:17 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
In deze tijden leven we allemaal met het levensmotto snel-snel.

Zo gaat het ook met sex. Als je niet voor je 18e sex hebt gehad, ben je al een loser. Alle laatbloeiers die het nakijken hebben.

Zellf mag ik mij ook tot die categorie rekenen. Sterker nog, ben intussen 34 jaar en ik heb nog nooit een vriendin of relatie gehad.

En dus ook nog maagd. Het klinkt jullie waarschijnlijk vreemd in de oren, zeker in deze tijden van algehele openheid op sexueel gebied.

De afgelopen 2 jaar heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan daten. Maar als je 12x keer achter elkaar afgewezen wordt, gaat het toch aardig aan je zelfvertrouwen knagen. Begin dan toch te bedenken dat ik volledig kansloos ben....Wat zouden jullie doen in mijn geval, het helemaal opgeven of toch hoop houden?
Atlantis; je privégegevens hier neergooien, moet jij weten. Maar buiten dat het erg hopeloos overkomt, staan jouw dierbaren en bekenden nu in the picture hier. Ik zou je dat enorm kwalijk nemen.

Kan het zijn, dat je in je gedrag naar vrouwen hopeloos overkomt, te eager om seks of een relatie te willen? Dat merk je namelijk hoor. Doe je je op mail anders voor dan je bent?

Hans66; over welke achtergrond heb je het? Heb je een crimineel verleden? Buiten dat lijkt mij geen enkel verleden een reden om op je 41e te concluderen, dat je een relatie en gezin wel kunt vergeten.
En? Al wat gevangen ?

http://www.brandingsport.nl/assets/images/Hengelen.gif
Atlantis , ik klan bijna niet geloven dat je je eigen ! hyves etc . hier neerplempt , maar oké............ ben je weleens met speciale single reizen op vakantie gegaan ? Daar ontmoet je in real live vrouwen in dezelfde leeftijdsfase , met dezelfde interesses en hoef je niet binnen anderhalf uur indruk te maken . Bijvoorbeeld : http://www.bradly.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
CL2,

Maak je maar geen zorgen. Ik heb niks op mijn kerfstok, haha. :) Ik denk dat vrouwen in het algemeen dingen verwachten van een man, waaraan ik niet voldoe. Ik probeer hier een vinger op te leggen. Ja, ik heb autisme, en ik vermoed dat dat het probleem is. Ik ken mensen met autisme en ook met een relatie, maar er zijn zat die daar buiten vallen. Ik ben daar ook één van. Ik denk dat ik te veel van een gemiddelde man verschil.

Naar een prostituee gaan heb ik diverse keren overwogen, en het geld is het probleem niet, maar ik kom er niet toe. Ik wil er ook niet dagelijks mee bezig zijn.

Op de RIAGG zeggen ze dat een relatie ook niet alles is. Het punt is dat ik daar niet elke dag mee bezig ben. Ikzelf denk anders dat het te veel een obsessie is. Er zijn soms weken dat ik niet aan een relatie denk, en hoe dat aan te leggen. Ik ben dus 42, en ik denk dat dit alles niet binnen een jaar zal veranderen, als hiervoor ook al niets gebeurd is.

Ik heb wel een keer met een vrouw intensief gechat. Ik heb ook twee keer een date gehad. Op de eerste date vielen er stiltes; de tweede date was een erg leuke date. Daarna viel alles stil. Ik ben daarom met jullie eens dat wij (die vrouw en ik) te veel met elkaar gechat hebben.

Bronny: :)
World of Warcraft: Legion
hans66 schreef op 02 mei 2008 @ 15:21:

CL2,

Maak je maar geen zorgen. Ik heb niks op mijn kerfstok, haha. :) Ik denk dat vrouwen in het algemeen dingen verwachten van een man, waaraan ik niet voldoe. Ik probeer hier een vinger op te leggen. Ja, ik heb autisme, en ik vermoed dat dat het probleem is. Ik ken mensen met autisme en ook met een relatie, maar er zijn zat die daar buiten vallen. Ik ben daar ook één van. Ik denk dat ik te veel van een gemiddelde man verschil.

Naar een prostituee gaan heb ik diverse keren overwogen, en het geld is het probleem niet, maar ik kom er niet toe. Ik wil er ook niet dagelijks mee bezig zijn.

Op de RIAGG zeggen ze dat een relatie ook niet alles is. Het punt is dat ik daar niet elke dag mee bezig ben. Ikzelf denk anders dat het te veel een obsessie is. Er zijn soms weken dat ik niet aan een relatie denk, en hoe dat aan te leggen. Ik ben dus 42, en ik denk dat dit alles niet binnen een jaar zal veranderen, als hiervoor ook al niets gebeurd is.

Ik heb wel een keer met een vrouw intensief gechat. Ik heb ook twee keer een date gehad. Op de eerste date vielen er stiltes; de tweede date was een erg leuke date. Daarna viel alles stil. Ik ben daarom met jullie eens dat wij (die vrouw en ik) te veel met elkaar gechat hebben.

Bronny: :)

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Je weet het niet hè, je kan natuurlijk vanalles op je kerfstok hebben X-D

Je hebt dus autisme. Ik zeg je eerlijk, dat ik nauwelijks op de hoogte ben van deze ziekte. Ik kan me hooguit baseren op wat algemene uitspraken hier en daar en dat lijkt mij niet gegrond. Vandaar vooraf; voel je niet aangevallen door de vragen die ik stel. Mocht ik iets kwetsend zeggen of vragen, moet je dat gewoon zeggen, het is in ieder geval niet mijn bedoeling!

Hoe uit jouw vorm van autisme zich tot andere mensen en in dit geval dus specifiek naar vrouwen? Verschil je zo erg van de gemiddelde man? Op zich is dat moeilijk vast te stellen, er zijn immers genoeg mannen die geen ziekte hebben en totaal niet weten hoe met mensen om te gaan. Wat maakt jou anders dan deze mannen? Kan het zijn, dat je een onzekerheid hebt ontwikkeld, omdat jouw ziekte geconstateerd is en je daarom slecht aansluiting vindt met vrouwen?

Opgeven zou ik niet doen en wat jij zegt over obsessief bezig zijn, schiet ook niet op inderdaad. Je lijkt mij er wel gezond mee bezig. Is je leven minder waard zonder partner en evt. gezin in de toekomst?
atlantis, ik heb ook je hyves fotos gezien, en objectief gezien ben je geen lelijkerd :-)

maar op een aantal fotos zag ik wel een hele onzekere lichaamshouding, met wat hangende schouders en onzekere uitdrukking.

ik denk toch dat daar de crux zit. die verlegenheid die door veel vrouwen toch voor onzekerheid word aangezien. en dat is gewoon niet aantrekkelijk.

daar zijn workshoppen voor om je beter daarin te presenteren.
Best raar eigenlijk dat onzekerheid in de ogen van een vrouw als onaantrekkelijk wordt gevonden..

In vind een onzekere vrouw (tot op zekere hoogte) vaak aantrekkelijker dan een zekere vrouw !! Of vinden vrouwen tot op zekere hoogte onzekerheid ook aantrekkelijk?
Driek schreef op 02 mei 2008 @ 16:21:

Best raar eigenlijk dat onzekerheid in de ogen van een vrouw als onaantrekkelijk wordt gevonden..

't Is 2008 maar de partnerkeuze is nog steeds gebaseerd op oeroude primitieve zaken; een vrouw wil (geestelijk en/of lichamelijk) sterke vent om samen lekker DNA uit te wisselen.

Naast dat lijkt het mij ook niet echt een lekkere relatie hebben als je de hele tijd de tegen ander moet bevestigen dat je hem leuk vindt.

Doktertje spelen is leuk maar dan het liefst in bed als gynaecoloog en niet als amateur-psycholoog. ;-)

Dus...geef jezelf eens een keer een trap onder de kont en wees eens wat kordater in het aanpakken van vrouwen!

Vinden ze lekker...echt waar! :-d
CL2 schreef op 02 mei 2008 @ 15:57:

Hoe uit jouw vorm van autisme zich tot andere mensen en in dit geval dus specifiek naar vrouwen? Verschil je zo erg van de gemiddelde man?

Ja. Ik word soms omschreven als vrolijk (door mensen die me kennen). Sommige vrouwen vinden dat ik weinig interesse in hen toon. Ik erger me soms aan sociale interacties tussen mij en anderen. Met één ander kan ik prima gesprekken hebben, maar in een groep word ik vaak overheen gewalst. Ik kom er haast niet tussen. Het gebrek aan interesse van mij in vrouwen, en van vrouwen in mij is helaas vaak wederzijds. Ik vermoed dat ze het een gedoe vinden om mij beter te leren kennen. Sommige vrouwen (vaak jongere vrouwen, waar ik door het leeftijdsverschil, niet op val) tonen wel meer interesse. Op dat gebied vinden mensen mij een vreemde snuiter. Veel mensen denken daarom dat ik een homo ben.

Naarmate ik ouder word, ben ik meer geneigd om mijn maagdelijkheid en geen relaties gewoon te accepteren. Ik wil mijn leven niet moeilijker maken dan nodig is.

Op zich is dat moeilijk vast te stellen, er zijn immers genoeg mannen die geen ziekte hebben en totaal niet weten hoe met mensen om te gaan. Wat maakt jou anders dan deze mannen? Kan het zijn, dat je een onzekerheid hebt ontwikkeld, omdat jouw ziekte geconstateerd is en je daarom slecht aansluiting vindt met vrouwen?

Om een lang verhaal kort te maken. Ik werd vroeger door meisjes lastig gevallen, vaak met de smoes dat ik aantrekkelijk ben, en met nepdates. Dat veroorzaakte een behoorlijke aversie jegens vrouwen. Nu ben ik vriendelijk jegens hen, maar ik heb soms nog mijn twijfels aan hun oprechtheid.

Jaren ben ik hiermee bezig, en steeds meer wil ik me richten op andere dingen. Er zijn - zoals de RIAGG tegen me zegt - wel andere leuke dingen dan vrouwen en seks.

Opgeven zou ik niet doen en wat jij zegt over obsessief bezig zijn, schiet ook niet op inderdaad. Je lijkt mij er wel gezond mee bezig. Is je leven minder waard zonder partner en evt. gezin in de toekomst?
Niet veel minder. Maar mensen blijven mij vreemd vinden. Dat is zowel de oorzaak als het gevolg van geen ervaring met vrouwen hebben.

Of vinden vrouwen tot op zekere hoogte onzekerheid ook aantrekkelijk?
IK niet , maar ik kan moeilijk voor alle vrouwen spreken .

In vind een onzekere vrouw (tot op zekere hoogte) vaak aantrekkelijker dan een zekere vrouw !! Of vinden vrouwen tot op zekere hoogte onzekerheid ook aantrekkelijk?

Ik val eerlijk gezegd niet op vrouwen die geen voor mij duidelijke signalen uitzendt. Vrouwen die spraakzaam en/of sociaal zijn - vooral naar mij toe, en mij op mijn waarde weten te schatten - zijn aantrekkelijker dan vrouwen die onzeker zijn. Ik zou overigens wel op een autistische vrouw kunnen vallen, als voor mij en voor haar dingen duidelijk zijn.

Onzekere vrouwen zijn voor mannen aantrekkelijker dan onzekere mannen voor vrouwen, omdat ik nog steeds denk, dat het onze cultuur is, dat de man op jacht gaat naar een vrouw en niet andersom. Er zijn vrouwen die daar volgens mij veranderingen proberen aan te brengen door zelf het initiatief te nemen.

Ik las ergens dat het tot stand komen van contact, het initiatief door de vrouw genomen wordt, en wat minder door de man. Dat initiatief is niet duidelijk, want het begint met oog-contact. Verder onderneemt de vrouw nog niets. De man zou daarop moeten reageren met, met haar beginnen te praten.
Ik val niet op mannen die erg onzeker overkomen, nee. Klopt als een bus.

Hans66; bedankt voor je reactie weer! Ik zie, dat je autisme niet het enige probleem is met vrouwen. Lijkt me een complexe situatie waar je in zit.

Even een brutaal gestelde vraag (ik krijg 'm niet softer); kan het zijn, dat je de situatie zelf in stand houdt, omdat je jezelf slachtoffer blijft voelen door wat er vroeger gebeurd is met meisjes? Is het niet mogelijk om daar overheen te stappen? Je bent nu immers volwassen. Of komt daarbij je autisme om de hoek kijken?
robot schreef op 02 mei 2008 @ 17:18:

[...]

't Is 2008 maar de partnerkeuze is nog steeds gebaseerd op oeroude primitieve zaken; een vrouw wil (geestelijk en/of lichamelijk) sterke vent om samen lekker DNA uit te wisselen.

Naast dat lijkt het mij ook niet echt een lekkere relatie hebben als je de hele tijd de tegen ander moet bevestigen dat je hem leuk vindt.

Doktertje spelen is leuk maar dan het liefst in bed als gynaecoloog en niet als amateur-psycholoog. ;-)

Dus...geef jezelf eens een keer een trap onder de kont en wees eens wat kordater in het aanpakken van vrouwen!

Vinden ze lekker...echt waar! :-d
:rolling: maar, niet geheel onwaar
CL2 schreef op 02 mei 2008 @ 18:10:

Hans66; bedankt voor je reactie weer! Ik zie, dat je autisme niet het enige probleem is met vrouwen. Lijkt me een complexe situatie waar je in zit.

Even een brutaal gestelde vraag (ik krijg 'm niet softer); kan het zijn, dat je de situatie zelf in stand houdt, omdat je jezelf slachtoffer blijft voelen door wat er vroeger gebeurd is met meisjes? Is het niet mogelijk om daar overheen te stappen? Je bent nu immers volwassen. Of komt daarbij je autisme om de hoek kijken?

Het is gedeeltelijk iets van vroeger, maar ik denk dat dat aandeel minder is. Ik probeer zoveel mogelijk te kijken naar het nu of naar een korter verleden.

Ik zou willen dat vrouwen mij als gelijkwaardig zien, of minder hoge eisen aan mij gaan stellen, maar objectief gezien is dat misschien belachelijk. Maar goed, ik stel ook bepaalde eisen aan vrouwen. De meesten voldoen daar niet aan. Het gaat dan met name om hun gedrag, en niet zo om hun uiterlijk, omdat ik de meeste vrouwen - als ze gezond zijn - ook aantrekkelijk vind. Qua uiterlijk zouden ze voldoen.

En ik zou graag willen dat vrouwen wat duidelijker zijn, zodat ik weet wat ze willen. Zij op hun beurt willen misschien dat mannen hun lichaamstaal begrijpen. Daar zijn mannen niet zo goed in, heb ik weleens gelezen, maar ik ben daar helemaal niet goed in. En als ik zeker van mijn zaak ben wat lichaamstaal betreft, spelen bij mij andere gedachten een rol, die de zaak bederven.

En ik analyseer veel te veel: "Oh, die vrouw kijkt zus of zo naar mij... en oh, nou wendt ze haar gezicht af en kijkt ze glimlachend half naar beneden." Of: "Nou, ze zit me wel erg lang aan te kijken. Daar word ik een beetje onpasselijk van. Wat wil ze toch van mij?" En dan: "Hm, ze kijkt naar buiten maar besteedt verder geen aandacht aan mij." Moeilijk hoor.

Dit kost me allemaal te veel energie. Misschien is het gemakkelijker om de situatie te accepteren zoals het is.
Ik denk , Hans , dat je daar de mist mee ingaat , met dat oogcontact etc . Voor zover ik begrepen heb " moet " een autist de zaken helder hebben en met " langer naar iemand kijken " etc. zal jij - denk ik - niet veel kunnen ; hoeveel langer , wat is normaal kijken dan , etc .

Ik stel me zo voor dat jij signalen - zowel die er zijn als die er niet zijn - fout interpreteert .
Maar aan de andere kant .............ben jij erg van de rel denk je , als je een blauwtje loopt ? Zou je op iemand die steeds naar je kijkt af durven lopen en te zeggen " hoi , ik ben Hans , wil je iets van me drinken ? " ?
blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2008 @ 14:09:

Atlantis , ik klan bijna niet geloven dat je je eigen ! hyves etc . hier neerplempt
Same here. Ik vroeg me dan ook af, Atlantis, of je niet op meer vlakken "sociaal onhandig" bent. No offence intended.
Als je nou een hekel aan iemand hebt / een mannen-onder-elkaar-geintje uit wil halen is het natuurlijk dol-en-dol-komisch om zijn hyves op een vrouwenforum te pletteren en te vertellen dat hij maagd is .....om vervolgens af te gaan zitten wachten wat voor krabbels deze meneer krijgt .

Of ben ik nu weer te wantrouwig ?
Of misschien de virtuele variant van de voorgestelde openingszin uit een ander topic ;-)
Je brengt me op ideeen Ivey :rolling:
Of Atlantis heeft heel veel "aanbod" op z'n hyves gekregen en is inmiddels voorzien, of hij heeft opeens door dat het niet zo handig is om je hele hebben en houwen op internet te gooien. Zijn hyves profiel is namelijk niet meer zichtbaar. Shit!!
fiba schreef op 02 mei 2008 @ 22:36:

Of Atlantis heeft heel veel "aanbod" op z'n hyves gekregen en is inmiddels voorzien, of hij heeft opeens door dat het niet zo handig is om je hele hebben en houwen op internet te gooien. Zijn hyves profiel is namelijk niet meer zichtbaar. Shit!!
En ik ben ook al bezet... 't zit je niet mee vandaag hè? ;-)
robot schreef op 02 mei 2008 @ 22:40:

[...]

En ik ben ook al bezet... 't zit je niet mee vandaag hè? ;-)
Jij ook al bezet? Dan al mijn hoop maar vestigen op Hans of Driek.
fiba schreef op 02 mei 2008 @ 22:44:

[...]

Jij ook al bezet? Dan al mijn hoop maar vestigen op Hans of Driek.
Vergeet Willem niet! :whoops:
robot schreef op 02 mei 2008 @ 22:47:

[...]

Vergeet Willem niet! :whoops:
Ik ben niet zo hebberig....Ik laat ook nog wat voor een ander over!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven