Reclame pickwick

22-09-2012 01:00 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie weet of de theekopjes-met-wijnglasvoet uit de pickwick reclame echt bestaan? :P



Bij voorbaat dank!
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar als het redelijk recht afbreekt dan is gewoon breken het makkelijkste natuurlijk. De aanhechting kopje en wijnglasvoet zie je toch niet (denk ik)...



Ik ga het van t weekend ook maar eens proberen!
anoniem_167724 wijzigde dit bericht op 19-11-2012 22:26
Reden: spelfout
% gewijzigd
Mariska.. Bedankt, maar ik wil ze niet kopen, maar zelf maken (eigen oude kopjes van oma/enz.).

Heb jij nog een tip hoe je het glas mooi recht kan 'snijden'. Doe je dat met een glassnijder?
Ehh.. Mariska heeft dr post maar weggehaald. Lastige vraag die ik stelde of vanwege de reclame voor dr eigen site?
Ik zag de theekopjes vandaag en de 'brutale' vraag gesteld hoe zij die maakte. Ze had het over een glaszaag, maar dat is lang werk. Daarna is ze het met een speciale glasslijper gaan doen. Een vriend had deze, want hij is best duur, en die heeft zij geleend. Verder had ze geplakt met veeel lijm.



Ook heb ik een leuke etagere gezien van oude kopjes.. ook leuk idee.



Ik ga iig op zoek naar zo'n slijpmachine.. Wordt vervolgd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd! straks even naar de kringloopwinkel om te kijken of ze leuke kopjes/wijnglazen hebben.



Een etagere met kopjes en borden is ook leuk, die hebben mn zus en ik gemaakt van de oude kopjes van oma!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven