Mode & Beauty alle pijlers

Olijfoliezeep

25-12-2007 10:20 11 berichten
Ik zag dit laatst in de etalage van een winkel liggen waar ze natuurproducten verkopen. Er is een site van (olieoliezeep.nl), maar ik wilde weten of er hier mensen zijn die het wel eens gebruikt hebben en of het bevallen is.
Die site werkt niet (bij mij) maar ik heb wel eens een olijfzeep cadeau gekregen. :) Meestal ben ik niet zo'n fan van die onhandige blokken zeep die je in een bakje moet bewaren, ik heb liever douchegel ofzo vanwege het gemak, maar de zeep was erg lekker. :) Ik heb van The Body Shop trouwens olijf douchegel en olijf bodybutter, ook erg fijn, als je van die olijf spulletjes houdt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gebruikt omdat ik een zeer droge huid had en ik wilde het voor mijn haren gebruiken, omdat het met de bosjes uitviel, maar ik vind er niks aan. Het stinkt, heeft een muffe geur, en hielp niet voor mijn droge huid, en voor mijn haren was het ook niks, ik kreeg er van dat hele stugge dikke paardehaar van. Maar er zijn hier mensen op het forum die er wel heel tevreden over zijn. (Er is hier al eens een topic over geweest)
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik graag zeep voor het douchen vooral icm een douche puff. Even opschuimen en je kunt lekker douchen. De aleppo olijfolie zeep vind ik zelf lekker. Ik bestel het via een duitse site, goedkoper en ze hebben meer soorten. De schwarzkummel zeep is er erg lekker http://www.zhenobya.de/



Ook via www.chagrinvalleysoapandcraft.com bestel ik graag zeep en shampoo blokken



Via ebay kan je ook een verkoper in belgie vinden die o.a zeep met paardenmelk maakt. Ik heb er nog nooit besteld maar wil dit wel gaan doen. Als je zoekt op Handmade Natural Luxury Bath Soap kom je er wel!
ik heb olijfoliezeep in huis, gebruik heb alleen om woldreads mee te maken :-) haha. Maar er is niks mis mee, hij is lekker zacht voor je handen.
Ik heb gisteren een stuk gekocht en die ga ik vandaag eens uitproberen. Of ik het voor mijn haar gebruik, weet ik nog niet. Ik heb geverfd haar en dat wordt snel stug als je geen conditioner gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij olijfoliezeep, het ruikt lekker, is superzacht en ik vind het veel lekkerder dan met een fles onder de douche (en nog minder slecht voor het milieu ook ; ) Die van de bodyshop en Jacob Hooij zijn erg lekker en nu bij de etos hebben ze ook grote stukken. Ik snij ze altijd doormidden als ik ze te groot vind... Ben benieuwd of het bevalt!
Alle reacties Link kopieren
voor mijn haar is het trouwens te voedend!
En je hebt je helemaal speciaal aangemeld om 2 oude topics (waarvan deze al 5!! Jaar oud is) te uppen hiermee?
Haha! Heel verdacht! ;)
Heb al gestaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven