Veganistisch en... pijpen?

15-11-2012 16:35 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag lief viva forum...



ik heb speciaal voor mijn vraag een account aangemaakt...



ik vind het een beetje gek om te vragen en durf het eigenlijk alleen anoniem.



ok, komt ie dan!

ik ben al vegetarisch opgevoed en nu al best lang (zo'n 12 jaren al) veganistisch. ik weet dat je ziek kan worden als je na lange tijd weer dierlijke producten gaat gebruiken in eten of drinken...



en... mijn vriend wil graag dat ik een keer zijn zaad doorslik als ik hem pijp, mij lijkt dit ook wel erg leuk om een keer te proberen, maar... ik ben bang dat ik er ziek van ga worden... het is natuurlijk wel een 'dierlijk produkt'.



ik verwacht wel dat hier niet alleen maar serieuze reacties op komen... maar een paar moet wel lukken, hoop ik zo.



in dag geval, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op 15 november 2012 @ 16:40:

O, ik dacht dat je niet wou pijpen omdat je geen stuk vlees in je mond wil.

Dacht ik dus ook. Ik zit echt te huilen van het lachen hier, hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Een serieuze reactie. Wel gelachen om veel reacties hier.



Je kunt inderdaad je ziek voelen als je als veganist veel dierlijke producten binnen krijgt. Heeft veel te maken dat de darmbacterien veranderd zijn ten opzichte van vleeseters.



Sperma is een dierlijk product. Mensen zijn nu eenmaal onderdeel van het dierenrijk, hoewel de bijbel graag wil laten geloven dat we iets bijzonders zijn. Bijzonder zijn we zeker in de zin dat we zeer efficiënt onze leefwereld vernietigen, maar dat is een andere discussie.



Sperma is dus dierlijk en bij grote hoeveelheden zal een veganist inderdaad ziek kunnen worden. Gelukkig is de zaadproductie maar een kleine hoeveelheid. Je kunt zonder problemen het sperma van 1 of zelfs meerdere zaadlozingen doorslikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ankie87 schreef op 15 november 2012 @ 16:41:

Laat je hem eerst de avond van te voren vegetariërs eten...











TO's vriend is een kannibaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 15 november 2012 @ 17:21:

Na ja. Veganisten mogen dus echt vegetariërs eten?







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven