In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
Anoniem_132564
dinsdag 20 november 2012 om 21:02
Nou, graag gedaan hoor heren.
Nu jullie.
Anoniem_153776
dinsdag 20 november 2012 om 21:04
quote:datdus schreef op 20 november 2012 @ 21:02:
Nou, graag gedaan hoor heren.
Nu jullie.Wat had u gehad willen hebben mevrouw? We serveren eventueel ook dingen die niet op de kaart staan. Vraagt u gerust.
Anoniem_132564
dinsdag 20 november 2012 om 21:08
Doe maar wat lekkers. Leuke mannen zijn bijv alexander skarsgard en matt bomer.
En ik vind Sheldon Cooper ook geweldig maar niet vanwege zn uiterlijk.
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 20:27:
[...]
Tijdens de laatste vakantie heb ik zo naar mijn vrouw kunnen kijken (ze zat bij een ander achterop de motor). Mjammie.Was het een gele brulfiets toevallig ?
Potjandorie die Matt. Wat een fijn uitzicht zo in de trein terug enlightens my day!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Anoniem_132564
dinsdag 20 november 2012 om 21:19
Blij dat jij ook blij bent nu DD!
Ik ben ook blij
Als je True Blood hebt gezien dan begrijp je waarom Alexander! Mien got wat een geile vent is dat.
En Matt Bomer heeft zo'n schattig lachje.
Anoniem_153776
dinsdag 20 november 2012 om 21:22
Ik ben echt niet te beroerd om fijne mannen-plaatjes te plakken, datdus, maar wanneer ik dat ál te enthousiast ga doen, voel ik me misschien niet meer zo comfortabel in mijn hetro-seksualiteit.
Dus nee, ik heb geen idee van welke hunk ik hier plaatjes moet plakken. Sorry
Kan over n klein half uurtje weer meepakken tot die tijd wil ik graag die acteur voordragen, god hoe heet ie ook alweer, die mc steamy speelde in greys anatomy zonder shirt svp
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."