Entertainment alle pijlers

Airport city

19-08-2012 10:29 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik dit spel op de Ipad staan.

Het was al veel langer beschikbaar voor Android; dus hopelijk hier wat doorgewinterde spelers, die me wat verder kunnen helpen.



Ik heb 1 buur 'gekregen' (renata vlieger); maar kan bij haar niks doen / vinden voor de opdrachten die ik krijg.

Ik krijg ook namen van andere spelers, maar die blijven op 'wachten' staan. Als ik iemand uitnodig, gaat die uitnodiging dan altijd via Facebook?

Is het spel uberhaupt wel te spelen zonder tig buren??



Aanvulling: hier kunnen alleen Apple-spelers buren worden; voor Android spelers is er een ander topic: GiB in "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is de gebruikelijke geschenkenwinkel; die heb ik meteen aan het begin van de voetbalopdracht neergezet dus misschien kun je die bij mij wel zien.



Ik zit al enige tijd op level 35; op dit moment van linksonder naar -boven, een groene flat, een gele flat, een rond huis, 2 universiteiten, 2 kleinere huizen, een villa, een kasteel en een wolkenkrabber.

Een tijd terug stonden daar een groene flat en 4 universiteiten.

Ik heb ook al een tijd 1 circustent en 2 visrestaurants.



Het is steeds weer een verrassing hoe je de luchthavens van anderen ziet. Vorige week 3 keer namen en alles actueel, toen alleen username en een oud level maar als ik naar de luchthaven ging zag ik wel de actuele incl. alle Halloween spullen, nu weer username, oude levels en oude luchthavens.

Hopelijk heb ik over een uur bij het buurten weer eens namen!



Bij mij een groot gebrek aan items voor de verre vluchten!



Vlieg ze weer.
Alle reacties Link kopieren
Dat was het 3000e bericht.



Ik ga de Mods om een slotje vragen, dan kletsen we verder in Airport City deel 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven