Sinterklaas film; welke is leuk??

21-11-2012 22:04 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week wil ik graag met mijn dochter naar de film, Mees Kees hebben we al gezien en waarschijnlijk wordt het een Sinterklaas film. Nu zag ik dat er verschillende in de bioscoop draaien, kunnen jullie er een aanraden??

Dochter wordt wordt volgende week acht jaar (en gelooft nog heilig)



Alvast heel hartelijk dank voor jullie reacties,

Charlar
Captain_Obvious : bij Sint kan je lekker tegen hem aan kruipen als het eng/ranzig word
Alle reacties Link kopieren
Bennie Stout!!!!! Heeeeel leuk vind ik die ( net als paard van Sinterklaas maar die was al genoemd)



Weet niet waar je woont maar mogelijk kan je die nog in een filmhuis kijken? En anders via een beamer thuis?
Alle reacties Link kopieren
Bennie Stout is echt heul heul heul erg leuk! Een super feel gooed movie, absolute aanrader!!!!!!
Mijn dochter was helemaal verslaafd aan het grote Sinterklaasverhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 november 2012 @ 22:12:

Vanmiddag met dochter 'Het paard van Sinterklaas' gekeken, zó leuk vind ik die. Deel 2 krijgt ze vrijdag in de schoen.Ik heb hem vanmiddag ook gekeken met mijn dochters! Zij hadden m al vaker gezien, maar ik nog nooit. Prachtige film en zo lief die Wicky. Mooi ook om het sinterklaasfeest door de ogen van een buitenlander te zien.
Alle reacties Link kopieren
Voor volwassen kom ik ook niet verder dan alles is liefde. Die kijken we ieder jaar op Sinterklaas avond. Maar inderdaad alleen voor volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.veamer.nl/4095/sint ja indd deze ja
Alle reacties Link kopieren
Heb vorig jaar onwijs zitten janken bij het paard van Sinterklaas. Al had ik toen mijn hoogzwangere hormonen als excuus...
Winky Wong, Miepje. Lief meisje! En zo zielig dat die vader het niet begrijpt dat ze die wortels nodig heeft voor het paard.
De sinterklaasfilms van Martijn van Nellestijn, waar ieder jaar een lelijk exemplaar van uitkomt, zou ik in ieder geval vermijden.



Verder vind ik de 'Paard van Sinterklaasfilms' heel leuk en die van De Club van Sinterklaas ook wel aardig.
Alle reacties Link kopieren
Ben pas naar de bios geweest, en die van de speelgoedokter geweest, maar veel te eng! Mn dochter van 4 was bamg en mn nichtje van bijna 6 vond hem wel een beetje spannend. Maar jouw dochter is 8 dus ws zal ze hem wel leuk vinden.



Ik vond het nou geen gezelligemfamily kinder sint feelgood movie, jammer!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties, ja, dochter gelooft nog heilig en haar kennende duurt dat nog wel totdat ze een jaar of 16 is :-)



Het Paard van Sinterklaas is inderdaad een heel mooie film die we elk jaar wel weer kijken.



Wat ik zoek is een film die momenteel in de bios draait over sinterklaas (en dat zijn er meerdere)



Voor Alles is liefde is ze nog echt te jong, kind loopt spontaan een trauma op van een dooie Sint....



"Sinterklaas me hol" lijkt me erg leuk.... Voor Als de kinderen in bed liggen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 21 november 2012 @ 23:26:

Winky Wong, Miepje. Lief meisje! En zo zielig dat die vader het niet begrijpt dat ze die wortels nodig heeft voor het paard. Ja haha ik lag gisterenavond in bed en toen dacht ik: Het is WiNKy. Beetje in de war met Wicky de Viking
Zoon net 7 vond sint en diego en de magische bron van Myra helemaal geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven