Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna zwanger of bevallen in Showbizzland!

11-01-2012 16:20 3224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef en roddel hier mee over showbizzbeebs & de showbizzsterren met nesteldrang





nieuwe ronde, nieuwe kansen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Foto's plakken lukt me niet, maar hier de link naar baby Lux. Wat veel haar!



http://www.jimbakkum.nl/f ... ee5f18bf19cdc37448722.JPG
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niks van bij Jessica. Ze heeft volgens mij best een heftig eind van de zwangerschap gehad. Een 'bron' heeft het gemeld en het is nergens bevestigd.



Net zoals dat Kate al 20 keer zwanger is geweest.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 29 november 2012 @ 15:22:

Ik geloof er niks van bij Jessica. Ze heeft volgens mij best een heftig eind van de zwangerschap gehad. Een 'bron' heeft het gemeld en het is nergens bevestigd.



Net zoals dat Kate al 20 keer zwanger is geweest.Kate heeft een nieuwe haircut he. Als dat geen teken is...!
Alle reacties Link kopieren
mmm vandaag staat het ook op people mag.com./. maar er staat "rumor"..... ik ben benieuwd.... het kan gebeuren.. (kijk maar naar mij)
Alle reacties Link kopieren
konijn :

Guy Ritchie‘s latest production has arrived!



The producer/director, 44, and his fiancée Jacqui Ainsley welcomed their second child together — a girl! — by cesarean section earlier this week at London’s Portland Hospital, his rep tells PEOPLE.



“We can confirm that Guy and Jacqui are the proud parents of a new baby girl. Mother and baby are doing well,” Ritchie’s rep says in a statement.



The newest addition joins big brothers Rafael, 14 months, as well as David, 7, and Rocco, 12, Ritchie’s sons with ex-wife Madonna.
Alle reacties Link kopieren
"US weekly confirms Jessica's second pregnancy"



Klinkt toch beetje als

Telegraaf bevestigt zwangerschap van...
Alle reacties Link kopieren
Jessica Simpson stelt huwelijk uit om vermeende zwangerschap'

AMSTERDAM - Jessica Simpson heeft haar huwelijk naar verluidt uitgesteld. De 32-jarige zangeres zou in december in het huwelijksbootje stappen met Eric Johnson, maar dat gaat niet door.



Foto: Getty Images

Toch zou Simpson, over wie sinds woensdag geruchten gaan dat ze zeven maanden na de geboorte van haar eerste kind weer zwanger is, alles op alles willen zetten om voor de geboorte haar jawoord te geven.

Volgens een ingewijde is er de laatste tijd zo veel gebeurd in Jessica's leven dat haar huwelijk geen prioriteit meer heeft.



"Haar beste vriendin Cacee prikte ineens een datum in december om te trouwen met Donald Faison, haar vader raakte verwikkeld in een schandaal en ze ontdekte dat ze zwanger is", zegt de ingewijde tegen de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online.

Jessica wil volgens de bron nog steeds trouwen en overweegt zelfs het huwelijk te plannen voor de baby geboren wordt. "Het maakt Jessica niet uit dat haar zwangere buik te zien zal zijn op de trouwfoto's", zegt de ingewijde. "Ze vindt dat ze haar huwelijk lang genoeg heeft uitgesteld."
Alle reacties Link kopieren
ja dat van papa simpson.... de priester... die nu uit de kast gekomen is .. :O)
Alle reacties Link kopieren
A picture can say a thousand words — or in Fred Savage‘s case, announce his son’s birth!



In a surprising post on Twitter Monday, the former Wonder Years star Tweeted a sweet snapshot of a newborn’s hand, with a simple yet telling caption.



“He’s here,” Savage, 36, wrote.



Baby boy is the third child for the actor and his wife Jennifer, who are already parents to son Oliver Philip, 6, and daughter Lily Aerin, 4½.



Never announcing the pregnancy, Savage is continuing to stay mum on any further details surrounding his new son — including a birth date and name.
Alle reacties Link kopieren
http://img2.timeinc.net/p ... 0/fred-savage-600x450.jpg
AMSTERDAM -

De bevalling van zoontje Lux was geen pretje voor Bettina Holwerda.





"Het heeft wel vijftien uur geduurd", vertelt de musicalactrice in RTL Boulevard.

Holwerda beviel vorige week donderdag in het ziekenhuis van haar eerste kindje. "De weeën kwamen om de minuut, je hebt dan totaal geen tijd om bij te komen. Ik heb gesmeekt om een ruggenprik. Ik was heel blij dat ik die uiteindelijk kreeg."

De bevalling was heftig, maar lichamelijk voelt ze zich nu weer uitstekend. De vrouw van Jim Bakkum had binnen een week haar oude figuur weer terug. "Ik kan alweer normale kleding aan. Als ik een bikini aan zou moeten zou ik er niet raar uitzien."
Alle reacties Link kopieren
15 uur is toch niet extreem lang voor een eerste kindje?

Fijn dat ze weer een bikini aankan, wat een non-nieuws
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, ik weet het niet, eerst wel vijftien hele uren afzien, en daarna in je bikini over de net-bevallene afdeling rondparaderen vind ik wel nieuws hoor
Alle reacties Link kopieren
Als ik een bikini aan zou moeten zou ik er niet raar uitzien."



als dat zo is schep dan op met een twitter foto ... wat een kapsones doos zeg...... ik hoop dat ze een ritssluiting heeft met tig hechtingen tussen haar truffel naar haar ster....



*heerlijk zwangerschaps hormonen*
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 30 november 2012 @ 14:16:

Als ik een bikini aan zou moeten zou ik er niet raar uitzien."



als dat zo is schep dan op met een twitter foto ... wat een kapsones doos zeg...... ik hoop dat ze een ritssluiting heeft met tig hechtingen tussen haar truffel naar haar ster....



*heerlijk zwangerschaps hormonen*Hier geen hormonen, maar wat een stomme opmerking.... Binnen een week haar oude figuur terug? Bewijzen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat je je daar in je kraamweek `druk`over maakt. Zegt wel wat waar sommige mensen dan mee bezig zijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
http://www.people.com/people/article/0, ... 87,00.html
Alle reacties Link kopieren
Over Bettina

Jullie weten toch niet hoe de vraag stelling was van de journalist. En heb je oude figuur al terug, is toch wel een vraag die vaak aan bn-ers worden gesteld na de bevalling. Of de journalist vroeg/zei, dus je kan wel in je bikini deze zomer, waarop ze misschien zei ach, dat zou er niet zo raar uitzien.
Alle reacties Link kopieren




laat ons toch lekker roddelen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ook al was de vraagstelling zo dan vind ik het nog een vreemde opmerking,een beetje tact had haar niet misstaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat lievelara zegt. En hoezo tact? Omdat andere vrouwen nog niet in bikini kunnen? Come on zeg
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me niet gekwetst door Bettina voor iemand dat denkt, ik ben ook niet jaloers, ze is zeker een mooie vrouw met een knappe vent ernaast, maar zo vlak na de bevalling denk ik; meid, lekker belangrijk of je nu al weer je oude vormen hebt. Maar indd misschien stuurt zo'n interviewmaker wel aan op dit soort opmerkingen, who knows.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Johanna85 schreef op 30 november 2012 @ 19:10:

Ook al was de vraagstelling zo dan vind ik het nog een vreemde opmerking,een beetje tact had haar niet misstaan.Je weet de toon toch niet, misschien zei ze het wel met een knipoog. Ik zeg dit omdat veel interviews worden verdraaid. En trouwens in je kraamtijd ben je vaak te moe om serieuze antwoorden te geven. Ik heb respect voor bn-ers die gelijk een camera op hun neus krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lievelara schreef op 30 november 2012 @ 19:38:

[...]

En trouwens in je kraamtijd ben je vaak te moe om serieuze antwoorden te geven. Ik heb respect voor bn-ers die gelijk een camera op hun neus krijgen.Daar kiezen ze zelf voor hoor. Je bent niet verplicht om meteen een interview te geven namelijk, zijn er genoeg die dat niet doen
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven