Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 2 december 2012 om 19:15
zondag 2 december 2012 om 19:16
zondag 2 december 2012 om 19:17
quote:ThunderassMan schreef op 02 december 2012 @ 19:14:
[...]
Nope, veel te belerend en een onaantrekkelijk gezicht.
ik zeg gewoon dat ze een ouwe rotkop heeft
er zit vlak bij mijn huis trouwens zo'n d-reizen bureau. En daar werkt een verlopen floortje dessing. Zelfde hoofd, maar dan nog onaantrekkelijker
[...]
Nope, veel te belerend en een onaantrekkelijk gezicht.
ik zeg gewoon dat ze een ouwe rotkop heeft
er zit vlak bij mijn huis trouwens zo'n d-reizen bureau. En daar werkt een verlopen floortje dessing. Zelfde hoofd, maar dan nog onaantrekkelijker
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 2 december 2012 om 19:20
zondag 2 december 2012 om 19:23
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 19:19:
[...]
Hey, jij geef mij een feestpalm? Ben je helemaal van de pot gerukt! Laat hem dan maar bezorgen ook.
Hoe laat je in godsnaam een feestpalm bezorgen? Via de lokale fleurop?
Ik begin trouwens te vermoeden dat ik de feestpalm anders gebruik/interpreteer dan andere forumsters.(m/v)
[...]
Hey, jij geef mij een feestpalm? Ben je helemaal van de pot gerukt! Laat hem dan maar bezorgen ook.
Hoe laat je in godsnaam een feestpalm bezorgen? Via de lokale fleurop?
Ik begin trouwens te vermoeden dat ik de feestpalm anders gebruik/interpreteer dan andere forumsters.(m/v)
zondag 2 december 2012 om 19:24
Mijn vijf cent:
Nicolette van Dam kán erg knap zijn op foto's, maar heeft ook wel een mannelijk wenkbrauw/voorhoofd reservaat. Ziet er wat bozig uit. Ook niet echt mijn type, beetje BN-Sylvie/Yolanthe. Ik zou haar niet afwijzen...
Nicolette Kluijver was volgens mij een zogenaamd 'extreem model', meer omdat ze er opvallend uitzag dan omdat ze aan de schoonheidseisen voldeed. Ze lijkt me wel tof, ik vind haar echter niet zo aantrekkelijk.
Floortje: avontuurlijke dame, leuk om een biertje mee te doen. Niet sexy.
Nicolette van Dam kán erg knap zijn op foto's, maar heeft ook wel een mannelijk wenkbrauw/voorhoofd reservaat. Ziet er wat bozig uit. Ook niet echt mijn type, beetje BN-Sylvie/Yolanthe. Ik zou haar niet afwijzen...
Nicolette Kluijver was volgens mij een zogenaamd 'extreem model', meer omdat ze er opvallend uitzag dan omdat ze aan de schoonheidseisen voldeed. Ze lijkt me wel tof, ik vind haar echter niet zo aantrekkelijk.
Floortje: avontuurlijke dame, leuk om een biertje mee te doen. Niet sexy.
zondag 2 december 2012 om 19:26
quote:wdr schreef op 02 december 2012 @ 19:24:
Mijn vijf cent:
Floortje: avontuurlijke dame, leuk om een biertje mee te doen. Niet sexy.WDR! we wachten nog op je foto met de bikinigirls!!
Mijn vijf cent:
Floortje: avontuurlijke dame, leuk om een biertje mee te doen. Niet sexy.WDR! we wachten nog op je foto met de bikinigirls!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 2 december 2012 om 19:26
quote:wdr schreef op 02 december 2012 @ 19:24:
Mijn vijf cent:
Floortje: avontuurlijke dame, leuk om een biertje mee te doen. Niet sexy.Hehe, daar istie dan! Mag je al plaatjes plakken?
Mijn vijf cent:
Floortje: avontuurlijke dame, leuk om een biertje mee te doen. Niet sexy.Hehe, daar istie dan! Mag je al plaatjes plakken?