Gratis luisterboek/hoorspel voor kinderen

30-11-2012 21:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort op vakantie en voor onderweg lijkt t me leuk om voor de kids wat luisterboeken en/of hoorspelen te dowloaden.

Heb op dit topic dingo99 in "Gratis luisterboeken op internet"

gekeken, maar was meer gericht op volwassenenboeken of de links werkten niet meer. Kan me voorstellen dat er nu meer goede sites zijn waar je dit zou kunnen downloaden.

Wie heeft er tips?

Alvast bedankt!
BTW heb een zoon van 4 en een zoon van 15 jaar.
Niemand heeft denk ik tips, dit soort zaken mogen hier niet. Topic zal zo wel weggehaald worden.

Edit: tenzij je het niet over kopieën hebt natuurlijk, maar die zijn erg zeldzaam.
Waarom mag dat niet? Maar ik weet het ook niet, alleen een site waar je ter plekke kunt luistren maar niet downloaden.
Lenen bij de bieb.
Kijk eens op deze hoorspelsite.

En via Itunes heb ik bijvoorbeeld het boek Alleen op de wereld als luisterboek kunnen downloaden.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
@cher78 Dat mag wel, dit zijn gewone legale sites, niks mis mee.

Topic kan dus gewoon blijven staan.

Bieb heb ik ook gekeken, maar lijkt me juist zo makkelijk om ze direct op de Ipad te kunnen zetten. In de bieb hebben ze alleen cd's (uiteraard).

Ben ook op zoek naar tips over titels van luisterboeken voor de leeftijd van mijn kinderen.
quote:xantippe schreef op 30 november 2012 @ 22:19:

Kijk eens op deze hoorspelsite.

En via Itunes heb ik bijvoorbeeld het boek Alleen op de wereld als luisterboek kunnen downloaden.Bedankt! :-)
Bij de Trekpleister zag ik leuke luisterboeken voor 4 euro:

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1090951

Ook bij de Aldi liggen regelmatig luisterboeken.
En die CD's die je van de bieb leent, kun je toch overzetten op je iPad?
quote:Isa33 schreef op 30 november 2012 @ 22:30:

En die CD's die je van de bieb leent, kun je toch overzetten op je iPad?

Is ook, hoor. Maar dit zijn nét wat extra handelingen. Hoopte dat ik rechtstreeks wat kon downloaden. En uiteraard op tips voor titels.

Toch bedankt! :-)
quote:reisa1978 schreef op 30 november 2012 @ 22:29:

Bij de Trekpleister zag ik leuke luisterboeken voor 4 euro:

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1090951

Ook bij de Aldi liggen regelmatig luisterboeken.Helaas geen trekpleister in deze regio, maar wel een goede aanbieding. Ik zal de Aldi in de gaten houden. Thx!
quote:baan68 schreef op 30 november 2012 @ 22:38:

[...]

Helaas geen trekpleister in deze regio, maar wel een goede aanbieding. Ik zal de Aldi in de gaten houden. Thx!Ik neem aan dat ze binnenkort wel bij het Kruidvat zullen liggen, dat is eigenlijk altijd wel zo, dezelfde aanbiedingen met een paar weken ertussen.
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2012 11:06
Reden: *reclame verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven