verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
Kena: Ja, ik ben in L. in t ziekenhuis.

Ik weet niet of jij in het zkh onder behandeling bent.. maar is dat Zwolle of ook L?



Missor: Och lieve meis toch, hoeveel tegenslagen kun je tegelijk krijgen.

Het is werkelijk waar niet te beschrijven.

Heel veel sterkte en een hele dikke
Alle reacties Link kopieren
Missor,

Ik kan me je moedeloze gevoel zoooo goed voorstellen... Probeer écht te blijven hopen hè, zolang we nog steeds verhalen over 'wondertjes' horen!

xx Kirsi
Alle reacties Link kopieren
@missor o nee....pff wééééér slecht nieuws :(:( *knuf*



één defecte eileider bedoel je zeker? Geloof dat er nog iemand hier was met maar 1 werkende eileider (ja ik heb er ook maar 1 maar ook maar 1 eierstok) of was dat marrekeeef die al geband is?
Alle reacties Link kopieren
Missor, wat enorm rot voor jullie. Ongelooflijk hoe het allemaal tegen zit... Dit bedenk je je niet als je besluit voor een kindje te gaan. Kan je wel werkende eierstok het werk van de andere overnemen? Heb je hierdoor toch evenveel kans?

Dikke knuffel voor jou!



Hier nog geen nieuws. Rare cyclus dit keer, heb geen positieve ovulatietest gekregen en voel nu niets aan mijn borsten. Meestal begint dat kort na mijn eisprong, nu voel ik totaal niets aan mijn lijf. Geen idee dus of ik morgen ongesteld word of pas over twee weken.
Alle reacties Link kopieren
@missor: oh nee wat kl*te zeg!!! Het zit jullie zeker niet mee

En ik maar klagen over mijn hsg en de pijn terwijl ik niet mag klagen met mijn uitslag.

Sterkte met alles!! Hopelijk kunnen ze iets voor jullie doen en horen jullie dit snel.



@marissevisje, dan zijn we niet naar dezelfde homeopaat geweest, de mijne zat nog een stuk boven zwolle. Mijn middeltjes lijken wel te werken....volgens mij heb ik mn eisprong nu veel vroeger, is pas cd 17 en voel 'm al en had vanmiddag positieve ovu test. Zou het door de homeopathische middeltjes komen? In elk geval voel ik me ook meer zen de laatste tijd. Nu fijn aan de bps.
Alle reacties Link kopieren
Ah missor, wat een shit nieuws.! Een voor jou lieverd, wil je een wijntje, ff proberen wat van je af te zetten? Ik ben al bezig..Niet opgeven lieverd, ik weet hoe 'makkelijk' dat soms lijkt maar het maakt het niet makkelijker..



@pachelbel; op zich zijn we ook nog jong, ik had altijd gedacht dat ik op me 28ste moeder zou worden.. Waarom?,geen idee.. Ergens voel ik me falen, dat het mij nog niet gelukt is een kind op de wereld te zetten terwijl de grootste mafketels de 1 na de ander baren bwv.. Een oude buurman van me heeft een kindje van 2, hij is altijd zwaar aan de drugs geweest nu nog, hij is nu ergens begin 40, hij gaat er 1x in bij zn ook drugsverslaafde vriendin en 9maand later....Waarom hij wel en wij niet.??



@modestmouse; rot van je burn-out! Ik hoop voor je dat alles op zn pootjes terecht komt!

Heb je zicht op een nieuwe baan oid? Ben je ver weg verhuisd? Heel herkenbaar trouwens, ik ben 200km verhuisd van mn vroegere woonplaats. Ook erg moeten wennen..



@llgirl; jammer weer van die negatieve test! Gister wel gezellig gehad?



@mv; ik herken het wel hoor, soms is juist de herkenning ff teveel.. Even pauze inlassen is dan niks erg ja.



@kena; goeie dromen heb je! Komen ze doorgaans uit.? Haha.



@gm; dank je wel voor die link, ik ga ze bestellen! Volgende ronde dat manlief thuis is laat ik geen kans onbenut haha. Fijn dat je goed in je vel zit!



@hier; manlief heeft te horen gekregen dat hij de volgende torn ook naar dit project moet voor weer 2 week. Dus hij komt volgende week thuis en dan voor de kerstdagen is hij weer weg voor 2week. Nu sla ik deze ronde de duphaston over, dan is me cyclus weer wat langer. De ronde daarna neem ik duphaston weer en hopelijk zit ik dan weer eens op het wachtbankje..

Ik begin aardig desperate te worden nu, miss is het ff een moment opname, maar ik kan geen baby/ zwangere meer zien of ik voel me eierstokken rammelen..

Heb nu een beetje zielig-jank-egomoment dus heb een fles wijn opengetrokken en deken gepakt en lig op de bank. Ben ff zat van het vechten tegen deze momenten dus geef er nu ff aan toe,miss dat dat ff goed is ofzo.?



Lieve meiden, een dikke voor jullie allemaal! Degene op het wachtbankje, succes en hier een extra kussentje in de rug. Voor de BPS-ers, have fun;)



XX cookie
Alle reacties Link kopieren
Cookie, soms is het ook gewoon fijn en goed om er bij stil te staan dat je je rot voelt. Het is toch ook lastig af en toe? Ik heb ook soms zo'n bui, duurt een paar uur en daarna zakt het weer. Neem dus lekker een wijntje, proost!! Ik heb laatst zwangere vriendin uitgebreid gesproken aan de telefoon en ook ff gejankt. De frustratie dat het al zo lang niet lukt kwam boven en ik vind dat je dat niet hoeft te verbergen. Samen ff goed gehuild samen en toen was het weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat pachel zegt...gewoon even toegeven aan de pijn, frustratie etc. keihard huilen...schreeuwen...gooi het er maar uit....het niet eens hebben van een kans lijkt me ook gigantisch frustrerend....*knuf*
Alle reacties Link kopieren
@MissOr

Wat een narigheid!!! Dikke knuf en heel veel liefs. Wat onzettend klote zeg! Ik heb er gewoon even geen woorden voor.



@Marissevisje

Wat fijn dat je er weer bent! En je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor.

Ik denk dat we het allemaal wel eens hebben.



@Cookie

Ook even een dikke knuf voor je 'emotionele-incontinentie-moment'



@llgirll

Ik deel je gevoel dat het zo heerlijk is om hier te schrijven. Ook ik voel me IRL soms onbegrepen, en aangezien maar heel weinig mensen op de hoogte zijn en ik wil Drupman er ook niet mee wil overladen.



@GM

Een poosje geleden had ik voorgesteld om eventueel een nieuw vervolg van dit topic op een algemeen account te openen. Zodat het bijwerken van de tabel over meerdere deelnemers kan worden verdeeld (of beter nog, stel dat jij een ban aan je broek krijgt?)

Misschien heb je erover heen gelezen, of vind je het niks? Maar aangezien we de 2500 posts naderen, is het toch voor het nieuw te openen topic nog de overweging waar?



@Hier

Mijn rug is gelukkig weer zo goed als over, vanavond maar weer eens een stukje hardlopen proberen.

En ik had gisteren een mijlpaal:



Ik ben officieel Obesitas af!!!! Mijn BMI is nu 29, 9

Op naar de volgende mijlpaal de -100



Deze ronde vind mijn lijf het ook weer nodig me flink met de neus op de feiten te drukken. Sinds de laatste echo is mijn buik erg gevoelig af en toe een krampje en steekje.

Mijn borsten zijn weer geëxplodeerd en heel erg gevoelig, tepels jeuken vreselijk.

Maar het ergste van allemaal de pukkels schieten al paddestoelen mijn lijf uit...



En voor de tabel, 12 december uitslagen onderzoeken
Alle reacties Link kopieren
Missor ach meid, inderdaad hoeveel pech kan 1 iemand hebben??? Aan de ene kant wil ik zeggen, durf een klein sprankeltje hoop te houden dat jou ook een wonder kan overkomen, aan de andere kant is dat misschien weer veel te veel een dooddoener. Dikke knuffel in ieder geval.



MV Nee ik ben niet in het zkh onder behandeling. Maar ben wel zeer frequent in het ziekenhuis van Zwolle te vinden, als je begrijpt wat ik bedoel!



Pachelbel frustrerend he van die ovu-testen je hebt nu totaal geen houvast en kan alleen maar dom afwachten.



Cookie kan me voorstellen dat je hoopt binnenkort weer eens een eisprong te kunnen benutten. Ik hoop dat het lukt door met de medicatie wat te "spelen"



Druppel wat super zeg! Echt top, dat het afvallen zo goed gaat!

En nu een spannende 1,5 week voor de boeg, hopelijk gaat de tijd snel!



Vandaag weer een "klodder" gesignaleerd, hopelijk gaan de ovu-testen nu ook wat duidelijkheid geven, dat zou wel zo fijn zijn!
Alle reacties Link kopieren
@druppel ja dat is misschien wel handig...kunnen we allemaal meeschrijven...



wow obesitas af....dat is fijn!!



@druppel dat had ik vorig cylus ook...zoveel pukkels...bah!!! :(:(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een algemeen account waarmee ik ook 'laat maar komen die kindjes' mee heb geopend, zal ik daarmee een nieuw draadje openen, of wil je het zelf doen?
Alle reacties Link kopieren
zitten we zo dicht op die 2500 al? (hoe zie je dat?) maakt mij niks uit!
Alle reacties Link kopieren
Ach @missor wat een ¤@(.?#>| nieuws.. Wat een tegenslagen kun je keer op keer krijgen. Het zal waarschijnlijk iets zijn waar je op dit moment weinig mee kan, maar probeer de hoop niet te verliezen.... Een big hug voor jou!!



@marilene ik duim voor je dat je ei de komende dgn nog een flinke groeispurt maakt!!!



@marrevisje fijn dat je er weer bent, maar hopelijk ben je snel meteen weer opgehoepeld met een ban!! Spannende week komt er aan voor jou..



@ziektekosten thanks iedereen voor de reacties! Ik loop al paar mnd in zkh maar heb nog geen rekening gezien vandaar dat ik het vroeg. Had ook aan de echo mevrouw gevraagd maar die wist het ook niet zeker :-)



@cookie iedereen heeft zo z'n ups and downs en af en toe moet je gewoon even toegeven aan je verdriet en alles eruit gooien. Het kan ook heerlijk opluchten. Hopelijk gaat het weer wat beter met je!



@druppel goed bezig!!! En die pukkels zijn verschrikkelijk hè! Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik er ineens weer last van maar kan bij mij ook door de PCOS komen.



@kena haha ik hoop dat de meeste dromen bij jou geen bedrog zijn!!! Wat frustrerend, kun je je ov gemist hebben?



Wisselen jullie vaker van topic als er veel is geschreven of hoe gaat dat? :-)



Fijne avond dames!
Alle reacties Link kopieren
Als je in de lijst van de pijler zwanger ons draadje opzoekt zie je een geel blokje met het aantal berichten



Dit zou bericht 2464 moeten zijn



Andere manier is 25 berichten per pagina, en dit is pagina 99

😀
Alle reacties Link kopieren
Link naar deeltje 3



Het vervolg is vast aangemaakt, tabel zal ik morgenochtend even fatsoeneren, dat gaat niet op iPad.

Als er meiden zijn die willen helpen de tabel bij te houden, kunnen die een mailtje sturen naar vivamail2012@gmail.com

dan mail ik je het wachtwoord
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 03-12-2012 20:15
Reden: link aangepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven