Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
bedoel natuurlijk dat ik een groep wil maken op fb pffffff
@kmk: ik heb je gemaild
Alle reacties Link kopieren
You've got mail Rania ;)
Geaccepteerd kmk! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gemailt!



Drup, nog nieuws?



,Jammer trouwens dat robina toen inneens stopte, ze was altijd zo actief!



Vandaag 31 weken, en donderdag n groeiecho!

Studie sloopt me wel heel erg bah.. Nog volhouden tot de.21e en dan

hopen dat ik het niet overnieuw moet doen daarna, dan is alles voor niks geweest!
Alle reacties Link kopieren
Dames ... volgens mij kan je op fb de groep (weg) gewoon vinden...stuur mij of een mail of via fb even zodat ik weet wie ik toelaat ;)



Verder staat de groep nu op besloten, dan kun je wel de leden zien maar geen inhoud van de pagina...zodra we compleet zijn zet ik de groep op geheim zodat we helemaal niet meer zichtbaar zijn..



XX
Alle reacties Link kopieren
Oh ja...als je in de groep zit kunnen wij weer ontvrienden mocht je daar behoefte aan hebben ivm privacy etc ;)
Alle reacties Link kopieren
Explodes en Shalali...jullie hebben mail ;)
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, hier nog geen nieuws bezit nog stevig opnwachtbankje



Wel weer vreselijk pijnlijke en jeukende borsten, en ben net een krentenbol met pukkels....



Maar NOD is nog een dikke week weg, dus echt te vroeg voor symptomen.



Ik heb wel afgelopen weekend de mijlpaal bereikt dat ik nu met een BMI van 29.9 niet meer inde categorie obesitas val



Ik duim voor je Explodes. Ik heb ook laatste studieloodjes en zelfs niet zwanger vind ik ze zwaar!



Ik wacht nog even met Facebook, ik ben wel stik nieuwsgierig, maar hecht nog even iets te veel aan mijn anonimiteit omdat zo weinig weten van ons project



Fijne avond lieve meiden!
Hallo ladies,

@explodes: wow 31 weken alweer! Gaat snel!

was inderdaad raar dat we nooit meer iets van robinaa hebben gehoord, ze is compleet foetsie want ze schrijft ook niet met een ander topic mee

@druppel: ik duim nog steeds voor je hoor, en volgende week de uitslagen van de onderzoeken toch? Ik duim echt voor 'goede' uitslagen (voor zover ze goed kunnen zijn)



Vandaag begonnen met de babykamer behangen zijn tot de helft gekomen gaan morgen verder.

Van mijn tante een kinderwagen gekregen was echt een lieve verrassing! Begon gelijk te huilen (fijn die hormonen ). Morgen of woensdag zal deze bezorgd worden.

Word allemaal steeds echter zo
Alle reacties Link kopieren
Druppel, ik kan ook nu al de pagina op geheim zetten dan ziet niemand de leden of inhoud maar dan moeten jullie echt via mij (via vriendenuitnodiging en dan vriendenuitnodiging groep)...kan ook dan ziet niemand wat en dan ontvriend je mij na accept groep gelijk weer... of je wacht tot bijna ieder er is en dan als laatste toevoegen en dan op geheim ;)
Alle reacties Link kopieren
Druppel, wat duurt zo'n week wachten dan toch lang.. Ik duim weer hevig voor je. Super goed trouwens dat je zoveel bent afgevallen! Motiveert des te meer om vol te houden zeker?

Over facebook, je kunt ook een anoniem account aanmaken, heet je nog steeds Druppel. Dat deed een aantal in het januari topic ook. Inmiddels zijn ze zichzelf



Ik vind het ook erg jammer dat Robina gestopt is met heet forum. Hopelijk gaat het wel goed met haar.



Rania, wat een lieve en leuke verrassing!

Explodes, schiet op zeg! Complimenten dat je ook nog studeert! Druk!
Alle reacties Link kopieren
@Shalali

Dat is wel een goede tip. Maar ik dacht dat facebook sinds de zomer geen anonieme accounts meer toeliet.

Dit om fraude en spam tegen te gaan.



@KMK

Ik zal even kijken of ik een anoniem account kan maken en ander wacht ik inderdaad wel tot iedereen er is en het groepje geheim is.



@Rania

Ik verwacht eigenlijk geen nadelige uitslagen. Drupmans zwemmers zijn al een keer getest geweest en dat was uitstekend. Mijn cyclus is er een volgens het boekje, HPV was vorig jaar al negatief, alleen chlamidia zou eventueel nog een verrassing (!?) kunnen zijn.

Mijn echo's, dikte baarmoederslijm, hoeveelheid follikels en activiteit van eierstokken was zeer goed (de echoscopiste vond de conditie van mijn kippenhokje passen bij een 30- vrouw).



Het enige dat ik nog kan verzinnen zou zaadonvriendelijk slijm of verstopte eileiders zijn, maar dat zal dan nog onderzocht moeten worden. En anders gewoon domme pech



@Miepie

Lekker aan het genieten van het mamma zijn?



Gaat alles verder goed bij iedereen???
Alle reacties Link kopieren
Hey Druppel, het groepje is inmiddels geheim. Je kunt dus veilig een mail sturen naar KMK en zij nodigt je dan uit.

Oh en als jouw naam nou toevallig Pietje Druppel is, met een mooie foto van je laarzen, dan kan facebook daar toch ook verder niets mee...?
Alle reacties Link kopieren
Kmk, je hebt mail van me!



Druppel, ik had eerst ook een ander fb account voor de januari groep, maar nu ondertussen wel gewoon "mezelf". Gewoon doen waar jij je het fijnste bij voelt!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er inmiddels ook huismussie!



Nog wel anoniem in verband met mijn Sherlock Dochter die nog niets weet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ja ik ben enorm aan het genieten van het mama zijn

Het is zo leuk, maar ook druk vandaar dat ik hier zo weinig kom.

Met de kleine man gaat het goed. Hij groeit echt al en is nu 3 weken. Met de bv gaat het ook goed.



Rania, gefeliciteerd met jullie goede echo en wat leuk dat jullie een meisje krijgen. De enige hier tot nu toe he.



Ik wil ook wel op fb, leuk dan kan ik de naam en foto van onze kleine neerzetten!



Waar moet ik heen mailen? of staat dat nog een pagina terug?
@miepie: ik vind het ook helemaal leuk hoor, een meisje

En inderdaad tot nu toe het enige meisje.





Wij hebben een naam voor ons meisje!!
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook op de fb, dus dan kan kmk der email er weer af als ze dat liever heeft.
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeey meiden!



Hier is nu officieel de bovenste tabel leeg!!!

2013 gaat voor ons allemaal een bijzonder jaar worden



Xx druppel


Jeeeeeee!!!

Op naar huismuszoon, explodeszoon, raniamini, druppeltje en shalalimini!! Enne druppel en shalali, roze in de tabel he??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven