Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!



Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Alle reacties Link kopieren
Schorpioen: Leuk dat jullie nu bezig zijn met de meubeltjes! Ben benieuwd!

En wel goed om jezelf denken he! Huishouden loopt gelukkig niet weg...blijft wel liggen!!!



Sproet: Knuffel! Hoop dat het voor jullie samen met de stickies beter gaat deze maand.



Hier: Vriend hier attent erop gemaakt dat te heet douchen en warme laptop op schoot enz. ook niet bevorderlijk is voor het kwaliteit van zijn sperma. + dat het om de 3 a 5 dagen "af getapt" moet worden.

Weten jullie partners dat wel, oempa, smikkie, sproet, KaBo en BN??
Alle reacties Link kopieren
@kroes, heb mijn vriend verteld dat roken slecht is, zijn reactie was: ik ben er toch ook...

En dat te warm douche is meer een probleem voor mij...



@schorpioen, hebben de eisprong goed benut, dag ervoor en dag zelf.



Ik vind het wachten echt veel te lang duren.

Gister had ik steken links in mijn buik en dan haal ik me weer van alles in mijn hoofd.

Probeer er niet mee bezig te zijn maar het lukt me niet goed.



Ik moet woensdag bloedprikken om te testen of er een eisprong is geweest, ik vraag me alleen af of ze dan ook op zwangerschap zouden testen of niet.

Het duurt nog 8 dagen tot nod (als cyclus deze keer goed is)
Alle reacties Link kopieren
Even uit de meeleesstand, volg alles, meeschrijven lukt me nu niet. Heb kort berichtje op andere forum gezet.
Alle reacties Link kopieren
Groenk, ik ga zo op t andere forum reageren!



@ de rest van de zwangeren: Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!



@ Kroes: daar is hij zich zeker bewust van. Hij eet elke dag walnoten omdat hij heeft gelezen dat dat het zaad verbeterd.

Hij is daar erg alert op, dus das fijn.



@ Jayla: Fijn dat het dit keer allemaal goed (lijkt) te gaan! Echt superfijn!



@ Sproetje: ik kan me je frustratie goed voorstellen.. Jou is het ook gegund, je zal vast snel weer zwanger zijn!



Hier: Net gebeld door een vriendin dat hun dochtertje gister is geboren! Ik ben zo blij voor ze, en gun mezelf dit geluk ook zo.... Hopen dat ik dit weekend niet ongesteld word!!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@ BN, wat leuk van je vriendin! Ik hoop met je mee dat je niet ongesteld wordt dit weekend. Vrijdag krijg je ook de uitslag van de zaadtest toch? Hopelijk is alles goed!



@ Groenk: voor jou!



@ Ka_bo: succes met wachten! Ik hoop dat je een goede eisprong hebt gehad!



@ Kroes: partner zal het vast wel weten maar vind het persoonlijk wel erg ver gaan dat hij daar rekening mee moet gaan houden. Maar volgens mij zit hij ook nooit met een laptop op schoot etc.
Alle reacties Link kopieren
@ Sproet: knuffel voor jou! Jouw tijd komt nog wel hoor! Inderdaad veel dagen die ovulatietesten gebruiken. Ik denk ook elke keer dat het positief is en dan blijkt mijn eisprong toch nog te moeten komen. Maar met die smiles is het wel duidelijker natuurlijk!



@ Schorpioen! Goed op jezelf passen he! En nog gefeliciteerd met je verjaardag! (hoezo laat)



@ Jayla: Fijn dat het zo goed gaat! Ik hoop dat het hartje mega hard klopt volgende week!



@ Loisje: jeetje dan heb jij dus niet echt een makkelijke zwangerschap! Ik tel met je mee af naar je verlof!



@ Wiesewies: sorry maar ik heb ook niet zoveel behoefte om de tabel bij te houden. Misschien is het een optie om een algemeen account te maken zodat iedereen de tabel kan bijhouden? Heb ik ook wel eens bij andere topics gezien.



@ Smikkie: knuffel voor jou! misschien is het beter om je eerst op school en werk te richten? Anders is het ook wel veel ineens!



Voor de rest zwaai!!
Alle reacties Link kopieren
Bn: Hoe voel je je nu??? Al iets merkbaar???



Ka_Bo: NOD staat nogsteeds op de 11?? Voel jij al iets?



Ik voel wel een paar dagen kleine steekjes af en toe laag in mijn buik/ schaamstreek. Ze voelen een beetje aan als een eisprong maar dan minder erg. Zou dat wat zijn???

Het zouden ook mijn darmen kunnen zijn.....



Trouwens Sproet over darmen gesproken. Misschien wel verstandig er wat aan te doen. Evt langs de apo of huisarts mochten huishoudelijke tips & tricks niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Mocht er echt niemand zijn voor een nieuw tabel dan wil ik het anders wel een tijd doen.

Kan niet beloven voor hoelang!!



Maar evt. de optie van Oempa vind ik ook prima!!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed idee Oempa! Heb meteen de daad bij het woord gevoegd.



Hier is ons nieuwe topic!



Ik zet de inloggegevens van ons nieuwe account op het PF.
Alle reacties Link kopieren
Heb aan de moderators gevraagd of ze dit topic willen sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven