Seks
alle pijlers
ik heb hier echt een heel naar gevoel over...
dinsdag 6 mei 2008 om 15:37
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
dinsdag 6 mei 2008 om 15:50
dinsdag 6 mei 2008 om 15:54
Nee je bent niet overgevoelig. Wat je hebt meegemaakt valt onder aanranding. Als ik jou was zou ik breken met deze jongen. Hij komt ontzettend dwingend en dominant over. Hij heeft geen respect voor jou.
Persoonlijk vind ik dit geen onderwerp om te bespreken of over te discussieren. Als iemand dit bij mij zou doen zou het over en uit zijn.
Persoonlijk vind ik dit geen onderwerp om te bespreken of over te discussieren. Als iemand dit bij mij zou doen zou het over en uit zijn.
dinsdag 6 mei 2008 om 15:55
Ik vind het ook een teken van geen respect, en hij bezweert dat hij dat wel heeft, dat hij het alleen als voorbeeld wilde laten zien om te zorgen dat ik begreep wat hij bedoelde. Hij heeft zn excuses aangeboden, maar hij zegt ook dat ik er meer van maak dan dat het is. Ik voel me hier zooo kut om. Ik vind het niet normaal, hoe dan ook.
dinsdag 6 mei 2008 om 15:59
dinsdag 6 mei 2008 om 16:00
dinsdag 6 mei 2008 om 16:00
Ik ben het eens met anderen, hij heeft geen respect voor jou.
Als hij dat nu al niet heeft, heeft hij dat later ook niet.
Het is niet normaal en dat hij de grenzen van fatsoen niet kent blijkt wel uit het feit dat hij vindt dat je er meer van maakt dan dat het is.
Als hij dat nu al niet heeft, heeft hij dat later ook niet.
Het is niet normaal en dat hij de grenzen van fatsoen niet kent blijkt wel uit het feit dat hij vindt dat je er meer van maakt dan dat het is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 6 mei 2008 om 16:01
dinsdag 6 mei 2008 om 16:05
ik vind dit ook respectloos!
zo ie zo dat hij zijn penis gewoon je duwt zonder dat jij dat wil!
ik heb ook wel eens gehad dat ik naakt lag te slapen en dat mijn exvriend dacht dat ik wakker was ( hoe dan? )!ik ben wakker geworden van de pijn aangezien me lichaam niet echt op ze best was om gepenetreerd te worden.
uiteraard deed hij ook geschokt, toch geloof ik de reactie niet, je weet toch wat je doet! ook al 'was je het gesprek zat' in jou geval.
zo ie zo dat hij zijn penis gewoon je duwt zonder dat jij dat wil!
ik heb ook wel eens gehad dat ik naakt lag te slapen en dat mijn exvriend dacht dat ik wakker was ( hoe dan? )!ik ben wakker geworden van de pijn aangezien me lichaam niet echt op ze best was om gepenetreerd te worden.
uiteraard deed hij ook geschokt, toch geloof ik de reactie niet, je weet toch wat je doet! ook al 'was je het gesprek zat' in jou geval.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
dinsdag 6 mei 2008 om 16:06
dinsdag 6 mei 2008 om 16:07
Respectloos is nog zacht uitgedrukt...ook al is die vriend van je geirriteerd...zo hoort hij niet met je om te gaan.
Nogmaas, uitpraten is de beste oplossing momenteel...niet zo even tussendoor, maar ga er echt even voor zitten...dan voelt hij zelf wel aan dat je het serieus meent en dat je er echt mee zit!
Succes
Nogmaas, uitpraten is de beste oplossing momenteel...niet zo even tussendoor, maar ga er echt even voor zitten...dan voelt hij zelf wel aan dat je het serieus meent en dat je er echt mee zit!
Succes