Seks
alle pijlers
ik heb hier echt een heel naar gevoel over...
dinsdag 6 mei 2008 om 15:37
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
dinsdag 6 mei 2008 om 17:59
Het gaat niet om de handelingen op zich, het gaat om de gewenstheid en daarnaast gaat het om vertrouwen en respect. Volgens TO heeft haar vriend heel duidelijk een grens overschreden. Zij worstelt daar nu mee. Ik neem aan dat jij dat ook zou doen als jouw partner jouw grens overschrijdt (daar is misschien wel heel iets anders voor nodig, maar daar gaat dit topic niet over).
dinsdag 6 mei 2008 om 18:01
alleen als ik eerst netjes duidelijk heb gemaakt dat hij een grens overging, of er tegenaan zat. Als ik mijn vriend stuur bij het beffen, en het eerste onvertogen woord dat er uit komt is kutwijf, ben ik ook niet zo blij met hem hoor. Als je niet wilt dat mensen over je grenzen gaan moet je deze wél op een nette manier duidelijk maken, liefst zo vroeg mogelijk. En niet met scheldwoorden in een discussie die eigenlijk ergens anders over ging...
dinsdag 6 mei 2008 om 18:03
nee Frits, daar ben ik het wel mee eens, als je echt denkt dat je geen vertrouwen meer in je relatie en je man hebt, hoe dat ook komt, dan moet je er mee stoppen. Dat wil niet zeggen dat de vriend van TO daar per se debet aan is, maar wel dat het voor haar niet goed voelt, en dan moet je niet verder gaan in een relatie.
dinsdag 6 mei 2008 om 18:06
Wat ik me afvraag hoe jij wilt dat hij aankondigt dat hij " in je komt " ....
- doe open de poort , de strormram staat klaar
-denk je dat ik binnen nu en 15 minuten je kan en mag penetreren
-joehoe, wijffie , daar komt 'ie
- tromgeroffel
-anders
Kan het zijn dat je eigenlijk helemaal geen zin had in seks what so ever ?
- doe open de poort , de strormram staat klaar
-denk je dat ik binnen nu en 15 minuten je kan en mag penetreren
-joehoe, wijffie , daar komt 'ie
- tromgeroffel
-anders
Kan het zijn dat je eigenlijk helemaal geen zin had in seks what so ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 6 mei 2008 om 18:12
Waarom zorgwekkend ? Wij zijn er hier ook niet uit met zijn allen of het wel een " fout " was
Sterker nog ; er zijn mensen die vinden dat jij ook wat steekjes hebt laten vallen , daar héb je het niet eens over !
Ik zal zeker geen goed voorbeeld zijn , maar al sta ik aardappelen te schillen en mijn man besluipt me en entert me onverwachts......dan nóg zou het geen 1 seconde bij me opkomen dat ik aangerand werd . Ik zou hooguit zeggen ; " effe die aardappelen schillen , hoor / even m'n handen wassen / is het gordijn dicht / ook goeiemiddag / zo-hé..... / .... "
En van dat hoofd vasthouden wanneer je hem pijpt ........ dat is natuurlijk enorm jammer dat je dat nu - en dan nog wel tijdens een ruzie - pas vertelt . Ook jammer dat je vindt dat dat iets is wat een klootzak zou doen . Lopen er toch héél wat klootzakkies rond schat ik zo in . Het is je goed recht om dat niet prettig te vinden , maar eh..... je had de eerste keer zijn handen al van je hoofd kunnen halen en nee kunnen schudden , denk dat de boodschap dan ook wel was over gekomen .
dinsdag 6 mei 2008 om 18:14
Puppetta ; in een jacuzzi is het ook haast onmogelijk nat te worden/ nat te blijven ........ nou ga je niet dood van een beetje wrijving , maar als jij dat onprettig vindt ; prima natuurlijk . Het jammere is dat jij het ziet als aanranding ipv een niet-handig-gekozen-moment .
dinsdag 6 mei 2008 om 18:19
Oke, maar dan is het gewoon geen gelukkige relatie. Daarover schreef ze niets in het topic.
Is er liefde? Ja? Praat dan over wat je dwars zit.
Geen liefde? Maak het dan uit.
Maakt hij wel excuses, maar op een voor jou onbevredigende manier? Of soms zelfs helemaal niet? Veel mannen hebben dat. Niet 'onze' mooiste eigenschap, maar helaas wel waar. Praat erover, probeer hem uit zijn schulp te krijgen en gevoel voor nuance bij te brengen.
En leer vooral zelf te beslissen. Dat geeft een enorm goed gevoel. Zelf denken, zelf handelen. Laat je niet opfokken door het type forumster dat in dit soort gevallen maar één reactie kent: uitmaken.
dinsdag 6 mei 2008 om 18:19
Pupetta, jij luistert volgens mij selectief naar je vriend, als ik je berichten goed lees. Jij vindt dat hij niet erkent dat hij een fout heeft gemaakt. Ik lees in je berichten echter ook:
* vriend zegt dat hij vindt dat hij geen grove fout heeft gemaakt (dus wél een fout, maar geen onoverkomelijke fout)
* vriend zegt dat hij niet zo handig bezig was
* vriend heeft hoevaakookalweer z'n excuses aangeboden?
* vriend zegt nota bene dat hij het erg vindt dat hij je gekwetst heeft.
Sta eens bij jezelf stil wat je nu eigenlijk precies van je vriend verwacht? Wanneer zou het weer goed zijn?! Wát moet hij in vredesnaam doen om JOU tevreden te stellen? Kun je dat vertellen?
* vriend zegt dat hij vindt dat hij geen grove fout heeft gemaakt (dus wél een fout, maar geen onoverkomelijke fout)
* vriend zegt dat hij niet zo handig bezig was
* vriend heeft hoevaakookalweer z'n excuses aangeboden?
* vriend zegt nota bene dat hij het erg vindt dat hij je gekwetst heeft.
Sta eens bij jezelf stil wat je nu eigenlijk precies van je vriend verwacht? Wanneer zou het weer goed zijn?! Wát moet hij in vredesnaam doen om JOU tevreden te stellen? Kun je dat vertellen?
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 06-05-2008 18:21
Reden: Even berichtje overzichtelijker maken
Reden: Even berichtje overzichtelijker maken
% gewijzigd
Peas on earth!
dinsdag 6 mei 2008 om 18:26
[quote]
[...]
Uit zijn woorden proef ik dat hij het erg vindt dat hij me van streek gemaakt heeft. En dat hij de daad an sich dus niet veroordeelt. Dat vind ik zorgwekkend, want hij zou toch moeten inzien dat dit niet door de beugel kan..?[/quote]
En daar verschillen de meningen dus over. Ik vind het wel kunnen, hij ook, jij niet.
Ik vind het juist bewonderenswaardig dat hij zijn excuses aanbiedt omdat hij je van streek heeft gemaakt.
Ben je niet stiekum opzoek naar een "goed" excuus om de relatie te beëindigen?
:[...]
Uit zijn woorden proef ik dat hij het erg vindt dat hij me van streek gemaakt heeft. En dat hij de daad an sich dus niet veroordeelt. Dat vind ik zorgwekkend, want hij zou toch moeten inzien dat dit niet door de beugel kan..?[/quote]
En daar verschillen de meningen dus over. Ik vind het wel kunnen, hij ook, jij niet.
Ik vind het juist bewonderenswaardig dat hij zijn excuses aanbiedt omdat hij je van streek heeft gemaakt.
Ben je niet stiekum opzoek naar een "goed" excuus om de relatie te beëindigen?
dinsdag 6 mei 2008 om 18:27
Godskanonne , dat hij een relatie met jou heeft maakt hem nog geen duplicaat van jou ......hij han er zo maar anders over denken en dus alleen spijt hebben van het feit dat hij jou kennelijk gekwetst heeft . Zoals ik al zei ; IK zou er niet van gekwetst van zijn geweest....... dus zo'n grove enge zorgwekkende bijna onvergefelijke fout in jouw ogen zou in mijn ogen een beginnetje van een partijtje onderwaterneuken geweest zijn .
dinsdag 6 mei 2008 om 18:31
dinsdag 6 mei 2008 om 18:32
Ja.........en dat deed hij zachtjes toch ? Hij liet je toch niet tot kokhalzen aan toen zien hoe of wat ? Het ging toch meer om het gebruik van zijn handen dan dat hij je in je keel/mond aan het neuken was ?
Hij werd ongeduldig schreef je ...ongeduldig omdat jij hem niet begreep / niet met hem eens was / niet uit liet praten / niet door ging met seks hebben ?
dinsdag 6 mei 2008 om 18:32
"Jij" vindt dat het niet door de beugel kan.
Daar is iedere mening anders over.
Hij ziet in dat jij het niet prettig vond en heeft meerdere keren zijn excuses gemaakt.
Maar moet het wel door de beugel kunnen dat je hem tijdens de sex voor klootzak uitscheldt? Moet het wel door de beugel kunnen dat je degene waar je mee samen woont op zijn voicemail uitscheldt en het vervolgens via die weg uitmaakt? Sorry, maar "dit" vind ik dus echt not done in een relatie en getuigen van weinig respect.
dinsdag 6 mei 2008 om 18:33
Tja, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb er gewoon een rotgevoel over. Ik moet de komende dagen nog maar eens goed gaan nadenken over wat ik nu wil/ aan moet met deze relatie. Bedankt in ieder geval aan de mensen die de moeite hebben genomen om te reageren en mij zo een beetje vooruit te helpen
dinsdag 6 mei 2008 om 18:34
Het begon anders met dat totáál onverwachtse gepenetreer , toch ?
Meid , echt , wat je niet wil , wat je écht écht ECHT niet wil moet je vooral ook niet doen en niet goedvinden dat een ander dat doet . Maar ik vind het nogal een verschil in voordoen of voor het eggie .....