Mode & Beauty alle pijlers

Oeps. 260 euro

01-12-2012 17:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames.



Kennen jullie dat?



Lang op zoek geweest naar een mooi paar laarzen. Laarzen zijn allemaal erg hoog nu en hebben een vrij brede schacht. Met mijn dunne benen altijd veel te brede laarzen.



Tot ik vandaag in een schoenenwinkel stond. En een paar laarzen aantrok tot net onder mijn knie en een korter paar.

En ze stonden allebei leuk!



Dus heb ik ze allebei gekocht haha.

In een keer 260 euro armen.



Even een oeps momentje.

Maar wel blij haha
Alle reacties Link kopieren
bij mij zijn laarzen niet alleen te wijd, maar ook altijd een paar cm korter dan de bedoeling is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
8,95 bij de gamma heb je ook laarzen.



Het pinapparaat heeft niet voor niets een 'nee' knop
quote:Truffelmaffia schreef op 01 december 2012 @ 18:22:

Mijn sneakers kosten 48 euro.



No way dat ik ooit laarzen ga dragen en daar 130 euro voor betaal.Mijn gymschoenen kosten hooguit 2 tientjes en zijn om op te joggen. No way dat ik bijna 50 euro uitgeef aan een paar plastic schoenen die na 2 weken meuren alsof ze zo van de vuilnisbelt komen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het geld had, had ik het ook gedaan hoor . Dus geniet er lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Ja super TO! Ik vind 130,00 euro ook meevallen hoor voor een paar laarzen!

En dan 2 paar in een keer!



Ik ken het probleem dunne kuiten, ik draag daarom vaak beenwarmers in lange laarzen, ben nu trouwens into enkellaars, heb ik dat probleem in elk geval niet.



Collega's slagen altijd voor veel minder voor een leuk laarsje, ja daar kan ik jaloers op worden.



Geniet van je aankoop!
quote:primaat schreef op 01 december 2012 @ 19:01:

8,95 bij de gamma heb je ook laarzen.



Het pinapparaat heeft niet voor niets een 'nee' knopJe kunt je benen ook gewoon verpakken in een vuilniszak. Is nog goedkoper.
Heerlijk toch! Heb vandaag 3 paar gekocht, totaal 500 euro...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 december 2012 @ 19:17:

[...]

Je kunt je benen ook gewoon verpakken in een vuilniszak. Is nog goedkoper.Loopt waarschijnlijk wel lekkerder
Alle reacties Link kopieren
Goede koop voor 260, als het ook echt leer is en nog een seizoen goed blijft. Prima toch?

Had laatst ideale laarzen gekocht voor 90 euro, op de markt. Normaal zijn ze 130 euro. Er was niks mis mee.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 december 2012 @ 17:19:

Ik ken het niet, want fashion interesseert mij geen ruk. Maar als jij er zo blij van wordt en je hoeft niet de rest van de maand bij je moeder te eten is het toch prima? Veel plezier met je laarzen!



Mode (ander woord voor fashion) boeit mij ook niks, maar ik wil toch goede schoenen aan. Dat heeft toch niets met interesse voor mode te maken?

Ik zou NOOIT 260 euro uitgeven aan 1 paar laarzen trouwens. In nog geen 100 jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 01 december 2012 @ 19:08:

[...]





Mijn gymschoenen kosten hooguit 2 tientjes en zijn om op te joggen. No way dat ik bijna 50 euro uitgeef aan een paar plastic schoenen die na 2 weken meuren alsof ze zo van de vuilnisbelt komen.



Ze zijn niet van plastic en ze stinken al helemaal niet. En ze zien er nog hartstikke goed uit. Ik draag ze al ruim 1,5 jaar vrijwel elke dag.



Toevoeging: En mijn zolen zijn nog steeds puntgaaf, terwijl mijn vriendin bij haar Dr. Martens al na een paar maanden "moppert" over verslijting van de zolen. Ik bedoel maar!
hoezo een oeps moment, kijk je niet op het prijskaartje ofzo?

Je weet dat de uitverkoop (bijna) begint? Die laarzen zijn over twee weken 120 euro.

Dat noem ik pas een oeps moment
Wat moet je trouwens met 2 paar laarzen?
Alle reacties Link kopieren
130 per paar is goed hoor Goede schoenen zijn goud waard !
dragen meds,dragen!



To,geniet lekker van je aankopen!Ik geef ook makkelijk 150 Euro

uit voor een paar schoenen of larzen maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
"sabbaticalmeds, 4 dagen geleden

Wat moet je trouwens met 2 paar laarzen?"

?jezelf bijbenen?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven