Pubermoeders: wat moet ik geven?

08-12-2012 10:50 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog een cadeautje voor mijn neefje van 14. Voor zijn oudere zus heb ik make-up, maar in de mysterieuze wereld van een tienerjongen kan ik me niet inleven.

Wat vinden jongens van die leeftijd leuk? Hij is een wat verlegen, serieuze en sportieve jongen.

Het enige dat ik kan bedenken is geld, maar dat pakt niet leuk in voor onder de kerstboom.
hier twee, inmiddels uit de pubertijd, zoons. Bij elke drogist hebben ze leuke setjes met douchegel en deo. Altijd goed en zeker als hij sport.
Beetje off -topic, i know .. maar ik vind je OP Titel echt helemaal niet passen bij je verhaal.. Onduidelijk.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Of een gezelschapsspel, een pokerset/kolonisten of iets anders wat hij met vrienden of familie kan doen?
Een leuk shirt, cd, stripboek, geurtje, dvd, t-shirt, doucheschuim en handdoek (of zou hij dat verkeerd opvatten )
Bioscooppakketje: zakje popcorn, klein flesje cola en een bioscoopbon.
Nu nog even kiezen uit al die opties....

Bedankt.

Sorry voor de vage titel trouwens. In mijn hoofd klonk het reuze logisch.
Bladcadeau, altijd leuk!

Je kunt bij de bruna voor 15 euro een 'bladcadeau' halen. Hij kan vervolgens een mini-abonnement uitkiezen daarvan. Stopt vanzelf en bij de waardebon zit een boekje waar alle bladen in staan en hoe vaak hij het blad krijgt thuisgestuurd.
aparte koptekst, ik dacht ook aan tienermoeders.

Maar goed, bioscoopbon, of een kado bon van de mc .

Het gaat om pubers
Er is bij de V&D een App-kadobon te krijgen. Als hij een smart phone heeft kan hij daar zelf een App mee kopen.

En verder zou ik voor zo'n jongen nooit zeep, douchegel, glijmiddel, kleding e.d. kopen. het is te persoonlijk en op die leeftijd zijn ze vaak erg weinig zelfbewust en wel beschaamd over zichzelf.

Dus een leuk stripboek, een bon voor een sportwinkel, een workshop skaten e.d., allemaal leuk, maar geen persoonlijke of hygienedingen...
ik vind een douchepakketje voor een kind al helemaal raar. Alsof een kind dat leuk vind om te krijgen.. ik zou een bon voor iets geven wat ie leuk vind..
quote:Cookie-Dough schreef op 08 december 2012 @ 13:08:

ik vind een douchepakketje voor een kind al helemaal raar. Alsof een kind dat leuk vind om te krijgen.. ik zou een bon voor iets geven wat ie leuk vind..

Ik vond dat als puber wel leuk hoor, een setje met een douchegelletje enzo

Mijn kinderen houden er ook wel van.
quote:Borodini_ schreef op 08 december 2012 @ 13:11:

[...]

Ik vond dat als puber wel leuk hoor, een setje met een douchegelletje enzo

Mijn kinderen houden er ook wel van.

Ik ook toen ik ouder was op die leeftijd niet, dan vond ik douchegel niet leuk omdat je je toch wel moest wassen

Nu ik ouder ben vind ik het wel leuk
quote:Cher78 schreef op 08 december 2012 @ 11:30:

Nu nog even kiezen uit al die opties....

Bedankt.

Sorry voor de vage titel trouwens. In mijn hoofd klonk het reuze logisch.Ik snapte 'm wel (mss. omdat ik jaren een moeder van pubers ben geweest )

ik vind een douchepakketje voor een kind al helemaal raar. Alsof een kind dat leuk vind om te krijgen.. ik zou een bon voor iets geven wat ie leuk vind.. mijn zoon is raar!
quote:sprokkelientje schreef op 08 december 2012 @ 10:52:

Oh ik dacht even dat een meisje van 14 was bevallen en dat je geen idee had wat je de baby moest geven aangezien zijn moeder zelf nog een kind is en zij zich dan misschien achtergesteld zou voelen...omdat ze immers nog een kind is.Dat dacht ik ook.
Een trainingspak:)

Ik had het voor mijn neefje de verjaardag gekocht, omdat hij van voetballen houd. Hij was er super blij mee.

Houd hij van playstationspellen? Of iets met de sport die hij uitoefent.
Een basketbalring voor op zijn kamer.
Ik geef les aan pubers van die leeftijd.

Afgelopen woensdag Sint gevierd, jongens kregen massaal axe of adidas douchecel en deo en waren daar erg blij mee.

ik vind een douchepakketje voor een kind al helemaal raar. Alsof een kind dat leuk vind om te krijgen.. ik zou een bon voor iets geven wat ie leuk vind..Dan zijn al mijn leerlingen raar, of ze kunnen heel goed toneel spelen.
Gewoon geld, zijn ze het meest blij mee.
Als hij een iPhone heeft: een i-tunes kaart. Kan hij daarvan zelf spelletjes of muziek kopen
quote:Caro_22 schreef op 08 december 2012 @ 11:11:

vuurwerkGoeie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mika65 schreef op 08 december 2012 @ 11:06:

Zou hem geen boxershort geven, mijn zoon (16) zou het niet leuk vinden zoiets van zijn tante te krijgen

Mijn zoons wel.

Mits het een " goeie " is, natuurlijk.

De boxershorts die ze tegenwoordig dragen hakken namelijk nogal een gat in hun kleedgeld ( als ze dat krijgen ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Spotify bon, koop je bij de Albert Heijn.
Een tegoed bon om vuurwerk te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven