Mode & Beauty alle pijlers

Welk parfum heb jij vandaag op?

29-05-2007 15:16 5521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic zit vol!
Alle reacties Link kopieren
ak25 schreef op 02 mei 2008 @ 19:30:

Ik koop pas nieuwe parfum als de ander (bijna) op is.... Wie doet dat nog meer? Heb t idee dat ik zo wat de enige ben tegenwoordig!




Deed ik voorheen ook, alleen merkte ik dan dat ik uiteindelijk niet kon wachten met mijn nieuwe geurtje en bleef er steeds een bodempje van mijn 'oude' geurtje ongebruikt in de fles. Tegenwoordig heb ik verschillende geuren die ik afhankelijk van sfeer, stemming, situatie en tijdstip gebruik.



Net opgespoten: Magical romance van Anna Sui.

Ik ben een enorme fan van haar parfums, jammer dat het in Nederland niet zo heel makkelijk te krijgen is, deze geur is er volgens mij zelfs helemaal niet :-(
Alle reacties Link kopieren
Palazzo van Fendi,

net een proefje gekregen, en hij is echt mjammie! kruidig, zwoel, maar toch ook weer fris, net wat (voor mij) in de zomer,



Kent iemand Juliette has a Gun?

En is het wat? de naam vindik grappig, geloof dat hij nieuw is bij Douglas, maar heb hem nog niet geroken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

ben nu terug uit Brussel en wauw, wat heb ik een hoop geuren geroken die ik al heel lang wilde ruiken! Om te beginnen een paar exlusieve geuren van Chanel: No. 22, Bois des Iles, Gardenia en Cuir de Russie. Deze waren zonder uitzondering geweldig. Dan heb ik nog de irisgeuren van Hermes (Hiris) en Acqua di Parma (Iris Nobile) geprobeerd en ook nog de vijg-iris Aqua Allegoria. Iris Nobile was het lekkerst.

Dan heb ik nog een hele mooie alternatieve parfumerie bezocht in Brussel, waar ik oa. geuren heb geprobeerd van Serge Lutens, Frederic Malle, L'Artisan Parfumeur, Robert Piguet, Diptique etc. Zat heel erg te twijfelen, maar ben uiteindelijk naar huis gegaan met L'Artisan Dzing! omdat die zo zeldzaam is. L'Artisan Bois Farine en Tea for Two en Philosykos van Diptique waren ook super! Dan óók nog een handvol proefjes gekregen op basis van geuren die je lekker vindt (ik heb Frederic Malle - Musc Ravageur, L'Artisan eau d'Ambre, Diptique - Olene en Serge Lutens - A La Nuit) én ook nog een bosje bloemen! Waarom hebben ze hier niet zulke parfumerieën? : )
Alle reacties Link kopieren
Inden: je houdt dus van warme, volle geuren die niet te zwaar zijn... dan denk ik aan: Christobal van Balenciaga : )



Dreaming van Tommy Hilfiger vond ik al niet zo lekker maar ik heb er nu een proefje van en ik vind hem vreselijk! Ruikt naar bouillon/kippensoep : (



MysticAngel: Palazzo vind ik ook heel lekker! Juliette has a Gun ken ik ook van naam, nooit geroken, maar het zijn volgens mij rozengeuren. Nog niet gezien bij Douglas, hoop wel dat ze die daar krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Musk olie van Body Shop
Zuni van Ariane Inden
Alle reacties Link kopieren
Ik draag normaal Pure van Jill Sander, maar die ruik je maar zo kort. Weet iemand iets vergelijkbaars wat je langer blijft ruiken? Mag op het moment uiteraard een zonnig iets zijn,maar geen Sun van Jill Sander, want die ruikt echt bij iedereen lekker, behalve bij mij.....
Alle reacties Link kopieren
Vivenda, wat geweldig dat je zoveel geuren hebt kunnen testen!



Floep, is Sun Delight van Jil Sander misschien een idee?





Gisteren: Coco Mademoiselle (bodyspray) van Chanel.



Vandaag: L'Instant Millésime Iris van Guerlain.
Alle reacties Link kopieren
Wow Vivenda! Ik zou er bijna een weekendje Brussel voor boeken zeg,



Wat ik ook nog een keer wil ruiken/kopen zijn de geuren van People of the Labyrinths, en Monyette Paris, in de laatste zit

gardenia, nag champa en vanille, dat lijkt me een zalige combi!
Alle reacties Link kopieren
MysticAngel: de geuren van The People of the Labyrinths ken ik, ik heb proefjes van Luctor et Emergo en A.Maze. De parfums zijn alleen helaas nergens te vinden, alleen te bestellen, dus ik heb het Arnhemse bedrijf een mailtje gestuurd en om proefjes gevraagd en die heb ik gratis toegestuurd gekregen. Misschien kan je dat ook proberen? Ze zijn zeker de moite waard, vooral Luctor et Emergo. Deze ruikt naar wierrook en vanille. A.Maze is een houtige rozengeur. Beiden ruiken als geuren die je in een kerk zou kunnen ruiken, erg bijzonder.

Monyette Paris ken ik niet, maar gardenia en vanille klinkt goed. Hoe nag champa ruikt weet ik niet...



Vandaag draag ik een proefje van Guerlain Apres L'Ondee.
Vandaag: Coromandel Chanel.
Alle reacties Link kopieren
Vivenda:

Nag Champa is ook wierook, echt zo'n zoete zware hippy geur in een blauw pakje, lijkt me erg interessant om deze geur in een 'flesje' tegen te komen,



Intussen heb ik een mailtje richting POTL gestuurd, bedankt voor je tip!



vandaag op:

Comptoir Sud Pacifique Chocolat
Alle reacties Link kopieren
7.15 AM in Bali van Kenzo....(alleen travel retail)...superlekkker zomer luchtje maar hoor wel al een paar keer dat het echt een 'blond' luchtje is...helaas zijn mijn lokken bruin :S
Alle reacties Link kopieren
cool water van daviddoff
Alle reacties Link kopieren
Vandaag: Tiaré lichaamsolie van Yves Rocher.
Alle reacties Link kopieren
Sun van Dior :sun:
Sun Jill Sander.
Alle reacties Link kopieren
Angel
Alle reacties Link kopieren
Princess van Vera Wang
Alle reacties Link kopieren
Bronze Goddess van Estee Lauder, een heerlijk zomerluchtje!!
Alle reacties Link kopieren
Plom: wauw, Angel zou ik zelf niet kunnen dragen met dit warme weer!



Moeki: Waar heb je Bronze Goddess gevonden, ik heb hem namelijk nog nergens gezien? Ik heb zelf de oude versie ervan, Azuree Soleil. Ben benieuwd of er veel verschil is tussen die twee.



Vandaag: proefje van Diptyque Olene
Alle reacties Link kopieren
dalida schreef op 07 mei 2008 @ 20:36:

Vandaag: Tiaré lichaamsolie van Yves Rocher.
Nu ook weer.
Sun Jill Sander + bodylotion!
Alle reacties Link kopieren
Vivenda: Ja best heftig ,maar ik spuit ook Sun in de winter op en heb niet bepaald zomer of wintergeuren .



Vandaag de rode van D&G
Ik heb mezelf een mooie geur kado gedaan!



La Perla J'aime..heerlijke zoete zomerse geur! Bij ons in het dorp zit een hele fijne parfumerie, en heeft zeer exclusieve geuren! Ook een proefje uit de Alegoria serie gekregen (Mandarin Basilic) en een proefje van Vocolo Flori en dan de Etro..zachte, lichte geur.Aan het eind van de maand komen de nieuwste Allegoria's binnen..natuurlijk ga ik dan weer even kijken!!



:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven