Praag!

09-12-2012 09:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan er binnenkort heen! Iemand tips? What to do/see?



Tnx alvast!
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je voor? Als je van keihard stappen houdt moet je naar de cross club gaan. Eigenlijk sowieso de moeite waard Om te bekijken. Heb nog nooit zoiets bizars gezien.
Alle reacties Link kopieren
@ confiture Nee, we gaan meer voor wandelen, kastelen bekijken, natuur! We zijn met eigen auto dus kunnen overal heen!
Alle reacties Link kopieren
Kutna Hora is wel een bezoekje waard. Een kerk opgebouwd met menselijke botten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is keihard stappen? Je klem zuipen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ouh dats interessant, ff googlen! Tnx
Alle reacties Link kopieren
En dan na het kerkbezoek eten in het dorp. Aan de achterkant van de dorpskerk....linkerkant als je er met je gezicht naar toe staat, dus de bottenkerk in de rug, daar op de hoek is een hele leuke taverna....met echte authentieke gerechten. Inclusief een dikke beker koffola......echt absoluut doen.



Het heeft een uithangbord met vrouwen erop en eraan vast zit een klein prullenwinkeltje. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:fiddeldee schreef op zondag 09 december 2012 10:28 En dan na het kerkbezoek eten in het dorp. Aan de achterkant van de dorpskerk....linkerkant als je er met je gezicht naar toe staat, dus de bottenkerk in de rug, daar op de hoek is een hele leuke taverna....met echte authentieke gerechten. Inclusief een dikke beker koffola......echt absoluut doen.



Het heeft een uithangbord met vrouwen erop en eraan vast zit een klein prullenwinkeltje. Veel plezier! Dankjewel, ben benieuwd! En in de stad zelf wat is echt leuk om te zien?
Alle reacties Link kopieren
De standaard dingen die in iedere reisgids staan.

De burcht, het straatje met de kleine gekleurde huisjes waar Kafka gewoond heeft, de Joodse begraafplaats, het grote plein met die bijzondere klok en natuurlijk de brug.

Ik ben een keer in december in Praag geweest en toen waren er kerstmarkten, ook leuk.

Verder als je niet van wild stappen houdt, er zijn ook leuke jazz cafe's.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonne_schijn schreef op 09 december 2012 @ 10:33:

[...]





Dankjewel, ben benieuwd! En in de stad zelf wat is echt leuk om te zien?Heel Praag (centrum) is leuk om te zien, bijna alles is de moeite waard om naar te kijken. Het is niet een heel grote stad als Londen en Parijs, maar ik vind het echt een heel fijne stad. Wij gaan er deze maand voor de 4e keer heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mirabile schreef op zondag 09 december 2012 10:43 De standaard dingen die in iedere reisgids staan.

De burcht, het straatje met de kleine gekleurde huisjes waar Kafka gewoond heeft, de Joodse begraafplaats, het grote plein met die bijzondere klok en natuurlijk de brug.

Ik ben een keer in december in Praag geweest en toen waren er kerstmarkten, ook leuk.

Verder als je niet van wild stappen houdt, er zijn ook leuke jazz cafe's. Dankjewel voor je bruikbare info
Alle reacties Link kopieren
quote:miss1234 schreef op zondag 09 december 2012 12:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zonne_schijn in "Praag!"" class="messagelink">zonne_schijn schreef op 09 december 2012 @ 10:33</a>:</b>

[...]





Dankjewel, ben benieuwd! En in de stad zelf wat is echt leuk om te zien?</div></blockquote>Heel Praag (centrum) is leuk om te zien, bijna alles is de moeite waard om naar te kijken. Het is niet een heel grote stad als Londen en Parijs, maar ik vind het echt een heel fijne stad. Wij gaan er deze maand voor de 4e keer heen. Dankjewel ik wilde indd niet te druk maar gewoon lekker rustig met zn 2 weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven