hij komt te graag en het plakt teveel!

09-12-2012 13:19 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik een scharrel en het schuivelt een beetje naar een relatie. De sex is fantastisch, maar ik zit met een probleem. Hij komt teveel! En ik heb last van mijn eigen grootspraak.



Voordat we het voor het eerst deden heb ik me tijdens wat geile sexklets laten ontvallen dat ik sperma helemaal niet vies vond en plakkerigheid wel geil. Dat is niet helemaal gelogen, maar toch een beetje nu blijkt dat hij fier door galoppeert met lans in de aanslag en gewoon nog een keer komt.



De eerste paar keer beschouwde ik mezelf als een bofkont, hij heeft tenminste uithoudingsvermogen. Toen heb ik toch maar eens voorzichtig aangekaart dat ik niet iedere keer hoef te eindigen als een plakzuil met topping op mijn gezicht.



Ik ben nu minder het 'mikpunt', maar probleem is, hij komt gewoon drie keer, dus na een half uur zit toch het hele bed er onder (en ik lig daar nog op). Ik merk dat ik nu 'praktische oplossingen' aan het bedenken ben, laten we het de eerste of tweede keer onder de douche doen, dat soort dingen.



Ben ik nou zo'n zeurdoos dat ik het niet fijn vind om door zijn zaad te blijven rollen of hoe lossen jullie dat op in de tweede ronde?



(en zeg aub niet 'gewoon doorslikken', dat wordt eentonig zo lekker is het nu eenmaal niet)
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op zondag 09 december 2012 14:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="janesa in "hij komt te graag en het plakt teveel!"" class="messagelink">janesa schreef op 09 december 2012 @ 14:29</a>:</b>

de mensen die zich om mijn gesoandheid zorgen maken kan ik geruststellen, we zien elkaar al enkele maanden, zijn wel opgevoed en onderwezen, maar hebben 'niet echt een relatie'.



</div></blockquote>



En omdat je elkaar al een paar maand ziet is dat het bewijs dat geen van beide een SOA heeft?



Of komt het omdat jullie wel opgevoed en onderwezen zijn....neeeeeeh mensen die naar school zijn geweest krijgen geen SOA's

quote:Moonlight82 schreef op 09 december 2012 @ 14:11:

Zo'n stofzuiger voor vloeistoffen bij de hand/ bij het bed houden.Geil! Ook voor tijdens de seks
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat liggen in een nat bed niet. Wat is de moeite om wat handdoeken neer te leggen? Of wat denk je TO van na 1 keer zeggen dat je geen tweede, derde, vierde en vijfde ronde hoeft omdat je helemaal voldaan bent maar lekker tegen hem aan wilt liggen?
dekzeiltje...
Een drain aanleggen.
Alle reacties Link kopieren
Handdoekje?
Rol keukenrol in je nachtkastje.

Zeggen dat je een SOA hebt, dus dat het vanaf nu met condoom moet.

Hem een nat washandje uit de badkamer laten halen.

Groot zeil over je bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me zonder zuidwester niet meer in zijn buurt vertonen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Waarom zég je niet tegen hem dat je het niet fijn vind om door zijn zaad te blijven rollen? Zeker als je richting relatie gaat moet je dit toch kunnen bespreken. Want het bed moet ook verschoond en de hele boel weer gewassen en gedroogd. Als dat een dagelijkse bezigheid moet worden is de lol er wel gauw vanaf.
quote:Very__Cherry schreef op 09 december 2012 @ 18:38:

Ik zou me zonder zuidwester niet meer in zijn buurt vertonen.
Of je slaapkamer zo warm stoken dat het er in poedervorm uitkomt?
ik dacht even dat die meneer van de piemel hatsjoe weer terug was.

Los van SOA of niet lijkt condoom me de meest effectieve oplossing.
Alle reacties Link kopieren
quote:vloerkleed schreef op zondag 09 december 2012 13:26 ik lig in een scheur om je je schrijft leuk!En idd een condoom bij een scharrel zou ik aanraden en idd handdoek onder je billen anders?En klaarkomen in een tissue?Wel uitkijken dat je geen papier mache creert haha



Ik vind het meer een mislukte poging tot grappig doen, maar dat terzijde.



Verder eens dat het dom is om geen condoom te gebruiken. Een scharrel op zijn blauwe ogen vertrouwen lijkt me linke soep. Wie zegt dat jij de enig bent.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Als hij geen ziektes onder de leden heeft, zou ik dat helemaal niet erg vinden. Maar helaas kun je tegenwoordig niemand vertrouwen.
Waarom is elke keer op je buik geen oplossing? Even een handdoekje en het is weg.



En onveilig is echt geen aanrader. Maar m.b.t. sperma in de vagina een kwestie van blijven liggen en gelijk een handdoekje er tegenaan.



En dan ter afwisseling eens een keer slikken.



Vindt hij het zelf niet smerig er in te liggen elke keer?



Laat hem anders het bed verschonen?



Nog beter... zijn bed, alleen op zijn kant seks hebben. En dan op jouw kant slapen of weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Laat m een condoom dragen, zit jij tenminste niet met die troep.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch steeds hier met die SOA politie? Dat weet we allemaal heus wel. Altijd dat belerende gedoe. Dit is een sekspijler en ik vind dat mensen gewoon dingen moeten kunnen delen/vragen zonder een preek te krijgen steeds. Dit is niet de kerk en jullie zijn niet mn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een handdoek in de buurt houden. We zijn best creatief met seks en mijn vriend mag overal klaarkomen, maar het bed wordt niet zo heel snel plakkerig. Eigenlijk alleen als hij in me is klaargekomen en er dan uitgaat, dan loopt er wel eens iets uit, maar daarvoor doe ik gewoon een handdoek onder mijn billen na de seks.



Als hij op borsten, buik, billen, rug of gezicht komt wegvegen met een handdoekje. Op die manier klaarkomen is het makkelijkst schoonmaken. En bij het pijpen gewoon slikken, is ook zo weg.



Het enige plakprobleem dat ik ken, is als hij in me klaarkomt en ik daarna geen tijd of kans heb om te douchen. Als ik dat zie aankomen, maak ik het af met mjin mond of vraag hem om over me heen te spuiten, en niet in me.



Het kan zo simpel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zeg gewoon dat hij minder vaak moet komen, als hij echt uithoudingsvermogen heeft moet hij dat kunnen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Heavenli schreef op 09 december 2012 @ 22:51:

Zeg gewoon dat hij minder vaak moet komen, als hij echt uithoudingsvermogen heeft moet hij dat kunnen toch?



Goh, zie je het al voor je. ''Jij mag maar 1 x klaar komen okE''?



Wat een crap. pak een handdoek, doe niet zo moeilijk zeg.
Alle reacties Link kopieren
kleenex tissue box naast je bed zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven