Entertainment alle pijlers

Van dame tot del

07-05-2008 12:16 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik pleit voor een nieuw tv-programma waarin dames omgetoverd worden tot del. Ik wil graag meedoen.

Ik ben het zat om discussies diplomatiek te voeren. Goed na te denken en met argumenten te komen. Gewoon een keertje te bleren met Haags accent: 'En nah moet jeh gvd je bek hahwe! Ik heb gein zin meeh om nah dat gezek van jah te luistereh vuhle teringhoeh'

Of dat ik een keer niet een keer een leuk jurkje/truitje draag dat mijn minder geslaagde vormen verbergt, maar een keer ga voor strakke kleding waarin alles vrij wordt onthuld zonder dat ik me er voor schaam. Of nog beter: een joggingpak!

Of gewoon hard zuipen, op tafels dansen en met foute jongens bekken zonder dat ik me druk maak om mijn reputatie.

(Deze post wel met een korreltje zout nemen, maar zal het niet lachen zijn???)
Ik zie mezelf al in een glitterlegging met pantertruitje erop en van die hoge laklaarzen! Hihihihi..... wat zal iedereen opkijken! :cheers:
Boek een vakantie naar Loret de Mar en leef je uit zou ik zeggen. Neem een camera mee tbv de pilot die je dan naar SBS6 kan sturen.

Als wij zoiets op tv zien dan zeggen mijn man en ik altijd tegen elkaar "Kijk mam, ik kom op tv"
blondje schreef op 07 mei 2008 @ 12:29:

Ik zie mezelf al in een glitterlegging met pantertruitje erop en van die hoge laklaarzen! Hihihihi..... wat zal iedereen opkijken! :cheers:
Vin ik nog best wel kenne eigeluk
Hahaha, ja dat is best lekker voor een keer he? Je nergens wat van aan trekken en gewoon doen zonder erbij na te denken. Maar ik denk dat ik toch liever mijn damesachtige zelf blijf...
Daar heb je toch geen opleiding / tv programma voor nodig? Ga lekker zuipen, bekken met foute jongens, schreeuwen en vloeken in je joggingpak en je kop besmeuren met ladingen make-up. Tsal mei me reet roestuh.
Leuk, doodgeblondeerd, gepermanent haar. Foute roze lippenstift op, een goudkleurig kettinkje met je naam erop en een naveltruitje met 'I'm a bitch'.

Cool!
revival schreef op 07 mei 2008 @ 12:31:

Daar heb je toch geen opleiding / tv programma voor nodig? Ga lekker zuipen, bekken met foute jongens, schreeuwen en vloeken in je joggingpak en je kop besmeuren met ladingen make-up. Tsal mei me reet roestuh.

Hihi, is weer eens wat anders dan dat je zegt: het zal mij aan mijn anus oxideren!

:rofl:
Ja probeer het eens in de praktijk. En niet vergeten ons te vertellen hoe je ervaring was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja, en dan niet met carnaval proberen he, dat telt niet.
O heerlijk, een vrouw die zichzelf is. Doe mij er eentje. Liefst gecombineerd met een gezonde dosis verstand.
Antonio schreef op 07 mei 2008 @ 12:44:

O heerlijk, een vrouw die zichzelf is. Doe mij er eentje. Liefst gecombineerd met een gezonde dosis verstand.

Heb weinig glitterpakjes op de universiteit gezien. Volgens mij was ik de enige die in een strakke leren broek op hoge hakken naar college ging. Heb ook weinig vrienden gemaakt daar trouwens. Was al snel die snol uit de Randstad, ja, hadden ze wel gelijk in, dat dan weer wel.

Mijn man houdt ook wel van een beetje ordinair en hoerig, maar op de één of andere manier voel ik me veel minder lekker in "zijn lievelingsoutfit van mij" dan 6 jaar geleden. Wordt toch een beetje een saaie oude muts denk ik. Zuipen gaat nog wel heel goed overigens.
Tuurlijk kan ik zo in mijn eentje of met vriendinnen me zo gaan gedragen. Maar het gaat ook om de boodschap die het programma moet uitdragen: waarom moeten we ons altijd zo keurig gedragen (hiermee bedoel ik niet de wet overtreden of mensen opzettelijk kwetsen) :) ? Wat zijn de voordelen van del zijn en de nadelen? En het levert leuke tv op. Misschien een moraliserend praatje er aan vast knopen. Ja! Ik ga even Arie Boomsma bellen!!
Beetje gek gedacht vind ik. Ik ben blij geen del te zijn, zag afgelopen maandag bij Jensen (Ja, sorry, fout!) de deelnamers van Dames in de Dop. Mijn hemel, je kan alleen maar del zijn als je een iq van 30 hebt. Wat een dozen.
vanavond deel 2 bij jensen ;-)
Ja, ik dacht op een gegeven moment zelfs "Iemand moet Sharon tegen zichzelf beschermen" net zoals bij sommige Idolsdeelnemers.

Maar het idee om je even helemaal niets aan te hoeven trekken van anderen en je neanderthalerachtige ik even de boventoon te laten voeren is soms wel lekker. Het idee he.
Lijkt me een héérlijk programma! Maareuh wie moeten er dan in de 'jury' zitten?
Die Dames in de Dop kunnen wel in de jury, als ervaringsdeskundigen. Moet je er natuurlijk wel om denken dat je tijdens het hoeren en sloeren niet te moeilijke woorden gebruikt.
Marieke1981 schreef op 07 mei 2008 @ 14:37:

Lijkt me een héérlijk programma! Maareuh wie moeten er dan in de 'jury' zitten?

- de Tokkies

- Kelly

- de meiden van dames in de dop

- Haagse Harry

- Ab (van de Ab normaal show)
ohw ja, en tatjana natuurlijk!!

http://www.getyagroove.com/images/upload/tatjana.jpg
Ik zie Tatjana eigenlijk helemaal niet zo als del. Volgens mij is zij allesbehalve dom en ordinair. Haar blootfoto's vind ik ook niet ranzig, wel sexy.
Ik vind het een top idee. Ik zou zeggen bellen!
Hartstikke goed idee maar doen we dan ook nog wat voor de heren? We stoppen 10 dellen in de dop in hetzelfde huis met 10 heren in de dop. DE sjonnies moeten de nieuwe Mr. Darcy worden en de dames allemaal uberslet. Wat vinden jullie?
Ik vind Kim Holland ook wel een goede voor de jury.
ik zie albert verlinde ook nog wel in de jury zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven