Sex in Audi a8

11-12-2012 23:27 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste medelezers en lezeressen. UIt mijn vorige onderwerp is gebleken dat er best wat dames kicken op een mooie man (dat ben ik, en dat zeg ik zonder van mijn stoel te vallen) in een driedelig pak, ideale schoonzoon type ..en met een "last but not least" de allermooiste ideale schoonzoon auto ter wereld, namelijk een vlamnieuwe Audi a8. Ik heb altijd natte tissues in de auto om de sop en swirtvlekken van mijn auto en kleding af te poetsen. Als ze naar me toelopendoe ik mijn been omhoog tussen hun kruis en voel dan een warm nat slakkenspoor..mmmm zon klefffe streep.

Nu denken jullie allemaal, dat die dames me voor de gek houden op het school plein. En dat is ook zo. Zo doen ze inderdaad allemaal tegen elkaar. Ze houden me "zogenaamd" voor de gek maar niet allemaal een paar daarvan grijpen wel hun kans. Zoals ik jullie al vertelde, ik heb er met twee geneukt, om maar even met de deur in huis te vallen. Buiten het uitirlijk vertoon ben ik denk ik ook een hele leuke man, dat ontdekken ze nu ik niet meer met mijn fietskarretje aan school sta. In die tijd had ik ook nog een baardje en een nerdbrilletje en ongeschoren zak , naar dat laatste zagen ze niet, nu wel hahaha. Volgende week ga ik een anderere vrouw, neuken in de audi a8. Wie heeft ervaring met autoneuken??? hebben jullie autoneuktips?? of anekdotes.
Mijn schoonmoeder vraagt wanneer zij de landrover eens mag lenen
Alle reacties Link kopieren
Kan jij uberhaupt posten zonder het over die Audi te hebben? Overigens adviseer je iedereen een Audi te kopen omdat dat een vette bankrekening uitstraalt. Dus je liegt, jij kleine ideale flutschoonzoon?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb je echt een Audi nodig om de moeders op het schoolplein te strikken?

Ik ken vaders die het een stuk makkelijker lukken en daar geen Audi voor nodig hebben
quote:stout1975 schreef op 12 december 2012 @ 10:01:

Ik vind zo'n A8 zo ongelofeloos saai en lelijk he, is gewoon een Polo met grootheidswaanzin.



Ik heb zelf daarentegen net een nieuwe hybride besteld, met negerinnentepelleer.



Als ik de strekking van het verhaal goed begrijp neuk ik vanaf nu alleen nog maar linksdraaiende GroenLinks meisjes?Ooh geil Stout...Neuken?
Alle reacties Link kopieren
Dames, volgens mij zit sportman hier nu al een derde topic te lullen over oa zijn audi A4.

Pfff...die kickt er mijn inziens enkel op dat jullie telkens blijven reageren , zoals een stier op een rode lap.
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur heeft die Audi eigenlijk? Er zijn een aantal kleuren waarin ik het echt niet kan hoor, Audi a8 of geen Audi a8.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:trixy67 schreef op 12 december 2012 @ 21:12:

Dames, volgens mij zit sportman hier nu al een derde topic te lullen over oa zijn audi A4.

Pfff...die kickt er mijn inziens enkel op dat jullie telkens blijven reageren , zoals een stier op een rode lap.Nou en?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je geile sportman ?! Misschien ben ik wel de juf van je kinderen, zie vaak een sportieve vader met een geile audi a8 voor de school staan.. *kwijl kwijl*
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een potje gel in je Audi A8? Dan kan je je swans daarin stoppen, wel de wet gel gebruiken, anders plakt het zo
Alle reacties Link kopieren
R
[
Alle reacties Link kopieren
ik zou spontaan droog worden van zo'n man, die zichzelf zo geweldig vind en zichzelf alles vind. Blehh
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven