Midweek weg

14-12-2012 15:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb een vraagje, ik wil graag mijn vriend verrassen met een midweekje weg de 1ste week van Februari. Nu is alleen de vraag waarheen? Het liefst zou ik lekker in een huisje zitten met z'n 2tjes met een bubbelbad en sauna

Maar de prijzen die ik tot nu toe heb gezien liggen rond de €500,- dat vind ik erg veel voor een midweekje in Nederland, een stedentrip zou ook leuk zijn maar het liefst wil ik lekker met z'n 2en ergens in een huisje zitten. Wie o wie heeft de gouden tip??
Alle reacties Link kopieren
Tja, als je een huisje wilt ben je sowieso meer kwijt. Daarbij komt dat je de evt. schoonmaak e.d zelf zal moeten doen

Ik zelf vind een hotel fijner als je lekker zorgeloos weg wilt, zeker met zijn tweetjes is dat het handigste.





Bij weekend company hebben ze tevens huizen en hotels voor weinig geld, verder zou je eens kunnen kijken bij Roompot, zij hebben ook leuke vakantiehuisjes voor érg weinig geld



Héeel veel plezier!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Oh ik las het zo alsof het leek dat er een midweek weg (verdwenen) was



Waar zijn jullie al eens geweest?

Maastricht is mooi en romantisch..op google kun je een overzicht zoeken van accommodaties met een bubbelbad.



Ik zou overigens na een dag of 3 ergens wel uitgekeken zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt idd..! Maar ik wil lekker met z'n 2tjes zijn en niet in een drukke stad eigenlijk( maar als 2e keus is een stedentrip natuurlijk hartstikke leuk!) Nog leuke adviezen voor een stedentrip in het buitenland? Roompot is een goed idee, ik ga gelijk kijken! Bedankt voor de reacties igg!
Alle reacties Link kopieren
hmm ff een tip

1e week van februari is het carnaval (in het zuiden vanhet land)

Houdt hier rekening mee, want in regio's waar dit gevierd wordt zal er veel verkeershinder (lokale wegen) zijn en zullen veel restauants en winkels e.d. gesloten zijn.

Zonde van je midweekje als dit het zou verpesten
www.marveld.nl en dan huisje type vwl5. Heerlijk....! Ruim huis, sauna, jaccuzi en ruim onder de 500 euro voor een midweek begin februari.
Alle reacties Link kopieren
quote:srekeamar schreef op 14 december 2012 @ 15:41:

hmm ff een tip

1e week van februari is het carnaval (in het zuiden vanhet land)

Houdt hier rekening mee, want in regio's waar dit gevierd wordt zal er veel verkeershinder (lokale wegen) zijn en zullen veel restauants en winkels e.d. gesloten zijn.

Zonde van je midweekje als dit het zou verpestenKlopt, plus dat de prijs omhoog geschroeft word.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
rRoompot huisjes zijn meestal wel goed en hebben aanbiedingen. Als je zelf schoonmaakt dan bespaar je zo 65 euro (voor een uur/ 1,5 uur werk is dat gauw verdiend). Je mag bij Roompot zelf kiezen of je zelf schoonmaakt of laat doen (kost dus extra).

En boek niet van 16-2 tot en met 3-3 want dan is het crocusvakantie dus extra duur. Dus de 1e week van febr .zit je nog goed, want carnaval valt altijd in de crocusvakantie.

Roompot komt vast weer met een hele goede aanbieding, je moet je even abonneren op de nieuwsbrief. En veeeel minder dan 500,- per midweek. Je kunt nog even wachten met boeken ,er is genoeg keus voor een midweek 1e week v. februari.

d
Alle reacties Link kopieren
Wat lief jullie reacties! En een goede tip van carnaval! Nog niet over nagedacht!



Ik zit nu weer te twijfelen want hij heeft het al

Tijden over skiën! Dus nu zat ik te denken aan een paar dagen Winterberg! Iemand ervaringen? Dit kost in totaal rond de ¤500,-(verblijf, vervoer, skipas etc.)
Alle reacties Link kopieren
hoi ik en mijn vriend hadden onlangs een aanbieding van centerparcs +/- 1 mnd vantevoren geboekt.

Waren voor een midweek 4 pers VIp huisje incl bubbelbad en sauna 400 euro kwijt (incl alle belastingen).



De week erop lagen de prijzen nog lager zelfs!

Dus de boel gewoon goed in de gaten houden.

bv via bungalows.nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:srekeamar schreef op 14 december 2012 @ 15:41:

hmm ff een tip

1e week van februari is het carnaval (in het zuiden vanhet land)

Houdt hier rekening mee, want in regio's waar dit gevierd wordt zal er veel verkeershinder (lokale wegen) zijn en zullen veel restauants en winkels e.d. gesloten zijn.

Zonde van je midweekje als dit het zou verpesten



De eerste week is geen carnaval.

Carnaval valt volgend jaar van zondag 10 februari t/m dinsdag 12 februari 2013.
Swim kim was mij voor, klopt idd, al het voor een groot gedeelte vanaf vrijdag 7feb wel zal begonnen hoor!
Alle reacties Link kopieren
in duitsland heb je vaak betere prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tip van bungalows.nl! Ben gelijk aan het kijken! Bedankt voor alle reacties!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een aantal keer naar Roompot parken geweest, nu gaan we naar Kronenburger See in de Eifel (niet van Roompot, maar wel nieuwe huisjes (meestal betekent goedkoop ook ouderwets en viezig)). Voor een midweek in een zespersoons huis met sauna, bubbelbad en houtkachel betalen we zo'n 300 euro incl alles.
Alle reacties Link kopieren
En Carnaval valt helemaal niet 'altijd in de Krokusvakantie'.
Ik krijg er een punthoofd van!
Je kunt ook via bungalowspuntnl een Mystery parc boeken bij center Parcs. Is heel voordelig maar je hoort pas op het laatst waar je heen gaat. Is het voor jou ook nog een verrassing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven