Heb jij een vibrator?

15-12-2012 20:31 86 berichten
Even pure nieuwsgierigheid mijnerzijds. Ik heb zelf nooit de behoefte gehad aan een vibrator, of welk seksspeeltje dan ook. En ben heel erg benieuwd hoeveel vrouwen nou eigenlijk zo'n ding hebben.



Daarom een poll!



Edit: eentje moet natuurlijk eendje zijn!

Heb jij een vibrator?

Totaal aantal stemmen: 155

Ja (67%)
Nee (30%)
Nee, maar wel een vibrerend ei/badeentje/iets anders grappig (3%)
Alle reacties Link kopieren
@gurly; je hebt meerdere vermogenstandjes (constant en diverse tril ritmes). Als je geen boormachine tril nodig hebt zou ik eerst voor de 2 gaan. Las net dat je de 3 ook in bad kan gebruiken door zijn waterdichtheid, mocht je daar een liefhebber van zijn is dat wellicht nog een extraatje...
Alle reacties Link kopieren
Hm geen bad hier, dus niet nodig. Maar dank voor de info. Ik ga dan voor nr2.
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/2012/1 ... p-vibe-vibo-lovebirdblog/ gezien?
Ja. Synchroniseren met de REM-slaap en je hebt altijd leuke dromen. Tja voor vrouwen is alles leuker ... he pi? Maar "wij mannen" *kuchhmmkuch* hebben dan weer meer lol in cafe's.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 22 december 2012 @ 17:39:

Heb er geen, ook nooit gehad.Ach. hetzelfde als met een afwasmachine. Als je er geen één hebt, weet je ook niet wat je mist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mocy schreef op 23 december 2012 @ 02:35:

[...]





Ach. hetzelfde als met een afwasmachine. Als je er geen één hebt, weet je ook niet wat je mist.Ik heb ook geen afwasmachine
Alle reacties Link kopieren
quote:Aeolus schreef op 23 december 2012 @ 02:31:

Ja. Synchroniseren met de REM-slaap en je hebt altijd leuke dromen. Tja voor vrouwen is alles leuker ... he pi? Maar "wij mannen" *kuchhmmkuch* hebben dan weer meer lol in cafe's.

Onderstaand maskertje erbij en je bent dus klaar voor een mooie nacht.



http://www.kickstarter.co ... ncing-lucid-dreaming-mask
Alle reacties Link kopieren
Die wekker vibrator ziet er inderdaad geinig uit. Heb de revieuw met interesse gelezen. Erg leuk idee en het ziet er nog mooi uit. Ik denk daarentegen niet dat ik hem ooit ga kopen.
eely.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 15 december 2012 @ 20:31:

ben heel erg benieuwd hoeveel vrouwen nou eigenlijk zo'n ding hebben.Ik heb er twee en ze zijn praktisch, want altijd beschikbaar. Maar ik bedrijf toch liever de liefde met een man, want die kan ook zoenen en strelen en grapjes maken.
Alles is liefde
Alle reacties Link kopieren
quote:manmanman schreef op 21 december 2012 @ 13:14:

[...]





Had ie overuren gedraaid??Tja, hoe zou dat toch komen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven