Mode & Beauty alle pijlers

hoe belangrijk vind jij je uiterlijk en andere dingen?

28-11-2012 16:13 58 berichten
Hallo dames,ik wil even meteen zeggen dat dit geen poll of enquete is maar gewoon een normaal en gezellig kletstopic.Het onderwerp is duidelijk.Ik vind het aan de ene kant wel belangrijk om er verzorgd en leuk bij te lopen maar aan de andere kant zijn er ook een hoop andere dingen belangrijk voor mij.Ik ga regelmatig

naar de kapper,draag make-up,nagellack,sierraden,parfum,mooie kleren (waar ik me ook lekker in voel) en werk regelmatig mijn wenkbrauwen bij en scheer me geregeld (hoop dat ik het zo correct heb geschreven...Nederlands is namelijk niet mijn moedertaal).



S'ochtends als ik ga sporten draag ik meestal geen make-up omdat ik dan toch ga zweten.Vind het dan overbodig.Haar in een staat,sportkleren aan en that's it.Na het douchen tut ik me weer op.



Verder vind ik mijn gezondheid ook belangrijk.Zo sport ik 6 uur

per week om mijn conditie bij te houden en natuurlijk ook voor een

mooi figuur maar ook voor een social leven en omdat ik het leuk vind.Verder werk ik 4 dagen per week met veel plezier als vrijwilligster in een verpleeghuis waar ik samen met andere vrijwilligers een hoop activiteiten met de bewoners doe of sommige ook bezoek.Dat geeft me ontzettend veel zelfvertrouwen.Die complimenten vind ik ook even belangrijk als een compliment over een leuke bloes of kapsel.



Daarnaast lees ik veel,hou ik van cultuur en vreemde talen.



Die combinatie zoals nu bevalt me erg goed.



Ik hoop dat er niet teveel spel-en taalfouten in mijn text zitten.(Zoals ik al zei,ik ben niet van Nederlandse komaf).
Nee die dames kunnen beter stucadoor worden denk ik -:)



And danke fur die liebe
Bitte!You're welcome!
Maar ontopic



Ik wissel nogal eens van stijl maar probeer elk kledingstuk onder de 50 euro te houden en dat is inn 2012 maar1 keer niet gelukt
Ik vind het soms moeilijk om iets weg te doen.Maar als het toch niet meer draag dan zit het alleen maar in de weg.Ik heb geen vaste stijl.Dat varieert tussen casual,sportief en elegant.
Alles wat je x maanden niet hebt aangehad moet je wegdoen
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op het werk zijn er een aantal vrouwelijke collega's die er elke dag uitzien alsof ze naar een feestje gaan. Naaldhakken, korte rokjes, volledig opgemaakt, haar gestyled met een straightener, mooie sieraden, parfum, etc.



Ik vind het knap van ze dat ze die tijd 's ochtends vrij willen maken om er zo uit te zien. Soms denk ik dat ik ook wel die moeite zou willen doen 's ochtends, maar dan zou ik een uur eerder moeten opstaan en ik blijf toch liever langer in mijn bed liggen. Ik doe daarom 's ochtends eigenlijk alleen de normale hygiëne dingen, zoals douchen, tanden poetsen, heel klein beetje make-up, een kam door mijn haar en zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belangrijk er verzorgd uit te zien. Voor mijn werk ben ik representatief, voor mijn man een stoeipoes en voor mezelf blijf ik met 41 jaar nog steeds graag in maatje 36 passen. Ik let op mijn eten en sport 6x per week. Daar voel ik me goed bij.



Af en toe heb ik een offday en ga ik net zo makkelijk in joggingpak, zonder make-up en mijn haar op standje slons, de stad in....
badmeester,nee dat kan ik niet anders heb ik er straks spijt van.Maar wel lief van je dat je met me meedenkt!



felicity,een klein beetje doet al veel wonderen.Ik ben in 5 minuten opgemaakt en dan zit er lippenstift,oogschaduw,oogpotlood en mascara op.Ben erg geoefend.Mijn kleding en sierraden leg ik altijd al een dag van tevoren klaar.Ik hoef daar ook geen uur van tevoren het bed uit.



Dani71,super toch dat je nog in maat 36 past!Belangrijk is dat jij je lekker voelt en blij met jezelf bent.Sporten is hartstikke leuk.Goed voor lichaam,ziel en geest!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven