1e helft Rocktobermama's

30-01-2012 21:02 2363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het topic voor meiden die uitgerekend zijn in de eerste helft van oktober 2012 (1-15 oktober). Vanwege de overzichtelijkheid is het topic voor oktober in 2 delen gesplitst. Als je tussen 16 en 31 bent uitgerekend kun je je aansluiten bij 2e helft Rocktober mama's Deel 2



Als je toevoegingen hebt dan is het handig als je het even vetgedrukt of als jer mobiel forumt tussen ***sterren*** in je bericht zet.



NaamLeeftijdUitgerekende datumBelangrijke dataBijzonderhedenBoomberg81303 oktober29-06 3D echo1e zwangerschap JongenMow1986255 oktober04-07 3D echo1e zwangerschap JongenDruif832828 september27-06 3D echo, 03-07 Rhesus prik, 24-07 30wkn echo1e zwangerschap JongenVissje225 oktober- ???Irsa-346 oktober-heeft zoontje van 1 Jongen Suy329 oktober-dochter van 26-03-10, perfectpicture2910 oktober -1e zwangerschap Labello862514 oktober-- MeisjeKayleigh872416 oktober-1e zwangerschap, MeisjeSmoezeltje348 oktober-1e kindje, vivaehv2911 oktober-1e zwangerschap lorraine82299 oktober-1e zwangerschap Meisjejnifa267 oktober- Meisjelichtelijk--- Jongen kommaarkleintje3610 oktober- 1e kind JongenBuima309 oktober- 1e zwangerschap ???Miesteph3110 oktober- 3e kindje Meisje



Helaas niet meer in de tabel wegens mk:

Phoehee

Muppey

India74
Alle reacties Link kopieren
Net terug van de verloskundige en inderdaad nog steeds een stuit. Volgende week maandag weer een afspraak, dan voorlichting als hij nog steeds in stuit ligt. Dus Druif ik doe met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer hier? Druif ik ben benieuwd hoe de versie is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
hey viva, kom je niet op facebook?

Hoe was je afspraak gisteren in het ziekenhuis? Over de versie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van Rocktober mama's 2e deel en heb toegang tot de fB pagina aangevraagt. Begreep dat ik hier mijn initialen moest neerzetten?



N J-L
Alle reacties Link kopieren
@Viva: Heb je facebook toevallig?



Echt iedereen zit nu op facebook en er zijn vele ontwikkelingen!



Druifje is inmiddels al bevallen!

Kom maar kleintje is vandaag bevallen.

Mow1986 is op 18 sept al bevallen.



En bij 1 van de Rocktober 2 mama's zijn de vliezen gebroken. MissK is dat.



Het is waanzinnig leuk en gezellig op facebook! Kijk maar even wat je doet. Mij kun je toevoegen door /kimmsall.abimm (zonder puntje) na facebook.com te typen. Dan voeg ik je toe aan de groep!
Hoi allemaal,

Ik zou me graag bij jullie topic aan willen sluiten.

Ik heb een zoon, geboren op 3 oktober!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Shenandoah, alleen schrijven we hier niet meer. Misschien is er een ander topic waar je je kan aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ook al word hier bijna niet meer geschreven wil toch even vertellen dat ik inmiddels een dochter heb. Ze is 5 en een halve week te vroeg geboren, maar ze doet het super! Ze is over een week alweer 4 maand!
Alle reacties Link kopieren
O wauw Vissje!! Gefeliciteerd!!! Wat goed zeg! Gaat alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Boomberg, mag ik je vragen hoe het inmiddels met je zoontje gat? Zelf ben ik namelijk 12 weken te vroeg bevallen in augustus. Was eigenijk eind oktober uitgerekend. Heb in die tijd ook veel aan jou moeten denken ook al schreef ik nooit mooi op 1 van de otobertopics. Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen als je dat niet wilt. Alle begrip ook voor.
Alle reacties Link kopieren
@Vissje, Gefeliciteerd!!! Wat super dat ze het zo goed doet. Is ze lang in het zkh geweest? 5.5 weken is natuurlijk ook nog best vroeg, maar in mijn ogen is inmiddels alles na 32 weken al goed. Ik heb heel erg gehoopt dat ik hem zo lang bij me kon houden, maar met 28.4 had hij er echt genoeg van.





@Kandelaar: met mijn zoontje gaat het super! Het is inmiddels een flinke kerel van ruim 6100 gram en iets van 60 cm. Ontwikkeling lijkt ook gewoon helemaal goed te gaan en verder nooit infecties, bloedingen of ROP gehad. Alhoewel het echt wel een zware periode is geweest lijkt het erop dat wij heel veel geluk hebben gehad. Ik hoop dat het met jouw kindje ook goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Kayleigh87; ja gaat heel erg goed!! Dankjewel!



Boomberg81; heftig zeg, maar fijn dat je zoontje het zo goed doet! Wij hebben anderhalve week in het ziekenhuis gelegen. Dochter heeft ong. 4 dagen in couveuse gelegen bij mij op de kamer en daarna in een wiegje. Toen ze de sonde niet meer nodig had, mochten we na huis.

Hebben ze bij jou ook een reden gevonden dat je zo vroeg bent bevallen? (Misschien hier al verteld, maar zo snel niet gelezen)
Alle reacties Link kopieren
Nee Vissje, er is bij mij geen reden gevonden. Hij was blijkbaar gewoon erg nieuwsgierig naar papa ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven