houd hij mij aan het lijntje?

07-01-2013 20:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst ook al een paar topics geopend over mijn bijna relatie.

Inmiddels zijn we nog steeds niks opgeschoten en moet ik steeds initiatief nemen om hem te spreken.

Als ik dan iets vraag vraagt hij niet echt wat terug aan mij.. en na een kort antwoord is het wel goed voor hem.

Toen ik laatst vroeg of het goed zit vond hij van wel dus ik moest maar niet meer zo raar denken volgens hem.

Maar mijn onderbuikgevoel zegt dat dit niet klopt, het kan toch niet dat je nu op het begin elkaar niet steeds wil spreken en afstand wil houden? Er klopt gewoon iets niet..

nu heb ik hem vandaag even gesproken maar nu stuurt hij weer niks terug. Ik heb besloten om even niks uit mezelf te laten horen en wachten tot hij dat doet.

Misschien is het voor zijn manier van doen wel goed allemaal, maar ik heb zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik moet kappen met jongens die niet 100% voor mij gaan.

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen als ik jou was? Me aan mijn eigen advies houden.



Maar als je vindt dat je geen echte vent waard bent lekker doorgaan met topics openen over dit lot uit de loterij.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel moeilijk want ik voel wat voor hem.. daarom wil ik het niet zomaar laten. Anders had ik dat allang gedaan
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt nu misschien lastig maar het komt goed. Laat jezelf in je waarde! Je weet best wat je te doen staat ...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk vind je hem heus heel leuk enzo. Maar eigenlijk is hij helemaal niet zo leuk toch? Hij doet anders behoorlijk onaardig tegen jou. Zou je dat van een vriendin ook pikken?
Alle reacties Link kopieren
'Bijna' relatie en nu al zoveel topics openen over de desbetreffende persoon. Dat moet al een belletje doen rinkelen bij je. Dit gaat hem niet worden schat.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind het heel raar want als ik bij hem ben doet hij juist heel leuk en aardig. Laatst zei die nog wel dat hij het liefst de hele nacht met mij zo blijft zitten..

dat liegt hij dan toch ook niet lijkt mij?
quote:desyyyy schreef op 07 januari 2013 @ 20:32:

Het is heel moeilijk want ik voel wat voor hem.. daarom wil ik het niet zomaar laten. Anders had ik dat allang gedaanTja als het te moeilijk is dan moet je het zo laten doorsudderen er zit niks anders op dan..
Alle reacties Link kopieren
Daden zeggen meer dan woorden mop.
Alle reacties Link kopieren
Stop hier toch mee, begin van het einde! Als hij nu al zo is ...
Alle reacties Link kopieren
Desy, desy, desy. Denk je echt dat hij nog verandert in de man die jij graag wilt?



Je komt hier nu toch wel lang genoeg m te weten dat dat niet gebeurt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:desyyyy schreef op 07 januari 2013 @ 20:37:

Maar ik vind het heel raar want als ik bij hem ben doet hij juist heel leuk en aardig. Laatst zei die nog wel dat hij het liefst de hele nacht met mij zo blijft zitten..

dat liegt hij dan toch ook niet lijkt mij?Maar hij deed het niet?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben allemaal gelijk maar ik vind het gewoon moeilijk om hem nu weer niet te geloven..

anders vertelde hij mij na een ruzie toch niet zomaar dat hij er spijt van heeft en dat hij eigenlijk heel gek op mij is?

Ik weet wel dat daden meer zeggen als woorden, maar toen konden we ook niet de hele nacht samen zijn.

Misschien is hij gewoon zo?

Ik laat iig niks meer even van mij horen.. hij moet het dan maar laten zien. Maar hij zei laatst ook wel dat hij helemaal niet romantisch is dus ik kan verder niet verwachten dat er iets geweldigs gebeurd, maar daar kun je iemand ook niet om dwingen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou jij graag willen van een man? En voldoet hij daaraan?



Je klinkt echt zo wanhopig en slap...
Alle reacties Link kopieren
Desy, je hebt toch geen seks met hem he! En ruzie maken omdat hij zoveel van je houdt klopt ook echt niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik ook echt niet ruzie om gemaakt hoor, we houden niet eens van elkaar, daar kun je na zo'n tijd echt nog niet van spreken.

Nee wij hebben geen sex

Maar kijk, als ik nu weer niks laat horen van mezelf gaat hij mij straks verwijten maken dat het weer mijn fout is.. zo gaat het altijd.

Ik wil gewoon iemand die zeker is dat hij voor mij gaat en dat hij dat laat zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:desyyyy schreef op 07 januari 2013 @ 21:16:



Maar kijk, als ik nu weer niks laat horen van mezelf gaat hij mij straks verwijten maken dat het weer mijn fout is.. zo gaat het altijd.

Ik wil gewoon iemand die zeker is dat hij voor mij gaat en dat hij dat laat zien.



Gezellig zeg.



Denk jij dat dit een normale manier is van met elkaar omgaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:desyyyy schreef op 07 januari 2013 @ 21:16:



Maar kijk, als ik nu weer niks laat horen van mezelf gaat hij mij straks verwijten maken dat het weer mijn fout is.. zo gaat het altijd.

Ik wil gewoon iemand die zeker is dat hij voor mij gaat en dat hij dat laat zien.En nu al zo voorspelbaar en zo niet wat jij wilt. Meid, laat nooit meer wat van je horen. Laat hem.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ben jij het zusje van coco?
Het kan zo zijn dat hij gewoon zo is inderdaad.

Maar dan nog kun je je afvragen of dat is wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Goddamnit zeg..Ik kom hier om te ontspannen en is lekker hard te kunnen lachen..Dat gaat zo niet lukken he...



Mijn twee jongens zitten nu in de fase dat ze een goeie grap meerdere keren willen vertellen met de achterliggende gedachte dat als je de eerste keer hard lachte, het de tweede keer ook wel zal lukken..Ik heb ze dat afgeleerd, je wil niet dat ze voor lul staan in de kroeg straks he hangend aan de bar naast een mooie chica.....En toen zei Jantje, wat op de grond ligt mag je niet oprapen..Vond je hem leuk schat? Vertel ik hem nog een keer maar nu met mijn arm om je heen...



Jij bent nu elke keer dezelfde grap aan het vertellen...Zelfs als ik mijn best doe kan ik er niet meer om lachen..Kappen met die shit..Of maak een nieuwe account aan, dan is het wel weer leuk..
Alle reacties Link kopieren
Gaat een beetje moeilijk om nooit meer iets te laten horen, we wonen bij elkaar in het dorp dus komen elkaar elk weekend tegen, kan hem moeilijk negeren toch?
Alle reacties Link kopieren
Wonen bij elkaar in het dorp dus komen elkaar elk weekend tegen...



Het woordje dus fascineert me...
Alle reacties Link kopieren
Rakim, ik snap er niets van.



@desy, je hoeft hem ook niet te negeren. Maar laat die jongen even. Het is waarschijnlijk geen relatiemateriaal. Misschien kunnen jullie beter vrienden blijven.
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk kan je hem gewoon gedag blijven zeggen, maar meer hoeft echt niet. Is ook niet zo moeilijk als het nu lijkt, want alle contacten zijn op jouw iniatief geweest.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven