hippe kinderbril voor meisje van 3 jaar

09-01-2013 14:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag met mijn dochtertje naar de orthopeed geweest. Na 3 keer een ogen test gedaan te hebben bij het CB waar ze alles behalve zin in had, bleek vandaag dat ze dan toch een bril nodig heeft! Helemaal geen probleem natuurlijk, maar vind het wel zo leuk om een hippe bril voor dr te kopen! Na mijn mening na ff op internet te hebben gezocht zijn de leuke brillen van Red en Vingino voor de wat oudere kinderen? Of zie ik dat weer helemaal verkeerd? Zijn er hier dames die ervaring hebben met het zoeken naar een leuke bril?
Ik zou niet iets online uitzoeken. Ga naar een opticien in de buurt, je zult er vaak naar toe moeten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind moest ook een bril hebben toen ze 4jaar was,ik slaag altijd zeer goed bij specsevers.

Je moet niet alleen kijken naar hoe hip die brillen zijn ,maar gewoon een kopen die haar leuk staat,als ik zie hoe sommige kinderen erbij lopen met modellen op wat nergens naar lijkt maar alleen omdat het hip is .

En ik zou niet voor een al te dure bril gaan,want die kinderhoofdjes groeien snel.

En die laklaag op die brillen beschadigen bij een dure bril net zo goed als een goedkopere bril.
Alle reacties Link kopieren
ik was ook zeker niet van plan om online iets te kopen.. Ik was aan het kijken wat ze zoal allemaal aan modellen hebben.. vind het wel fijn om te weten wat jullie ervaringen zijn waar ik zoal op moet letten!
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter moest 1 maand voor haar 4e verjaardag ook een bril. We zijn naar de opticien hier in het dorp gegaan en daar heeft ze zelf een leuk montuur uitgezocht: een knalroze met oranje binnenkant van Ray Ban. Nu 2 jaar later heeft ze hem nog steeds en ze is er nog steeds erg blij mee. In het begin moest hij nog wel een paar keer goed gezet worden, dus dat was wel handig gewoon hier in het dorp. En ze hadden best veel keuze in kinderbrillen. Succes/ plezier met uitzoeken!
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter haar brilletjes kopen we bij Eye Wish Groeneveld. Daar hebben ze leuke modellen en ook diverse merken, ze zijn niet al te duur en ik vind de service erg goed. Voor een paar tientjes kun je een ravotgarantie afsluiten zodat je bij het echt kapot gaan van een bril een soortgelijk model terug krijgt.

Ik zou best naar zo'n speciale brillenwinkel willen, maar die zit niet in onze woonplaats en het komt nogal eens voor dat er weer een neusvleugel/schroef/veer of glas kwijt of kapot gaat (bij de bril die ze nu heeft wel veel regelmatiger dan bij haar vorige bril).

Succes!

Alle reacties Link kopieren
Toevallig hebben we gisteren een bril uitgezocht voor mijn bijna 5 jarige zoontje. We zijn bij specsavers geweest en ik vond dat ze een erg ruime keuze hadden. Ik hou absoluut niet van die blije montuurtjes met spiderman en kornuiten, maar ze hadden ook genoeg keuze in de wat neutralere kleuren.

De tweede bril was gratis, dus twee heel verschillende montuurtjes uitgezocht. De montuurtjes waren ¤139,-, daar kwam nog twee keer het ontspiegelen van de glazen bij á ¤60,- per bril.

Op hun site kun je het complete aanbod bekijken.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ga idd gewoon naar een goede opticien. Die kunnen vaak ook nog wat monturen op zicht laten komen als er niets tussen zit. Ik heb zelfs wel eens op de pc daar mogen kijken met de opticien wat ik eventueel leuk zou vinden om op zicht te laten komen. Hij liet er toen meerderen vrijblijvend op zicht komen. Vorige keer geluk en hadden ze al een leuke. Ze is nu ouder, dan is het wel makkelijker. Mijn dochter heeft ze altijd zelf gekozen en er veel complimenten over gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Bij pearl kennen ze mn zoon al bij naam, zó vaak komen we omdat hij weer versteld moet worden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Even voor de ervaringsdeskundigen; hoe weet je dat de bril versteld moet worden? Staat ie dan gewoon scheef op het koppie of geeft het kind zelf aan dat ie niet goed zit?
The time is now
Dan zie ik bijv. dat hij scheef staat als hij op tafel ligt, een pootje sluit dan niet goed meer aan achter haar oor als ze hem opzet. Of ik zie dat het rood is op haar neus, dan drukt het neusvleugeltje in haar huid.
quote:Banba schreef op 09 januari 2013 @ 18:26:

Even voor de ervaringsdeskundigen; hoe weet je dat de bril versteld moet worden? Staat ie dan gewoon scheef op het koppie of geeft het kind zelf aan dat ie niet goed zit?



Dat geven ze zelf aan, mammmm mijn neus/oor doet zeer !

Ik heb hier 2 brildragers, beide hebben ze een Vingino. Die passen het beste bij hun vorm van hun gezicht.

Denk eraan dat je de komende jaren regelmatig om een nieuwe bril moet, hier de afgelopen jaren bij allebei nieuwe glazen en montuur ivm verminderd zicht en groeiende hoofden.



Laat je goed adviseren door een opticien en kies een bril die mooi staat en lekker zit en niet welke in de mode is.

Voordat hij echt lekker zit kan je soms wel 2x in de week terug om hem goed te laten afstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven