Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.
  1. herkennen jullie dat een constant pijnlijk gevoel in de onderbenen? netof ze heel koud zijn of dat je kramp gaat krijgen. erg akelig. iemand tips?
Log nu in om te reageren
  1. Wanneer heb je daar last van? Als je in bed ligt, of bij sporten bij de warming-up? Met hoge hakken, platte schoenen, slippers?
    I've been on Dasher and Dancer and Prancer and Vixen. I've been on Comid, on Cupid, on Donner. But not Blitzen, he likes to watch.
  2. eigenlijk de hele dag door. maakt niet uit welk schoeisel ik aan heb of wat ik door het is er constant
  3. Klinkt een beetje alsof je problemen hebt met je aderen in je benen. Ik zou er een bezoekje aan de huisarts aan wagen
    Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
  4. Doorstroming niet goed ofzo? Zou inderdaad even naar de ha ermee gaan.
  5. quote:
    Evelyn82 schreef op 11 januari 2013 @ 23:32:
    Klinkt een beetje alsof je problemen hebt met je aderen in je benen. Ik zou er een bezoekje aan de huisarts aan wagen
    Dit lijkt mij ook verstandig ja, even naar laten kijken en daar informeren.
  6. Ik zou inderdaad ook naar de huisarts gaan met zulke ernstige klachten. Klinkt niet als springschenen of rusteloze benen eerlijk gezegd, daar dacht ik in de eerste instantie aan. Daarvoor zou ik trouwens ook naar de huisarts gaan overigens. ;-)
    MrsStanleyWalker wijzigde dit bericht op 11-01-2013 23:39 met 15%
    I've been on Dasher and Dancer and Prancer and Vixen. I've been on Comid, on Cupid, on Donner. But not Blitzen, he likes to watch.
  7. ..
    oddjobx wijzigde dit bericht op 18-01-2013 16:56 met 97%
  8. Is het geen magnesiumtekort, daar krijg je spierkramp van.
  9. .
    oddjobx wijzigde dit bericht op 18-01-2013 16:56 met 98%
  10. heb weleens kramp 's nachts maar zeker geen pijn.
    RionyRiony wijzigde dit bericht op 12-01-2013 00:28 met 54%
    it's a big club and you ain't in it
  11. it's a big club and you ain't in it
  12. Je zou magnesium tabletjes kunnen proberen. En ook natuurlijk even langs de huisarts.
    Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
  13. Wat voor lichaamstype heb je, ben je te zwaar?
    Sport je?
    Heb je een staand beroep (zoals bijv. kapper?

Ik denk ook aan etalagebenen, even langs HA.
    Taalvauten sein gesellich.
  14. Ben je de laatste tijd ook moe? Of griepverschijnselen? En merk je verandering aan je ogen?