Uitgaan in Marrakech

12-01-2013 22:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is al eens of meerdere keren uit geweest in Marrakech en kan een leuke club aanraden om te dansen enzo? Maar ook, waar moet je voor uitkijken...?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Waar je voor moet uitkijken? Voor opdringerige en handtastelijke mannen!
Alle reacties Link kopieren
Je moet uitkijken voor alles waar je hier ook voor uitkijkt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben vorig jaar in Pacha geweest, was geweldig!
En waar moet je voor uitkijken... Tja, idd alles waarvoor je elders ook moet uitkijken. Houd je drankjes in de gaten, word niet dronken, samen uit samen thuis, je kent het wel.
O, en Le comptoir is echt een must vind ik, wij hadden een tafel gereserveerd en daar gegeten (soort supperclub idee). Club was super, boven krijg je een show met buikdanseressen; klinkt tacky maar was heel goed. Dj was ook echt top.
Alle reacties Link kopieren
http://www.pachamarrakech.com/
Alle reacties Link kopieren
Ik ken verhalen over deze clubs alleen van Marokkaanse vrienden van mij. Nu vraag ik me af: hoe ervaren 'gewone toeristen' zo'n avondje uit? Van hen begrijp ik namelijk dat het vooral vol zit met prostituees en dat lijkt me zo... Nou ja een rotsfeer.
Van een rotsfeer heb ik echt niets gemerkt, hoor. Het is echt niet alsof je in een bordeel zit ofzo. Sfeer is vergelijkbaar met welke trendy westerse nightclub dan ook.

Dan heb ik in het uitgaansleven aan de Europese Middellandse zee-kust heel wat meer negatieve ervaringen opgedaan; handtastelijkheden, gevechten, hinderlijk lastiggevallen worden, etc.



Nou ja, ik zou me in ieder geval niet laten weerhouden door negatieve verhalen maar het zelf ervaren. Maak er gewoon een lekker avondje uit van. En voel je je niet op je gemak, dan kun je altijd nog vertrekken, toch? My two cents.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal, alhoewel, vooral degenen met de echte tips en ervaring

Vraag me wel nog af of je speciaal op vrijdag en zaterdag avond moet gaan of dat je elke avond echt een feestje kunt vinden...?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:paprikaatje schreef op 13 januari 2013 @ 14:03:

Van een rotsfeer heb ik echt niets gemerkt, hoor. Het is echt niet alsof je in een bordeel zit ofzo. Sfeer is vergelijkbaar met welke trendy westerse nightclub dan ook.

Dan heb ik in het uitgaansleven aan de Europese Middellandse zee-kust heel wat meer negatieve ervaringen opgedaan; handtastelijkheden, gevechten, hinderlijk lastiggevallen worden, etc.



Nou ja, ik zou me in ieder geval niet laten weerhouden door negatieve verhalen maar het zelf ervaren. Maak er gewoon een lekker avondje uit van. En voel je je niet op je gemak, dan kun je altijd nog vertrekken, toch? My two cents.'Gewone' Marokkaanse meiden gaan over het algemeen niet uit. Voor mij zou dat betekenen bij elke Marokkaanse vrouw die ik binnen zie dat ik denk aan wat zij komt doen. Ik weet niet, voor mij zou dat de boel wel verpesten. Voor een ander wellicht niet nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven