bloedverlies week na menstruatie

14-01-2013 18:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!

Ik heb een vraagje, ik ben aan de pil en ben vorige week ongesteld geweest. Nu een week na mijn menstruatie verlies ik weer bloed, het lijkt op oud bloed en is duidelijk niet rood. Ik ben slecht in omgang met mijn pil geweest en ben hem 3 dagen vergeten (van de nieuwe strip) heb al wat gespeurd naar wat het kan zijn maar kan geen duidelijk antwoord vinden. Kan zijn dat het komt omdat ik mijn pil ben vergeten maar heb toch wel graag wat zekerheid..
Alle reacties Link kopieren
Sex gehad??
Alle reacties Link kopieren
Oja, dat was ik vergeten te vermelden. Ik ben sexueel actief
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er drukker over maken of je niet zwanger bent...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is een mogelijkheid, dat Ger innestelingbloed is alleen vind dat vreemd zo snel na m'n menstruatie wil je me niet te snel er druk over maken maar sluit het niet uit op dit moment. Zou het niet kunnen komen doordat ik de pil ben vergeten?
Ik had ook een innestelingsbloeding precies een week nadat ik ongesteld was geweest. Dat kan dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Kun je me daar iets over vertellen? Hoelang het duurde wat je voelde enzovoort
Alle reacties Link kopieren
Als je de pil niet neemt krijg je ontrekkingsbloeding. Bij vergeten pil kan ook zwangerschap ontstaan (mits sexueel actief). In jouw geval lijkt het me dat je weer bloed verliest omdat je drie dagen niet hebt geslikt. Overigens ben je nu niet veilig. Veilig ben je pas als je 21 dagen achtereenvolgens de pil hebt geslikt, eerder stoppen doet de werking verminderen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je bent nu dus in de eerste week 3 pillen vergeten? De kans op zwangerschap is klein, gezien de eisprng meetsal niet in de eerste paar dagen optreedt. Maar meid, meid, meid, als je de pil vergeet ga je toch niet seksen? Althans, ikzelf was daar nogal paranoia mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Testje doen over een paar daagjes:)
Alle reacties Link kopieren
quote:heleenie schreef op 14 januari 2013 @ 19:07:

Hmm.. Kun je me daar iets over vertellen? Hoelang het duurde wat je voelde enzovoort





Gooi deze e rook maar weer in. Bij het kruidvat koop je twee zwangerschapstesten voor 5 euro nog wat. Allee neen test kan je vertellen of jhe zwanger bent, maar het lijkt me niet. (Mits je de vorige strippen wel correct hebt genomen.



(Onderin het schap met pijnstillers, naast de MAP!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oke dit is meer wat ik wou horen haha maar sluit natuurlijk niks uit. Hoelang kan zon ontrekkingsbloeding duren? Of verschilt dit p.p
Alle reacties Link kopieren
quote:heleenie schreef op 14 januari 2013 @ 19:13:

Oke dit is meer wat ik wou horen haha maar sluit natuurlijk niks uit. Hoelang kan zon ontrekkingsbloeding duren? Of verschilt dit p.pJa, als je gaat lopen klooien met hormonen raakt je lichaam van slag. Dus dat weet niemand.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met condoom gevreeën toen ik mijn pil was vergeten. Daar ben ik secuur in geweest
Alle reacties Link kopieren
Oke ik weet genoeg. Ik wacht het even af en voor de zekerheid een test. Hartstikke bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:heleenie schreef op 14 januari 2013 @ 19:15:

Ik heb met condoom gevreeën toen ik mijn pil was vergeten. Daar ben ik secuur in geweestOk, dan kan je zwangerschap gewoon uitsluiten, maar blijf de rest van je strip wel condooms gebruiken, want de pil is nu niet betrouwbaar. Na je volgende stopweek is alles weer ok.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven