Nieuw op de Sexpijler? Stel je hier voor!

31-12-2006 15:58 680 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom bewerkt door moderator,
Hoi,

Ik was Joeysmiles en vond het leuk om nieuwe forummers welkom te heten. Dit topic heb ik bij puur toeval weer gevonden, alleen moet ik nu Joeysmilesss heten en blijken mijn oude nickname en maildres al in gebruik (door wie???).

Ik wens alle mensen die in dit nieuwe, totaal klantonvriendelijke, nieuwe forum hun weg wel weten te vinden, heel veel plezier.

Mijn forumplezier is in ieder geval weg...
hallo allemaal

ik ben een Berberse marokkaanse dame. die uit Zuid limburg komt!

ik wil graag mijn ervaringen met jullie medelen. omdat ik vind dat je over alles en nog wat open moet zijn!

en al helemaal over sex!

groetjes maroc_lady83
Maroc_Lady83 schreef op 11 augustus 2007 @ 22:25:

hallo allemaal

ik ben een Berberse marokkaanse dame. die uit Zuid limburg komt!

ik wil graag mijn ervaringen met jullie medelen. omdat ik vind dat je over alles en nog wat open moet zijn!

en al helemaal over sex!

groetjes maroc_lady83
Aangezien Joey de honneurs niet meer waarneemt.....welkom maroc-lady83! We hebben sinds kort een haske nieuw forum, maar aangezien jij ook haske nieuw bent moet dat geen problemen opleveren X-D . Veel plezier hier!
Hallo , na een tijdje meelezen mezelf ook maar eens aangemeld.

ik ben een man van 42 jr met 3kids en al 17 jaar een gelukige relatie, maar een beetje inspiratie opdoen is nooit weg....
Hoi hoi

Net zoals zovelen, heb ik me dan ook maar eens laten registreren, ben een 27jarige meid, woon samen heb 2 kids.

Groetjes tutje ;)
Moet ik me nou nog steeds voorstellen hier??;)
Heey, Q, long time no see....
Efje hier, Vrouw 38 jaar, al ruim 20 jaar met een heel leuke en lekkere man samen, 1 zoon.

Lekker aan t meelezen en stiekum hoop ik dat ik in 2008 een lekkere dame tegenkom voor een V-V ervaring... Lees dus graag hier want ik ben niet de enige heb ik al gemerkt.
Hoi,

Ik ben helemaal nieuw.

Elsje, 27 jaar

een man, 2 kindjes

uit belgië

ik geef gymles aan 12-18-jarigen

Nog iets weten?

Vraag maar.

Groet
Heb je ook hobby's?
Moet ik me ook nog voorstellen?????
Post al een tijdje, maar toch nog maar effe voorstellen,

Elfje, 26 jr. In een relatie van 5,5 jaar. Bi-sgierig, ervaring met vmv en vvmv!!

Is al weer een tijd terug en begint weer te kriebelen. Verder vind ik het leuk om hier een beetje mee te lezen en nu en dan een reactie.

Groeten
Mocht iemand het nog lezen:

Bred, 23 jaar, bijna 2 jaar een relatie, werkend in reclame, leuk om een beetje mee te babbelen over lekkere onderwerpen.
Hey medeforummers,

Na al een jaartje te hebben meegelezen nu toch ook maar wat actiever:

Vrouw, 22 jaar, woon samen met vriend waar ik nu 1,5 jaar een relatie mee heb. Ik hoop nog veel interessante onderwerpen te mogen lezen en er lekker over mee te praten.
Ook ik wil me graag even voorstellen. Sinds kort ben ik na een lange relatie weer vrijgezel. Bi georiënteerd (eigenlijk altijd geweest maar nooit echt wat mee gedaan). Ik sta positief in het leven en vind de onderwerpen errrug interessant die hier voorbij komen.
thesense en nieuws: van harte welkom! ;-)
En jij ook van harte welkom Joey.
Hai,

Nyam, vrouw, 34 jr. sinds paar maanden weer single. Ben hier ook nog maar sinds kort, net als velen ook eerst tijdje meegelezen. Vind het fijn dat de meesten hier zo openhartig en vrij zijn. Sta op het punt voor mezelf wat grenzen over te gaan en het helpt om erachter te komen dat er ook mensen zijn die dan niet direct met hun oordeel klaar staan.
Oei en ik heb me nooit netjes voorgesteld... wat jammer toch en net nu vertrek ik ;-)
Ga je ons verlaten, Belgenmoppie?

Heb me trouwens ook nog niet voorgesteld. Ik ben 34 jaar, tekstschrijver en journalist (maar hier 'buiten dienst'), alleenwonend in een grote stad, beginnend met de letter A. Ik vind het leuk om mee te praten en om te lezen wat mensen in het echt nooit zouden vertellen.
Haha! Dank je Q-Q!

In een ver verleden begroette ik de nieuwe mensen hier. Old habits die hard.

Dus ook Nyam van harte welkom!
hey, Ik ben Anita, 23 jaar, Single en kom uit ZHolland

Groetjes
Ik ben Stout, een onzekere uienboer die met zijn autistische en kwijlende broer samen woont op het platteland.

Irl moeten de vrouwtjes mij niet, waarschijnlijk vanwege de weeïge uienlucht die mij altijd vergezelt, of anders vanwege de afwezigheid van mijn onderkaak na mijn tragische tractorongeval in 1987.

Ik kom hier om zelfvertrouwen te tanken en om mijn alter ego als vrouwenverslindende man van de wereld te cultiveren.

Sinds ik hier een beetje meeschrijf heb ik in elk geval het gevoel dat ik er ook nog een beete toe doe.

En van Q krijg ik dan ook nog eens tips om mijn duits te verbeteren, extragratis.
Ik had al zo'n vermoeden dat je van de tractor gevallen was ;-).

Maarre welkom Stout!
Dank je, en jij? Wie ben jij?

Als je mijn ontzettend verwijfde gay buurman bent.... dan zou ik me dood lachen, hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven