16 weken zwanger en gebroken vliezen!

02-09-2012 13:10 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 16 weken zwanger en mijn vliezen zijn gebroken. Ik ben zo bang! De kansen van onze kleine zijn nihil..

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Bedankt alvast!

R2306
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Pff, even mijn ei kwijt hoor. Ik heb vandaag een behoorlijke rotdag. Alles zit tegen lijkt het wel en het verdriet om Flore is heftiger dan het lang geweest is. Ik had me alles gewoon zo anders voorgesteld! Ik had vandaag 33 weken zwanger moeten zijn, ik had hier niet moeten zitten met foto`s en herinneringen in m`n handen van een piepklein meisje wat veel te vroeg van ons is heengegaan. Ik mis haar :( Soms vraag ik me af of ik ooit nog wel helemaal oprecht gelukkig kan zijn. En of ik een 3e zwangerschap nog wel aan kan.

Afscheid nemen van Flore was was zo zwaar. Zonder haar leven is zo mogelijk nog zwaarder. Maar ze blijft bij ons horen en in ons verder leven. Ergens is ze altijd bij ons. Dat geloof ik zeker.



Hopen dat er snel weer betere dagen komen!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg... Ik word er stil van. Het is ook niet niets he, die feestdagen. Iedereen lijkt wel blij een gelukkig. Ik hoop dat je snel dat scherpe randje kwijt raakt, zodat je in ieder geval weer de lichtpuntjes van je leven kunt zien.

Veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Flore hoort absoluut voor altijd bij jullie. Je hebt 2 kinderen om van te houden en 1 om voor te zorgen.

En denk maar niet te veel na over de toekomst. Nu heb je verdriet en wat de toekomst brengt, dat zie je dan wel weer. Het verdriet zal ooit slijten en als je daar aan toe bent kan een nieuw kindje misschien troost geven. Maar nu is alles nog zo vers. Je zult het wel voelen als je er weer aan toe bent.

Misschien dat je nu ook nog helemaal niet wilt dat het verdriet slijt, en dat je nog niet vrolijk wilt zijn. Tenminste dat had ik toen mijn vader net overleden was. Vrolijkheid voelde als verraad naar hem. Maar ook dat slijt en vindt zijn plek. Dat kost alleen tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:pyridine schreef op 30 december 2012 @ 23:52:

.Je hebt 2 kinderen om van te houden en 1 om voor te zorgen.

.

Mooi gezegd!



Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Ach meisje, wat zijn het ook ellendige dagen.......

Lieve r: helaas is rouwen geen knopje wat je aan of uit kunt zetten. December is een confronterende maand voor veel mensen die een dierbare aan de dood hebben moeten afstaan...



En nee, het is gvd* ook niet eerlijk dat jullie Flore niet mag uitgroeien en opgroeien! In plaats daarvan sta je met lege handen en lege buik te wachten tot de uitgerekende datum, dat lijkt me zó zwaar.

Misschien dat jullie op Flore haar bedoelde geboortedag een troostceremonie kunnen houden? Bijvoorbeeld door het plaatsen van een beeldje of door het oplaten van een ballon?



Meis, ik wou dat ik je kon helpen in jouw verdriet. Helaas is rouwen een eenzaam gebeuren omdat een partner vaak net in een andere fase zit of anders, maar niet 'beter' of 'slechter', het verdriet uit. Hierdoor voel je je nog onbegrepen ook...



Ik wens je heel veel kracht en warmte toe, knufffff
Pyridine heeft het zo goed gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Shalimar! Lieve en mooie woorden weer, doet me altijd zo goed. Een mooi idee om op de uitgerekende datum iets te organiseren, we gaan het in ieder geval niet ongemerkt voorbij laten gaan, het is toch een hele speciale datum.
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



Hoe is het met jullie? Hier gaat het best wel goed. We durven echt weer te genieten en te lachen, wat ik erg fijn vind. Flore is een prachtig onderdeel in ons leven, maar zij zou niet willen dat we zo verdrietig bleven om haar. Natuurlijk zijn er nog steeds de moeilijke momenten. Vandaag gaat het goed, maar dat kan morgen anders zijn. We proberen gewoon niet te ver vooruit te kijken wat dat betreft, en te genieten van elke dag die ons gegeven is. We mogen niet klagen



Flore is 'alweer' 4 maanden geleden van ons heen gegaan, en ik ben ontzettend dankbaar dat we haar hebben mogen zien, vasthouden en koesteren. Maar ik ben ook ontzettend dankbaar dat we steeds een stapje vooruit doen qua verwerking. Natuurlijk doen we ook dagen een stap terug, maar gelukkig vinden mijn vriend en ik elkaar dan en slepen we elkaar erdoorheen. Ik ben heel blij dat ik hem en mijn dochter heb, en dat we hier alleen maar sterker door worden en niet uit elkaar gaan groeien. Daar was ik heel bang voor, maar tot nu toe hebben we veel steun aan elkaar.



Wat betreft zwanger worden zitten we nu in ronde 3 en ergens ben ik blij dat het deze maand niet raak was, omdat september dan de uitgerekende maand geweest was, en dat voelt toch een beetje als een maand waar ik niet aan moet komen, als de maand van Flore. Maar we hadden wel gehoopt zwanger te zijn, dat is toch wel een stap in de goede richting, we zijn er wel klaar voor. Voor nu dan.



Dus vol goede moed naar ronde 3, en genieten van de sneeuw met dochterlief. Of nou ja, genieten van de sneeuw VOOR dochterlief, want mama wordt er niet heel blij van



Liefs, Emely
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven