tepelklemmen, iemand ervaring mee?

29-09-2010 06:44 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
al is het nog vroeg, ik gooi hem er toch maar in, omdat ik vanavond wat nieuwe speeltjes wil bestellen...mij lijkt het wel wat, iemand ervaring en tips en adviezen?

Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Of Hij ooit nog de oude wordt is dus helaas de vraag

Het is heel ernstig en de nasleep zal meer als ene half jaar gaan duren.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heftig...

Komt een mindere periode aan zo te horen.

Jullie wonen niet samen ofwel? Is het je vriend of minnaar?



Hopelijk komen jullie er door heen en hersteld hij goed.

Wel erg jammer dat nu bepaalde zaken moeten wachten, maar helaas kan je er weinig aan doen.



Alle reacties Link kopieren
Hij is mijn Mr en nee we wonen niet samen. Net via whats app gehoord dat Hij weer thuis is maar heel lang zal moeten revalideren.
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 05 januari 2013 @ 11:28:

Hij is mijn Mr en nee we wonen niet samen. Net via whats app gehoord dat Hij weer thuis is maar heel lang zal moeten revalideren.



haj granny!

Fijn om te horen dat ie weer thuis is...

Hoe gaat het nu met jullie? gaat het de goeie kant op met mr?

enige (positieve) vooruitzichten?



liefs
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben op de mri geen blijvend letsel kunnen vinden gelukkig. Wel heeft Hij flink wat krachtverlies maar dat moet met fysiotherapie weer beter worden. Hij wil volgende week graag langs komen dus dat is wel een goed teken.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt zo slecht nog niet.. Gaat beter dan verwacht ofniet.?

Geniet ervan wanneer die bij je is.
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 05 januari 2013 @ 11:28:

Hij is mijn Mr en nee we wonen niet samen. Net via whats app gehoord dat Hij weer thuis is maar heel lang zal moeten revalideren.Ok, dit is een gemene vraag van iemand die absoluut niets heeft met SM, maar vind je die ziekenhuisopname en die revalidatie nu erg, of kinky?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 17 januari 2013 @ 15:31:

[...]



Ok, dit is een gemene vraag van iemand die absoluut niets heeft met SM, maar vind je die ziekenhuisopname en die revalidatie nu erg, of kinky?

Dat heeft niets met sm te maken. Wat een vraag.



Even een gemene vraag; spoor jij niet met opzet of heb je een ziekte onder de leden?
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 31 december 2012 @ 16:37:

[...]



Kreeg gisteren een berichtje dat Mr met spoed opgenomen is in het ziekenhuis zaterdag. Iets ernstig verkeerd gegaan met de tepelklemmen?
Alle reacties Link kopieren
Toch altijd fijn dat mensen meeleven.

@ gurly; Hij is er inderdaad beter uitgekomen als gedacht maar Hij is nog zeker wel een half jaar aan het revalideren.
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 17 januari 2013 @ 22:19:

Toch altijd fijn dat mensen meeleven.

@ gurly; Hij is er inderdaad beter uitgekomen als gedacht maar Hij is nog zeker wel een half jaar aan het revalideren.





Ja dat zal dan wel niet opeens maar een paar weken zijn, het herstel, maar wel prettig dat hij er in ieder geval beter uit is gekomen tot zo ver..



Zal dan misschien ook meer kans hebben op volledig herstel als het zo goed blijft gaan of grotendeels?



En seks, dat word vast tegen die tijd weer in gehaald granny

Gelukkig kan je nog op andere manieren van elkaar genieten en is hij uit het ziekenhuis.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven