De Fashionista's: fashionable in een winterwonderland! # 78
vrijdag 18 januari 2013 om 12:47
Lieve VD wat zou ik je toch graag een schop onder je bevallige derriere geven en zeggen dat je echt echt ECHT voor jezelf moet kiezen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Hij maakt je niet gelukkig lieverd, echt niet. Al denk je van wel en dat zal van tijd tot tijd ook wel zo zijn, maar op de lange termijn niet, ben ik bang...
Maar dat kan ik je wel zeggen, en hopen dat je dat doet, maar je zult het zelf in moeten zien...
Maar dat kan ik je wel zeggen, en hopen dat je dat doet, maar je zult het zelf in moeten zien...
vrijdag 18 januari 2013 om 12:47
vrijdag 18 januari 2013 om 12:50
quote:Pixxx schreef op 18 januari 2013 @ 12:49:
Mijn fashionpics dateren niet van zo lang geleden ben ik bang.. en toen ik vijftien was deed ik ook niet zo'n gekke dingen qua kleding. Spijkerbroek (Levi's) en shirt (Saltydog) en sneakers. That's it..Heb je ook geen dramatisch haar gehad? Beetje teleurstellend.
Mijn fashionpics dateren niet van zo lang geleden ben ik bang.. en toen ik vijftien was deed ik ook niet zo'n gekke dingen qua kleding. Spijkerbroek (Levi's) en shirt (Saltydog) en sneakers. That's it..Heb je ook geen dramatisch haar gehad? Beetje teleurstellend.
vrijdag 18 januari 2013 om 12:50
Ik weet t Pixx. Thanks.... Het zit er gewoon nu niet in.. En dat woordje nu wil ik niet loslaten.. Omdat t zo bijzonder is en leuk en fijn... En ik haat het dat hij het slechtste in me naar boven haalt. Stomme man
GB, ik wilde graag eind mei, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, want begin februari is er dan een deadline voor de opzet en volgens SlimmeMevrouw krijg je die vaak meerdere keren terug.. Om m weer aan te passen etc. Als ik begin maart haal dan kan ik in juni afstuderen. Ook fijn want dan ben ik de zomer vrij, dan is er ook weinig werk en zou ik dus lekker even weg kunnen.
GB, ik wilde graag eind mei, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, want begin februari is er dan een deadline voor de opzet en volgens SlimmeMevrouw krijg je die vaak meerdere keren terug.. Om m weer aan te passen etc. Als ik begin maart haal dan kan ik in juni afstuderen. Ook fijn want dan ben ik de zomer vrij, dan is er ook weinig werk en zou ik dus lekker even weg kunnen.
vrijdag 18 januari 2013 om 13:11
Ik merk aan mezelf dat ik me beter begin te voelen. Ik heb weer een doel, heb nu even tijd om uit te rusten, ik zie mijn vriendinnen weer. Alle narigheid (begrafenissen enzo) zijn achter de rug en het voelt voor mij ook echt zo van: en nu verder met frisse moed.
Ik heb een plan, een doel, doe leuke dingen, voel me redelijk goed.. Het begint weer ergens op te lijken
Hoe is het met jou en je midlifecrisis GB?
Ik heb een plan, een doel, doe leuke dingen, voel me redelijk goed.. Het begint weer ergens op te lijken
Hoe is het met jou en je midlifecrisis GB?