Tussen sauna en parenclub

29-11-2010 17:09 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een reguliere sauna mag je niet seksen, niet eens knuffelen eigenlijk. In een parenclub draait het eigenlijk alleen om seks en dat kan dan ook weer een beeeetje intimiderend zijn.



Zijn er ook tussenvormen? Waar de seks iets minder direct/rauw is, maar waar het ook normaal is als er wel wat gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Wat een afgetrapte jambers tent zeg en wat is er in vredesnaam opwindend aan een sauna waar er karaoke op het programma staat?



Wat is dat toch met die parenclubs/ sauna's en het totaal ontbreken van gevoel voor stijl/inrichting en sfeer?
Alle reacties Link kopieren
Ben je er ooit geweest blondenblauw ?

volgens mij niet uit je reactie te horen
Alle reacties Link kopieren
Die sauna klinkt als een kleine parenclub.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik bekijk de foto's van de witte Sligro borrel tafels, de ingekluste plafonds, de vunzige handdoekjes bij de receptie en ik zie de programmering: dj's met namen waarvan de tranen je in de ogen springen en karaoke! Ik zie nog net geen bingo!



Om nog niet te spreken van het vettige mannetje in de bar, de 'kunstwerken' aan de muur, de torsootjes her en der ter decoratie, het heerlijke kleurenpalet dat gebruikt is voor de verschillende vlakken, het feit alleen al dat het bijna overal geverfde bakstenen muren zijn. En dan de tuinverlichting op het buffet! De sjieke plastic bestekbak, en ga zo maar door. Het is teveel om op te noemen!



Laat me raden, dit is de eerste club waar gratis kukident wordt verstrekt bij binnenkomst?
Alle reacties Link kopieren
whahahahahahahahahahahaahaha fantastisch blondenblauw :D
Alle reacties Link kopieren
quote:blondenblauw schreef op 06 maart 2012 @ 17:02:

Ik bekijk de foto's van de witte Sligro borrel tafels, de ingekluste plafonds, de vunzige handdoekjes bij de receptie en ik zie de programmering: dj's met namen waarvan de tranen je in de ogen springen en karaoke! Ik zie nog net geen bingo!



Om nog niet te spreken van het vettige mannetje in de bar, de 'kunstwerken' aan de muur, de torsootjes her en der ter decoratie, het heerlijke kleurenpalet dat gebruikt is voor de verschillende vlakken, het feit alleen al dat het bijna overal geverfde bakstenen muren zijn. En dan de tuinverlichting op het buffet! De sjieke plastic bestekbak, en ga zo maar door. Het is teveel om op te noemen!



Laat me raden, dit is de eerste club waar gratis kukident wordt verstrekt bij binnenkomst?*LOL* Je neemt me de woorden uit de mond.........
Alle reacties Link kopieren
quote:Cernunnos schreef op 29 november 2010 @ 17:09:

In een reguliere sauna mag je niet seksen, niet eens knuffelen eigenlijk. In een parenclub draait het eigenlijk alleen om seks en dat kan dan ook weer een beeeetje intimiderend zijn.



Zijn er ook tussenvormen? Waar de seks iets minder direct/rauw is, maar waar het ook normaal is als er wel wat gebeurd?Moet je naar goldendreams in duitsland gaan net over de grens ben er zelf nog niet geweest maar kijk maar op hun site www.goldendreams.de Daar kun je sexen zonder dat andere mensen er last van hebben apparte kamers http://www.golden-dreams.nl/lang/nl.htm
Alle reacties Link kopieren
Net even de site bekeken, maar Goldendreams is een bordeel. Heeft niets met een parenclub te maken.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven