Mode & Beauty
alle pijlers
tattoo binnenkant pols
dinsdag 13 mei 2008 om 19:06
dinsdag 13 mei 2008 om 19:11
Qua kleding zal het ongetwijfeld wel leuk staan. Ik zou zelf nooit een tattoo op zo'n plek laten zetten in verband met eventueel toekomstig werk.
Wat doe je nu? Wat wil je eventueel gaan doen? Ik heb bijvoorbeeld regelmatig mensen aan moeten nemen voor een functie achter een receptie en je zou bij mij in eerste instantie een streepje achter hebben (om het zo maar te zeggen). Ik vind zoiets niet kunnen in representatieve functies.
Wat doe je nu? Wat wil je eventueel gaan doen? Ik heb bijvoorbeeld regelmatig mensen aan moeten nemen voor een functie achter een receptie en je zou bij mij in eerste instantie een streepje achter hebben (om het zo maar te zeggen). Ik vind zoiets niet kunnen in representatieve functies.
Een feestjurkje draag je in je vrije tijd dus wat boeit het wat een ander vind van een feestjurkje in combinatie met een tattoo.
Maar er zijn nog steeds heel veel werkgevers/bedrijven die je niet aannemen met een zichtbare tattoo. Lijkt mij meer iets om je druk over te maken.
Persoonlijk vind ik het niet slim om een tattoo te nemen op zo'n opvallende plaats die je ook nog eens met geen mogelijkheid kan bedekken.
Maar er zijn nog steeds heel veel werkgevers/bedrijven die je niet aannemen met een zichtbare tattoo. Lijkt mij meer iets om je druk over te maken.
Persoonlijk vind ik het niet slim om een tattoo te nemen op zo'n opvallende plaats die je ook nog eens met geen mogelijkheid kan bedekken.
Geweldig idee! Ik heb zelf de naam van mijn (overleden) zoontje aan de binnenkant van mijn pols laten zetten. Ook in een sierlijke letter (dunne lijnen) en 4 cm groot. Ik krijg er alleen maar positieve reacties op. Ik heb een zeer representatieve baan en daar word er ook niet raar van opgekeken. En indien het echt een keer nodig is kan ik gewoon mijn horloge erover heen doen!
Dus ik kan alleen maar zeggen: go for it!
Dus ik kan alleen maar zeggen: go for it!
dinsdag 13 mei 2008 om 19:50
Da's nou toevallig, ik overweeg ook om een voor mij dierbaar symbool op de binnenkant van mijn pols te laten zetten, en dan precies onder de armbanden die ik aan die kant altijd draag, zodat de tattoo niet altijd zichtbaar is.
Maar.
Ik overweeg deze tattoo al 4 jaar (!!!!) maar ben bang voor de pijn. Kan iemand mij vertellen of deze plek extra pijnlijk is?
Maar.
Ik overweeg deze tattoo al 4 jaar (!!!!) maar ben bang voor de pijn. Kan iemand mij vertellen of deze plek extra pijnlijk is?
.
dinsdag 13 mei 2008 om 20:05
De pijn ben ik niet bang voor. Mijn man heeft er een laten zetten op binnenkant arm. En tja, je voelt het wel... Meer als een soort geschaaf of iets.
Maar als je iemand weet die goed is in zijn vak staat die tattoo er binnen een paar minuten op.
Maar als je 'm op de plek van je armbanden wilt dan komt ie dus over de adertjes die daar lopen. Want armbanden zakken altijd richting je hand. Ik wil 'm misschien toch iets daarboven.
Maar als je iemand weet die goed is in zijn vak staat die tattoo er binnen een paar minuten op.
Maar als je 'm op de plek van je armbanden wilt dan komt ie dus over de adertjes die daar lopen. Want armbanden zakken altijd richting je hand. Ik wil 'm misschien toch iets daarboven.
dinsdag 13 mei 2008 om 20:10
De mijne zit gewoon over de aders heen. Geen probleem, want de naald gaat niet door de huid heen en komt dus (tenzij per ongeluk) niet in contact met je aders. De tattoo doet wat meer pijn dan op andere plekken, maar als ze een tijdje bezig zijn maakte je lichaam endorfine aan, waardoor het wat gemakkelijker wordt allemaal. Maar voor de pijn zou ik het zeker niet laten. Ik zeg altijd: ik laat qua pijn nog liever mijn hele rug tattooeeren dan nog 1x een tongpiercing...
dinsdag 13 mei 2008 om 22:29
woensdag 14 mei 2008 om 06:24
Vriend en ik hebben er allebei een. Voor mij maakt het qua werk niet uit (baas heeft op exact dezelfde plek een soortgelijke tattoo ), maar vriend zit altijd met horloges te klooien.
Oh ja, het deed geen zeer, heb er eigenlijk niets van gevoeld (iemand had het over 'binnenkant arm', daar heb ik heb ook niets van gevoeld).
Oh ja, het deed geen zeer, heb er eigenlijk niets van gevoeld (iemand had het over 'binnenkant arm', daar heb ik heb ook niets van gevoeld).
woensdag 14 mei 2008 om 21:02
Op je 34e neem je geen tattoo meer terwijl je er graag 1 wilt, omdat je denkt dat je het rond je 50e niet mooi meer zult vinden? Jemig. Ik word dit jaar 40, en heb besloten dat ik die tattoo gewoon ga nemen. En niet aan de binnenkant van mijn pols, maar aan de buitenkant, en dan net onder mijn armbanden zodat ik 'm kan verbergen als ik dat wil.
Ik ben ervan overtuigd dat ik het op mijn 50e nog mooi vind, hoor.
Ik ben ervan overtuigd dat ik het op mijn 50e nog mooi vind, hoor.
.
woensdag 14 mei 2008 om 23:53
donderdag 15 mei 2008 om 09:40
ik zou ervoor gaan hoor.
Je kunt de tattoo altijd verbergen als je een representatieve functie hebt. En dan nog vaak wordt er niet meer eens naar gekeken.
Vriendjelief heeft op beide bovenarmen een tattoo. Eentje net iets de laag voor een t-shirt. Voor zijn werk heeft ie daarom altijd blouses aan met lange mouw of een korte iets langere mouw. Hij moet sowieso een pak aan dus dat lost zich vanzelf op
Je kunt de tattoo altijd verbergen als je een representatieve functie hebt. En dan nog vaak wordt er niet meer eens naar gekeken.
Vriendjelief heeft op beide bovenarmen een tattoo. Eentje net iets de laag voor een t-shirt. Voor zijn werk heeft ie daarom altijd blouses aan met lange mouw of een korte iets langere mouw. Hij moet sowieso een pak aan dus dat lost zich vanzelf op
Je moet soms vallen om weer leren op te staan