Mode & Beauty alle pijlers

tattoo binnenkant pols

13-05-2008 19:06 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie hiervan en vooral ook in cominatie met nettere kleding (feestjurkje etc.)..



Ik zit er al een tijdje over na te denken om een sierlijke letter (die betekenis voor mij heeft natuurlijk) te laten zetten op de binnekant van mijn pols. Ongeveer 3 tot 4 cm en gewoon dunne lijnen.
Alle reacties Link kopieren
Qua kleding zal het ongetwijfeld wel leuk staan. Ik zou zelf nooit een tattoo op zo'n plek laten zetten in verband met eventueel toekomstig werk.



Wat doe je nu? Wat wil je eventueel gaan doen? Ik heb bijvoorbeeld regelmatig mensen aan moeten nemen voor een functie achter een receptie en je zou bij mij in eerste instantie een streepje achter hebben (om het zo maar te zeggen). Ik vind zoiets niet kunnen in representatieve functies.
Alle reacties Link kopieren
Een feestjurkje draag je in je vrije tijd dus wat boeit het wat een ander vind van een feestjurkje in combinatie met een tattoo.



Maar er zijn nog steeds heel veel werkgevers/bedrijven die je niet aannemen met een zichtbare tattoo. Lijkt mij meer iets om je druk over te maken.



Persoonlijk vind ik het niet slim om een tattoo te nemen op zo'n opvallende plaats die je ook nog eens met geen mogelijkheid kan bedekken.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig idee! Ik heb zelf de naam van mijn (overleden) zoontje aan de binnenkant van mijn pols laten zetten. Ook in een sierlijke letter (dunne lijnen) en 4 cm groot. Ik krijg er alleen maar positieve reacties op. Ik heb een zeer representatieve baan en daar word er ook niet raar van opgekeken. En indien het echt een keer nodig is kan ik gewoon mijn horloge erover heen doen!



Dus ik kan alleen maar zeggen: go for it!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een mooie plek voor een - kleine - tattoo .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mooie plek voor een tattoo.

En als het eens een keer nodig mocht zijn, een goeie camouflage creme eroverheen smeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk nu op kantoor en daar weigeren ze zoiets niet. (heb ik het al over gehad).



In de toekomst zou ik ooit nog wat in de kleding willen doen. Maar vooral geen receptie werk o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook eentje, met een doorsnede van ongeveer 3 centimeter. Als het nodig is doe ik er gewoon een armband of horloge omheen.
Alle reacties Link kopieren
Degene die 'm op de pols hebben. Waar zit ie precies.



Net boven al die adertjes of er gewoon overheen?
Alle reacties Link kopieren
Da's nou toevallig, ik overweeg ook om een voor mij dierbaar symbool op de binnenkant van mijn pols te laten zetten, en dan precies onder de armbanden die ik aan die kant altijd draag, zodat de tattoo niet altijd zichtbaar is.



Maar.



Ik overweeg deze tattoo al 4 jaar (!!!!) maar ben bang voor de pijn. Kan iemand mij vertellen of deze plek extra pijnlijk is?
.
Alle reacties Link kopieren
De pijn ben ik niet bang voor. Mijn man heeft er een laten zetten op binnenkant arm. En tja, je voelt het wel... Meer als een soort geschaaf of iets.



Maar als je iemand weet die goed is in zijn vak staat die tattoo er binnen een paar minuten op.



Maar als je 'm op de plek van je armbanden wilt dan komt ie dus over de adertjes die daar lopen. Want armbanden zakken altijd richting je hand. Ik wil 'm misschien toch iets daarboven.
Alle reacties Link kopieren
De mijne zit gewoon over de aders heen. Geen probleem, want de naald gaat niet door de huid heen en komt dus (tenzij per ongeluk) niet in contact met je aders. De tattoo doet wat meer pijn dan op andere plekken, maar als ze een tijdje bezig zijn maakte je lichaam endorfine aan, waardoor het wat gemakkelijker wordt allemaal. Maar voor de pijn zou ik het zeker niet laten. Ik zeg altijd: ik laat qua pijn nog liever mijn hele rug tattooeeren dan nog 1x een tongpiercing...
Alle reacties Link kopieren
http://www.henkjanvanderklis.nl/weblog/images/tattoo.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bloementje met een steeltje en blaadjes hij moet nog bijgewerkt worden (ook al een jaar hahaha ik vind de kleuren niet goed)maar iedereen vind het mooi.En ik vond het niet zeer doen.Dus gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha!
Ik heb er ook een tijd over nagedacht, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Ik ben nu 34 en ik denk dat ik het rond m'n 50e niet meer 'mooi' en 'leuk' zal vinden. Dan zit je dus wel met zo'n tattoo op je pols. Daarom zie ik er toch maar vanaf... maar als ik zoiets weer lees dan 'kriebelt' het toch.
Alle reacties Link kopieren
ja dat gevoel ken ik goudvis (ook bijna 34)
Vriend en ik hebben er allebei een. Voor mij maakt het qua werk niet uit (baas heeft op exact dezelfde plek een soortgelijke tattoo :-d ), maar vriend zit altijd met horloges te klooien.



Oh ja, het deed geen zeer, heb er eigenlijk niets van gevoeld (iemand had het over 'binnenkant arm', daar heb ik heb ook niets van gevoeld).
Alle reacties Link kopieren
Op je 34e neem je geen tattoo meer terwijl je er graag 1 wilt, omdat je denkt dat je het rond je 50e niet mooi meer zult vinden? Jemig. Ik word dit jaar 40, en heb besloten dat ik die tattoo gewoon ga nemen. En niet aan de binnenkant van mijn pols, maar aan de buitenkant, en dan net onder mijn armbanden zodat ik 'm kan verbergen als ik dat wil.



Ik ben ervan overtuigd dat ik het op mijn 50e nog mooi vind, hoor.
.
Alle reacties Link kopieren
Als je er zeker van bent dat je geen spijt krijgt: Doen!

Je kunt het altijd camoufleren mocht het nodig zijn (met kleding, creme, accesoires etc.
Alle reacties Link kopieren
Alle tattoos zijn lelijk.
Alle reacties Link kopieren
nou ja dat is jouw mening....



jij VIND alles tattoos lelijk.. maar er zijn dus kennelijk ook een hoop mensen die tattoos wel mooi vinden en daarbij heb je ook nog heel veel soorten en gradaties zegmaar.



ieder wat ie zelf wil.. laat een ander in zijn/haar waarde..
Hahaha, ik vind jouw Birckenstocks lelijk, maar maakt dat wat uit?
Alle reacties Link kopieren
ik zou ervoor gaan hoor.



Je kunt de tattoo altijd verbergen als je een representatieve functie hebt. En dan nog vaak wordt er niet meer eens naar gekeken.



Vriendjelief heeft op beide bovenarmen een tattoo. Eentje net iets de laag voor een t-shirt. Voor zijn werk heeft ie daarom altijd blouses aan met lange mouw of een korte iets langere mouw. Hij moet sowieso een pak aan dus dat lost zich vanzelf op
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Even een niet zo positieve reactie. Ik ben hem nu aan het weglaseren. Ivm werk/promotie etc. En laseren is wel iets pijnlijker. (en duurder!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven