Kindje gekregen in november/december 2011 in een nieuw jasje

29-06-2012 21:18 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op verzoek:



*Poef*
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf er bij: Rougefils en ik gaan naar buiten, wat er ook uit de lucht komt vallen... Ik heb goede hoop dat het droog gaat worden zo!

We gaan zo even een broodje eten, er begint er 1 te miepen dat ie honger heeft (ete ete ete roept ie..). Vriend is aan de klus bij vrienden. Misschien lopen we daar heen vanmiddag.



Lelie, wat gaat het snel he? Heb het ook hoor.. Hoewel Rougefils nog niet zo goed loopt als Leliedreumes. Hij blijft alles gebruiken om mee te lopen en rent dan ook door de hele kamer. En inderdaad kan niet anders dat je een leuk kind krijgt als je een rouge-schaap-lelie doet!
Alle reacties Link kopieren
En de dag is alweer halverwege (bijna naar bed!)

Hier geen driftbuien maar gewoon vaak verdrietig afgewisseld met mijn eigen gesnotter en hoofdpijn. Nou ja ik heb geen koorts meer en Smurf is overdag wel vrolijk.



Wij denken dat Smurf al lang los kan lopen maar hij doet maar een paar pasjes en wil verder een hand/vinger/mouw vasthouden. En gisteravond op het gladde ijs en op zijn te grote snowboots gaat hij los lopen (om het binnen vandaag weer te vertikken) maf kind!



Ik dacht ook even hè? Rouge??



Mims al bij balorig? De herrie daar houdt je vast wel wakker .



Lelie sterkte om je dreumes stil te laten zitten (en stil te zijn). Het zal vast niet alleen voor de 3,5 minuut van cadeaudochter zijn.



Mijn weer een goede nacht gehad?
Alle reacties Link kopieren
Alweer heel wat geschreven deze druilerige zondag... ben ook blij dat de sneeuw zo lekker snel weg is! Anders blijf je nog weken in die halve vieze troep zitten.



Sleeen was gister wel een succes, hij bleef keurig zitten en vond het wel intressant! Totdat we op de terugreis over een put gingen (zagen we niet) en de slee zo omkiepte en Jeetje met zn gezichtje vol in de sneeuw viel! Oeps... huilen/krijsen! Hmm als hij later een hekel aan sneeuw heeft zal dit de oorzaak zijn...



Ik durf het bijna niet te zeggen maar vanochtend was het 9 uur!! Ik schrok me dood toen ik wakker werd en op de wekker keek!



@Rouge, ging jij nu een een nieuw topic openen? We zijn inmiddels over de 2500 heen!
Alle reacties Link kopieren
Zo, Muppet slaapt haar ene slaapje.

Ben benieuwd voor hoelang. Een lange tuk heeft ze nodig, een korte tuk geeft meer ruimte voor Ballorig. En dat heeft en zeker jongetje hier Heel Hard Nodig.



Dat is het nadeel van al dat spelen in de sneeuw. Nu ze voor het eerst weer binnen moeten blijven worden die kinderen van mij gelijk gekooide tijgers.
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Oh en Mim... wat een klein ongeduldig kindje is muppet toch... Heb je je handen vol aan! En wat een ellende om dat s nachts te hebben! Gelukkig is het zondag en 'hoef' je niks...

Succes! En lekker in Ballorig neerzetten, kun jij even relaxen!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja op zich september/oktober lijkt me een goed plan voor nummer 2, maar 2013 wordt het em voor ons niet. 2014 weet ik nog niet. Hangt er van af of ik een nieuwe baan heb of niet. Anders gaan we voor 2015. Ook al hebben we het financieel zeer goed, ik zie het niet zo zitten om zwanger te zijn/worden zonder vast contract.



Nou ja Chrissie, wat apart van Smurf zeg. Hier steeds vaker, steeds beter en de grijns wordt steeds groter. Dus ik denk dat Rougefils en niet zo goed durfde en kruipen sneller vindt gaan (hij heeft mijn geduld gekregen en da's niet veel ).. En ik denk dat hij mij gaat nadoen. Ik liep met 14 maanden (hoewel hij technisch gezien natuurlijk wel loopt nu, maar goed).



Wat hij wel kan is zelf gaan staan, zonder hulp van tafel, bank etc.



Weetje, fijn dat het sleeen leuk was! En arme Jeetje! Dat is hij volgend jaar vast vergeten!



Oh ja dat nieuwe topic, dat zou ik nog doen!
Alle reacties Link kopieren
Rouge, ik kan het je ook niet aanraden. Hoe fijn ik het ook vind om bij leliedreumes te zijn, en hoe goed ik me er ook bij neer heb gelegd. Dat heeft een poosje geduurd (hoewel, ik toch naar dingen zoek - gastouder - dus echt thuisblijfmoeder?)



Mims, ik weet een heeeeeeeeel mooi cadeau voor je kroost (voor muppet te laat voor haar verjaardag), maar: regenlaarsjes en een regenpakkie. Kan je die tijgers mooi los laten .



Chrissi: ik las ergens in mijn zoektocht dat sommige stevige schoentjes juist aanraden om te leren lopen? Dus wie weet... (Ik ben op zoek naar flexibele regenlaarsjes. Die regenlaarsjes die ze nu heeft, daar loopt ze op als een houten klaas)



Oh, ik heb eens overdag de tv aan staan. Supernanny is nu. My oh my... What can I say?
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ze hebben regenlaarzen, alledrie.

Maar echt niet dat die twee oudsten ervan houden, van buiten in de plassen stampen. Vinden ze geen drol aan. Kleine Nas keek vanmorgen naar buiten, zuchtte en zei: "Nou, ik ga vandaag dus mooi niet buiten spelen"...



Sta je dan als moeder, met al je opvoedkundige theorietjes en buitenspeelboeken.
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
November/december 2011 (3)



Hier gaan we verder!



En hahahaha voor Kleine Nas! Zeg maar dat hij gelijk heeft!

Rougefils en ik gaan naar buiten, het wordt licht hier!

Oh.. dan moet ik wel iets anders trekken, loop nog in joggingbroek rond..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven