Gezondheid alle pijlers

Broekplassen

07-01-2013 22:48 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



mijn naam is Saar. Ik ben 23 jaar en heb een lastig probleem.



Ik plas namelijk regelmatig in mijn broek. Dan wordt de drang ineens zo groot dat ik het niet meer ophouden kan.



Kent iemand dit probleem en hoe moet je er mee omgaan ?



Groetjes van Saar
Alle reacties Link kopieren
hoi thomaaas,



weet je ik slik nog andere medicatie voor mijn psychische klachten dus niet alle pijnstillers kan en mag ik nemen. Dat is altijd een hele puzzel voor de huisarts. Maar lief dat je met me meedenkt. Ik moet straks naar mijn broer en gezin en als het daar niet gaat, zal het weer huisartsenpost worden daar, misschien nemen ze me daar wel serieus en gooien ze het niet op het psychische vlak omdat ik daar toch al zwakker in voel.
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat maakt het qua medicatie wel een stuk lastiger allemaal!! Ik hoop voor je dat ze je serieus nemen. Zeker als je zoveel pijn hebt. Ik zou toch een balletje opgooien bijde apotheek. Bij die van mij zijn ze ontzettend kundig en lieve schatten en ik voel me altijd enorm geholpen en gesteund. Dat lijkt me voor jou nu ook wel eens fijn!
Alle reacties Link kopieren
Moet er zo toch zijn dus zal gelijk vragen of ze me eventueel kunnen helpen met de pijn. Ik zit dan toch even apart met een van hen, dus heb genoeg heb dan zeker de gelegenheid.



Ik zal jullie op de hoogte houden, ik neem mijn laptop mee dus kan altijd even op het forum komen. Zal wel in de avond zijn, maar dat is toch geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dapper dat je naar je familie gaat Krissie! Toch best een gedoe lijkt me met extra kleding, extra bescherming, ik hoop dat je een fijne tijd hebt en dat het de moeite waard is



Heb je er over kunnen praten met ze?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Heb nog niets kunnen vertellen want de kinderen van hen waren nog beneden. Ik ben weer naar de fysio geweest en mijn bekken zat weer vast helaas en de fysio zei ook dat ik het niet te lang mag aankijken met eventueel toch een blaasontsteking. Maar lief van al jullie steun!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Heb net weer contact gehad met de assistente en ik kan morgen even langskomen voor nog een keer urine te laten testen. Vandaag kan ik dat helaas niet doen, want ben nu elders en niet in de buurt van mijn eigen huisarts. Ik heb ook gezegd tegen haar dat de fysio ook tegen me gezegd had dat ik niet te lang er mee door mag lopen, zeker omdat het plassen steeds vaker en moeilijker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Hey Saar89,



Hoe was het bij de huisarts? Ben je wat wijzer geworden en goed geholpen?



Gr,



Krisie
Fijn dat je morgen weer langs kunt komen Krisie. Hoe gaat je logeerpartij tot nu toe?
Alle reacties Link kopieren
De logeerpartij gaat tot nu toe goed, ben wel blij met de extra bescherming, het is alleen wel zo dat ik nu veel vaker naar het toilet ga. Steeds maar kleine beetjes, dus daarom vanmorgen gebeld naar huisarts voor extra te laten controleren. De pijn neemt helaas niet af, vooral in mijn rug. Zal wss komen doordat de fysio gister weer alles heeft losgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nee klinkt niet goed idd. Fijn dat je nog voor het weekend naar de HA kunt (tenminste als ik het goed begrijp)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo eerst mijn urine laten controleren en ook weer aangeven waar de pijn zit, zowel in mijn rug als in mijn buik. Net weer niets aanvoelen komen . Weer een natte broek, ik weet het nu even niet meer!



Saar, weet jij al meer? Ben wel erg benieuwd wat er bij jou uitgekomen is bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de assistente was mijn urine vrij van ontsteking. Ik ga zo weer naar de fysio en dan in een verwijzing vragen voor een beter onderzoek. Ik wacht weekend nog af en als dan niet beter gaat weer naar de huisarts.
Ik vind het echt raar dat jouw huisarts zo traag is met het nemen van actie krisie. Hoe is het bij deze fysiotherapeut gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Die heeft me door verwezen naar een collega, een osteopaat maar ik ga maandag bellen voor verwijzing. Zit niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Weet jij al meer Saar89? Ben echt benieuwd hoe het afgelopen is met jij bij de huisarts.



Hier gaat het op zich wel, urine was in ieder geval ontstekingsvrij. Helaas wordt de pijn niet minder. Ik was vanmorgen weer half 6 wakker van de pijn .



Maar Saar89 als je al iets meer weet zou je dat dan willen delen?
Alle reacties Link kopieren
He wat vervelend Krisie. Ik ben geen arts oid maar het lijkt mij ook dat als iets zo plotseling gekomen is, er goed onderzocht moet worden want dat is niet zomaar.



Sterkte, nogmaals.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Heb tot nu toe nog geen ongewenst urineverlies gehad, dus misschien gaat het nu de goede kant op, hoop ik echt. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik toch nog steeds heel vaak naar het toilet ga. Mijn rug is gewoon niet fijn en de fysio weet ook zo snel niet wat er mee aan de hand is, dus ik ga er meer werk van maken.
Alle reacties Link kopieren
Saar,



Weet jij al meer? Ben echt enorm benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Saar,



Ben ik weer, weet jij ondertussen al meer? Ben echt reuze benieuwd!!



Ondertussen weet ik dat ik naar de neuroloog moet, ben nog bezig met een afspraak te vervroegen, want ik vind 8 feb nog best lang duren. Nou Saar ik hoop nog wat van je te horen en ik denk dat de andere dat ook wel fijn vinden.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je naar de neuroloog kunt Krisie. Hoe gaat het nu?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ben ondertussen al geweest en ik krijg 16 feb een mri scan, het is een hernia. Gelukkig geen belangrijke zenuwen bekneld, maar is nog wel steeds pijnlijk. Helaas gaat het niet echt vooruit en ik denk dat ik morgen voor de zekerheid even contact op neem met het ziekenhuis. Ik voel precies de plek van de wervels waar het zeer doet, ook heb ik nog steeds geen controle over mijn blaas. Heb nu recept gehad van de huisarts voor beschermingsmateriaal maar komt toch nog voor dat ik een natte broek heb. Verder ben ik wel wat gerustgesteld.



Ik vraag me alleen wel af of Saar al meer weet, want ben daar echt benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Word morgen teruggebeld door de neuroloog. Zal nogmaals aangeven dat de controle over mijn blaas niet goed is. Heb nog steeds regelmatig ongelukjes. Gelukkig niet altijd zo heftig dat mijn broek helemaal nat is netals gisteren. Maar blijf steeds urine verliezen als ik me inspan, bijvoorbeeld op staan. Ik ga wel regelmatig naar het toilet en blijf ook voldoende drinken, maar het blijft irritant. Ik ga wel de deur uit, anders kom ik in een isolement en dat is niet goed. Heb wel verschoning bij me, voor geval het nodig is.



Nogmaals vraag ik me af of jij al meer weet Saar? Vind het een beetje vreemd dat je niet meer reageert op het forum.



Maar genoeg, nu ga ik een kleine wandeling maken, heb al te lang gezeten nu.



Tot een volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
heb ik weer, ging ik bij apotheek om incontinentie materiaal tref ik een man. Bloos bloos!! Hij wist zich ook even geen houding te geven. Tot overmaat van ramp moest ik nog met hem in gesprek over het materiaal. Snel mijn schaamte opzij gezet en gewoon alles verteld. Nu hopen dat de zorgverzekeraar het gaat vergoeden want schrok van de prijs. 7 euro voor 8 stuks, sjemig. Nu weer proefmonster meegekregen en als die op zijn gewoon weer terugkomen totdat het vergoed gaat worden door de zorgverzekeraar. Kon wel een paar dagen duren, maar nu gewoon afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven