Mannen willen Neuken, vrouwen willen Geld

21-11-2012 13:42 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een nogal "kort door de bocht" titel. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik denk dat het zo werkt. Natuurlijk willen vrouwen ook Neuken en mannen ook geld, maar je hebt het een nodig voor het ander.

Mannen doen hun uiterste best voor een Neukbare vrouw, en doen dus hun uiterste best om veel geld te verdienen en dit uit te dragen via hun auto, status, mooi pak en dure schoenen. Vrouwen zien dit, en stellen graag hun toekomst veilig willen graag een kind van zon succesvolle man, en worden daardoor Neukbaarder. Sinds ik vorig jaar carriere gemaakt heb en dat weten ze echt wel in ons dorp, en dus met mijn vlamnieuwe audi a8 aan school van de kids staan, staan ze bijna tegen mijn been omhoog te rijden. (ja ook getrouwde, vrouwen die een gokje willen wagen en zelfs een briefje met hotmailadres in mijn hand duwen). Voorheen was ik niet interessant toen kwam ik met fietskarretje en spijkerbroek aan school. Voor geld, sucess en goeie genen worden zelfs (getrouwde)vrouwen jagers.

Natuurlijk maak ik hier gebruik van want: Mannen willen neuken,.



Dit is natuurlijk een generaliserende opmerking maar wel een kern van waarheid, kom ik achter vinden jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 29 januari 2013 @ 23:20:quote:jaap70 schreef op 29 januari 2013 @ 23:19:

Van dat automerk heb ik nog nooit gehoord. Feit is wel dat veel vrouwen het wel fijn vinden -uitgesproken of onuitgesproken- als een man goed in de spullen zit. Dat straalt toch iets uit en veel vrouwen vinden een man met een beetje powerrr wel aantrekkelijk is mijn ervaring.Sssst...Jaap.... niet hardop!!

Ja Jaap, niet hard op, dan kunnen sommige dames niet meer manipuleren..

In alle serieusheid, er zijn inderdaad dames die hier niet warm van worden, zoals de op al zei, generaliserend gesproken wèl waar.
Kan een audi wel (heel erg) waarderen, is dat erg? . Al vele jaren langer dan de topic van TO. Belangrijker is de man die 'm rijdt. Type gladjakker maakt toch geen kans. Al heeft 'ie nog zo'n prachtig pak met dito das en schoenen.



En trouwens, pochen over je auto etc. vind ik al een kansloos verhaal. Sowieso.

Het zal best hoor, dat het op sommige vrouwen aantrekkingskracht verhogend werkt.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat deze dames niet om de auto, het gaat om de man die deze auto heeft gescoord. De vrouwen zien geen auto maar een jager..... iemand die zijn idealen weet na te jagen in deze maatschapij van eten of gegeten worden. De auto is dus niet belangrijk maar ze zien wel de doorzetter die kan zorgen dat het vrouwtje in een zorgeloos bestaan haar kinderen kan baren. Deze vrouwen zoeken een sterke en finacieel onafhankelijke man. Natuurlijk moet het geen hork zijn, jullie gaan erva uit dat een succesvol zakenman ook meteen een hork is, dat is natuurlijk niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:sportman1964 schreef op 21 november 2012 @ 13:42:

Dit is een nogal "kort door de bocht" titel. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik denk dat het zo werkt. Natuurlijk willen vrouwen ook Neuken en mannen ook geld, maar je hebt het een nodig voor het ander.

Mannen doen hun uiterste best voor een Neukbare vrouw, en doen dus hun uiterste best om veel geld te verdienen en dit uit te dragen via hun auto, status, mooi pak en dure schoenen. Vrouwen zien dit, en stellen graag hun toekomst veilig willen graag een kind van zon succesvolle man, en worden daardoor Neukbaarder. Sinds ik vorig jaar carriere gemaakt heb en dat weten ze echt wel in ons dorp, en dus met mijn vlamnieuwe audi a8 aan school van de kids staan, staan ze bijna tegen mijn been omhoog te rijden. (ja ook getrouwde, vrouwen die een gokje willen wagen en zelfs een briefje met hotmailadres in mijn hand duwen). Voorheen was ik niet interessant toen kwam ik met fietskarretje en spijkerbroek aan school. Voor geld, sucess en goeie genen worden zelfs (getrouwde)vrouwen jagers.

Natuurlijk maak ik hier gebruik van want: Mannen willen neuken,.



Dit is natuurlijk een generaliserende opmerking maar wel een kern van waarheid, kom ik achter vinden jullie niet?



Ik ben een armoedzaaier, een wandelend probleemgeval. Geen carriere, nauwelijks geld, laat staan een auto.



Maar ik heb er bij vrouwen weinig last van moet ik zeggen. Denk dat het afhangt van de vrouw en de situatie. Maar een dweil van een vent is ook in een Audi A8 nog een dweil van een vent.



En daar zal die vrouw vroeg of laat ook achter komen.



Dus ik denk dat je observatie zeker wel hout snijdt, maar vrouwen willen ook een leuke man. Als je voornaamste selling points je auto en je carriere zijn, dan vrees ik dat je weinig leuke man bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:sportman1964 schreef op 30 januari 2013 @ 14:08:

Het gaat deze dames niet om de auto, het gaat om de man die deze auto heeft gescoord. De vrouwen zien geen auto maar een jager..... iemand die zijn idealen weet na te jagen in deze maatschapij van eten of gegeten worden. De auto is dus niet belangrijk maar ze zien wel de doorzetter die kan zorgen dat het vrouwtje in een zorgeloos bestaan haar kinderen kan baren. Deze vrouwen zoeken een sterke en finacieel onafhankelijke man. Natuurlijk moet het geen hork zijn, jullie gaan erva uit dat een succesvol zakenman ook meteen een hork is, dat is natuurlijk niet zo.



Maak aub niet de fout te denken dat succes op kantoor je king of the jungle maakt. Het een sluit het ander niet uit, maar het is ook geen logisch gevolg.



Er is iets meer nodig om aan dat alphamale beeld te voldoen dan zakelijk succes.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij maakt volgens jou de auto wel degelijk uit, want volgens jou zouden ze nooit op me nieuwe Peugot 207. afkomen

want volgens jou zijn vrouwen zo dom dat ze alleen na auto kijken en niet naar wat hij voor de rest heeft ;)



Want tenslotte ben je alleen geslaagd zakenman als je domme investering doet in een of andere grote auto.



Overig gaat voor de meeste vrouwen meer om inhoud van een man.

Niet om bedrag op zijn bank rekening. Mjah je heb altijd wel paar uitzonderingen





Maar rij jij gerust mjah in je mooie auto naar een of andere straat vol hoeren/sletten want die grijpen je dan in je kruis als dat je gelukkig maakt moet je dat voor al doen



Mjah als je meer succes bij de Normale vrouwen wilt zal ik als jou maar wat boeken gaan lezen zo dat over mee dingen met ze kan praten dan alleen je auto
Alle reacties Link kopieren
Of je een hork bent in je audi weet ik niet maar als het verschil zo opvallend voor je is dan ga ik dat wel bijna denken



Een leuke man versiert ook zonder die audi en ik kan me voorstellen dat je wat andere vrouwen trekt met die audi (vrouwen met nesteldrang of die graag shoppen in de pc hoofd straat of zo) maar echt opvallend verschil als je een echt leuke man bent dat kan bijna niet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo apart met dit soort dingen dat ik alleen maar kan concluderen dat we wellicht praktisch gezien in dezelfde wereld leven maar dat er op andere vlakken parallelle werelden moeten zijn waar de werkelijkheid fundamenteel verschilt. Ik herken niets van het hele verhaal. Mannen met een dog eat dog mentaliteit vind ik persoonlijk meestal onprettig. Bijvoorbeeld. Maar goed, geniet van de aandacht .
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 november 2012 @ 13:45:

Hmmm, een kern van waarheid misschien wel, al loop ik met een boogje om mannen met een vlammende Audi heen als ik eerlijk ben.



Een man moet wel selfsupporting zijn, dus een baan is wel het minimale vereiste.

Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een spijkerbroeken man op de fiets met een baan Mee eens!
Iemand die ik toch al niet interessant/leuk/aantrekkelijk vind, zal dat niet alsnog worden met zijn fietskar, noch met zijn Audi, of welke andere auto.
Alle reacties Link kopieren
quote:sportman1964 schreef op 30 januari 2013 @ 14:08:

Het gaat deze dames niet om de auto, het gaat om de man die deze auto heeft gescoord. De vrouwen zien geen auto maar een jager..... iemand die zijn idealen weet na te jagen in deze maatschapij van eten of gegeten worden. De auto is dus niet belangrijk maar ze zien wel de doorzetter die kan zorgen dat het vrouwtje in een zorgeloos bestaan haar kinderen kan baren. Deze vrouwen zoeken een sterke en finacieel onafhankelijke man. Natuurlijk moet het geen hork zijn, jullie gaan erva uit dat een succesvol zakenman ook meteen een hork is, dat is natuurlijk niet zo.



Even van man tot man:



Een vrouw gaat je niet het bed in sleuren omdat je een dikke auto hebt - ook niet als dit een teken is dat je genoeg geld hebt om "haar de kinderen te laten baren". Een vrouw gaat voor je kiezen als persoon. Wil ze kinderen met je dan moet het totaalpakket kloppen - dus je moet als mens goed in elkaar steken en als je nog voor het gezin kunt zorgen (niet alleen geld maar ook zelf een keer de was doen, dan stijgen je kansen).



Zoals ik eerder al schreef - je auto neem je niet het bed in. Wat je in bed - en daarbuiten - doet is wel van belang. Dus als je nog zo'n grote auto hebt en in bed een looser bent heb je een probleem.



Mijn inschatting op basis van jouw berichten is dat je een HEEL ouderwets beeld van een vrouw hebt (jij zorgt voor geld en zij is - omdat ze onder de indruk van je auto is - goed neukbaar) .



Er zijn zeker vrouwen die hieraan voldoen (aka white trailer trash). In de echte wereld lopen er genoeg vrouwen rond die zelf een Audi kunnen betalen. Die zal je dus niet tot je clienteel kunnen rekenen.



Mijn advies met je wereldbeeld: ga rustig verder met het scoren van gold-diggers - dan blijven leuke vrouwen over voor mannen met potentie :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven