Zandstranden met écht zand, Languedoc-Rousillon.

01-02-2013 10:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar vind je aan de Languedoc-Roussillon échte zandstranden ?

Cap d'Agde gaat helaas niet door, dit jaar, maar we gaan dat zandstrand wel missen.



Vorig jaar waren we een dagje in Port-Vendres, maar dat was een kiezelstrand, niet leuk voor een enthousiaste zandkastelengraver, en twee zonaanbidders die zacht willen liggen.



Tips, anyone ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Vorige jaar in dat gebied geweest. Km aan zandstrand. Maar moet ff nadenken bij welke plaats we zaten.......
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over wat je je nog kan herinneren, denk ik er weer gelijk aan terug. Mijn vakantie met mijn eerste vriend in cap d'agde, jammer dat tijden veranderen en we ook niet meer bevriend zijn
Alle reacties Link kopieren
Cap d'Agde verandert snel. Nu ook overal betaald parkeren....



Belachelijk, en slecht voor de handel, de parkeerplaatsen waren in het hoogseizoen (2012) verdacht leeg, waar je eerst altijd geduld moest hebben en rondjes moest rijden.

Wij verrekken het om te betalen voor parkeren, en kopen onze meuk dan gewoon ergens anders, in Agde zijn leuke winkels genoeg. Ze verdienen al genoeg aan de toeristenbelasting en de andere uitgaven die we daar doen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17 toen ik er heen ging En we hadden een busreis toen. Dus ik heb niet op parkeerplaatsen gelet dus zou het niet meer weten ! :P



Maar dat is niks nee overal moeten betalen voor het parkeren.. idd
Alle reacties Link kopieren
Bij het strand is het volgens mij niet betaald parkereren toch?

Ik vind Cap d'Agde wel ontzettend druk in de zomer, waar niet maar toch. In de file voor de boodschappen, in de file voor de supermarkt werd er niet vrolijk van.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me uit mijn jeugd nog Argeles sur mer herinneren. Dat ligt nog onder Perpignan tegen de Spaanse grens aan.

Veel zand daar.
Alle reacties Link kopieren
Google streetview. Even je mannetje op de specifieke plage parkeren en om je heenkijken. Weet je zo of er zandstrand is.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de hele kust voor perpignan zandstrand.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 01 februari 2013 @ 15:40:

Google streetview. Even je mannetje op de specifieke plage parkeren en om je heenkijken. Weet je zo of er zandstrand is.Leve de moderne tijd ! Ga ik proberen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven