Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle: a true love story part 5

01-02-2013 19:12 2838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over Badr en Estelle. Ook vergeten wij de vele slachtoffers niet!

Oorspronkelijk topic van Frizzy,

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nicolete heb lekker ete....Jullie kennen haar wel.....ze zit naast de groentejuwelier....
Oh, zo ver kom ik nooit. Ik heb tuinman.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Louisaliefje, gaat de aankondiging van de geboorte nu in een plofkip?, lees ik dat goed?...........................

Enne Mrs, je kent Nicolete wel, dat is dat meisje met die mond met dat randje, googel maar.

En Beeldig, met jou spreek ik niet meer.

Maar ik schrijf nog wel met je oké?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nee, we spreken elkaar maar weinig de laatste tijd hè, Eindeloos. Je hebt het ook zó druk met je zwangerschap. Laat je maar lekker vertroetelen bij Mrs hoor, maak je om mij geen zorgen. Ik houd alleen maar geld over Ik kom mijn tijd wel door.
Mond met dat randje? Die op the Joker lijkt van Batman?
Over geld gesproken: ik heb vandaag een bank gekocht.

Ja, wist ik ook niet hoor, mijn man vertelde dat. Dat wij dat van ónze belastingcenten gedaan hebben. Ik denk dat Leon de Winter dat even voor hem uitgerekend heeft.
http://images2.wikia.noco ... Nicolette_Kluijver_MO.png

Zij heeft toch een hekel aan plofkippen?
Oja, we hebben weer een bank gekocht. Dat is waar ook. Hoeveel geld heeft me dat gekost? Leon?
Nu doe je beetje gemeen hoor Eindeloos, we weten toch allemaal dat Beeldje niet goed kan schrijven? Om met mijn nieuwe voorBeeldige new Best Friend te spreken (al weet ze dat zelf nog niet.)....ja....ze was een beetje dom.....

En ja, sinds ik in het gevlei wil komen van het Koninklijke gezelschap, ga ik, net als tante Irene, een beetje op de biologische toer....daar horen plofkippen, volle luiers en Mike de Boer ook bij....

Ik ga mijn oompje vragen of hij een biologische, van veren-wiet-hooi-grass- en biologische grasuitloop eieren een schitterende robe kan maken
Deel vijf alweer? Stelletje kletskousen!
He Hamer, kom je ook een duit in het zakje doen? Beeldig heeft namelijk vandaag een nieuwe bank gekocht.....
Hoho, wij allemaal! We hebben allemaal een duit in het zakje gedaan. Eindeloos wel veel minder dan wij, natuurlijk.
Over Mike de Boer, daar is Leek dus echt niet over te spreken hè Louisa. We smsen nu hij op vakantie is en ik moest doorgeven dat je hem echt gekwetst hebt. Op z'n ziel getrapt. Dus ik zei: Leekje Leekje, beter op je ziel dan op je voet, nietwaar. Nu issie boos, die stijfkoppige nicht. En dat is dus jouw schuld.

Misschien kan jouw oom dit met een wollen trui rechtbreien?
Hallo?!
Zeg Eindeloosjelief, jij kreeg twee bruine kindjes, toch? Nou vroeg ik me af... was het echt een Gambiaan? Of ben je bezwangerd terwijl de achteringang gebruikt werd zeg maar en durfde je gewoon niet op te biechten dat jij je baby's draagt in je eigenste giertank?
Zomaar een vraagje hoor, ik las er toevallig net een topic over...
Nou, Leek moet zich niet zo aanstellen. Deed ik dat toen hij een Lecotien van me maakte? Nee, ik nam gewoon een paar pammetjes. Geef dat kreng een strip oxazepam zeg. Tsssk.
Maar dan moet je toch 'wer-ken' Mrs,,,,als je op een bank werkt? En je haar in een knot doen? En moccassins aan?

Dat heb ik er echt niet voor ovr...Bovendien staat daar alleen maar geld op van het plebs....das egnie veel....
Las ik net ook, het worden lange, slanke kinderen dus.
Nou LV, ik wil ook mijn geld terug. Leon moet uitrekenen hoeveel me die kat in de zak gekost heeft, dan kan ik het verrekenen.
quote:Beeldig schreef op 01 februari 2013 @ 22:58:

Zeg Eindeloosjelief, jij kreeg twee bruine kindjes, toch? Nou vroeg ik me af... was het echt een Gambiaan? Of ben je bezwangerd terwijl de achteringang gebruikt werd zeg maar en durfde je gewoon niet op te biechten dat jij je baby's draagt in je eigenste giertank?

Echt Beeldje, je doet je naam weer eer aan!
Die gouden bocht die ze in de kelder hebben liggen, mogen ze houden trouwens. Het was ook helemaal geen gouden bocht, het was meer gouden rechtdoor.
Leon komt hier nog best vaak over de vloer. Je komt niet van die gozer af.
Hallo?!
Ik weet wel dat als Eindje de achteruitgang moet gebruiken in het ziekenhuis, ik niet bij de bevalling ben....

Wij met onze statuur en grote merkzonnebrillen, gaan gewoon door de voordeur....
quote:Beeldig schreef op 01 februari 2013 @ 22:58:

Beeldig, ik bèn anaal zwanger, van de Gambiaan, maar nu lees ik net in een topic dat het niet mogelijk is.

Ik weet ook niet meer wie ik ben..................

Mag ik een keer op je nieuwe bank komen slapen, Beel?

Ik heb ook 287 euro bijgelegd.................
quote:LouisaVuitton schreef op 01 februari 2013 @ 23:02:

[...]

Echt Beeldje, je doet je naam weer eer aan!

Loesjelief, lach je nu je eigenste ShequenneDestenySjamara uit??

Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven