Geld & Recht alle pijlers

Onvriendelijk winkelpersoneel

31-10-2012 11:44 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic over het drogisterij-meisje dat de TO aansprak op haar zonnebril-dragen in de winkel: wat zijn jullie verschrikkelijke, klantonvriendelijke, nare ervaringen met winkelpersoneel?



Bij ons bij de Albert Heijn zitten de kassameisjes vaak te pingen met hun BlackBerry achter de kassa, zo vreemd! Ook kletsen ze vaak onder het afrekenen met hun collega's en kan er geen 'hallo' van af..



Geen drama verhalen, wel onvriendelijk. Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMartine schreef op 06 februari 2013 @ 12:09:

Verhaal van een paar weken terug: ik stond achter een paar mensen in de rij voor de kassa, een beetje te dromen. De vrouw aan de beurt wou een paar dingetjes in de uitverkoop afrekenen, blijkbaar bij elkaar 0,40 euro, dat ze wou afrekenen met een briefje van 50. Maar daar wou de caissière niet aan. "Mevrouw, veertig cent met vijftig euro, dat is echt belachelijk, dat kan ik niet aannemen hoor!" Alsof haar geld niet goed genoeg was! De vrouw was zonder haar dingetjes de winkel uitgevlucht voor ik doorhad wat er gebeurde, anders had ik die caissière gevraagd wat er mis was met dat geld.

Ik vraag vaak wel of de klant het misschien toch kleiner heeft, zo niet wissel ik die ¤ 50 gewoon.

Soms geeft een klant aan graag de ¤ 50 gewisseld te hebben maar ook het bedrag kleiner te hebben.

Dan wissel ik de ¤ 50 en ik reken af met het kleingeld, iedereen blij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven