Lijf & Lijn alle pijlers

Work-out voor thuis

12-02-2013 10:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag sporten maar kan 's avonds helaas het huis niet uit. Ben nu op zoek naar een goede work-out op dvd. Mijn collega had het net over Insanity heeft iemand hier ervaring mee? Of een ander advies?
Ik doe het programma van Insanity en moet zeggen het werkt echt goed. Het is een bootcamp van 60 dagen achter elkaar en is wel echt zwaar. Heb je al vaker gesport want anders zou ik het niet aanraden. Ik sport heel regelmatig maar heb na een workout echt 2 dagen spierpijn. Oh en je moet veel springen dus niet geschikt voor in een appartement of op houten vloer.
30 day shred kun je ook proberen. Is iets minder heftig dan Insanity, maar nog steeds wel pittig (vind ik dan). Na de eerste dag had ik heel erg spierpijn en even een rustdag genomen, maar na de tweede dag had ik geen spierpijn meer. Nu de derde dag is het al iets beter vol te houden. Wisselt cardio af met kracht, ook al voert cardio wel de boventoon.
Alle reacties Link kopieren
Insanity is met recht 'Insane'. Je moet er al een redelijk goede conditie voor hebben en eerst de Fittest doen. Kom je daar niet doorheen is Insanity gewoon Insane voor je en zal je binnen een dag, hooguit twee afhaken. Het is een extreme High Impact training. Er wordt niet aan 'rustigere momenten' gedaan en vanaf de eerste tot de laatste minuut zal je tegen het gevoel 'nog even en dan ga ik dood' aanhikken



Werkt het? Natuurlijk! Als de neten. Als je de discipline op kunt brengen om telkens weer over je eigen pijngrens heen te gaan en het volhoudt tot het einde. Ik ben er nu twee weken mee bezig. Ik wilde iets voor de conditie en de toning en getoned wordt je. Maar je wordt volkomen afgebeuld en de eerste dagen is zelfs 'lopen' overdag al te veel . En je weet die dag dat je die avond weer moet.



Heb je geen conditie of sport je echt al tijden niet meer raad ik Insanity absoluut af. Gewoon omdat je dan toch af zal haken en het geen enkele impact heeft behalve een desillusie



Om een beeld te geven



http://www.youtube.com/watch?v=ZLK28BHJDd8
Alle reacties Link kopieren
Helaas, doe op het moment helemaal niets maar wil zo graag m'n lijf laten bewegen. Maar helaas met een FT baan en kind met clubjes blijft er weinig tijd over. Maar ik ga eens googlen, bedankt voor de tips. Hoop dat Meds er nog in komt volgens mij heeft zij wel wat goede tips voor mij
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je dat kopen?
Alle reacties Link kopieren
http://www.bol.com/nl/p/m ... 10981441/?featuredProduct



Ik heb hier wel wat aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyrose2012 schreef op 12 februari 2013 @ 10:46:

Waar kun je dat kopen?Euh, ik heb het niet gekocht... maar heb een vriend die handig is met downloaden enzo
Alle reacties Link kopieren
Op net5 komt move that body,duurt half uurtje. Zou zo niet weten precies wanneer,maar stuk hipper als het programma op Nederland1.inclusief lekkere gast
Alle reacties Link kopieren
8 min buns / legs / abs / arms op youtube



http://www.youtube.com/watch?v=dnBhn7YSsnM
Alle reacties Link kopieren
quote:Ank29 schreef op 12 februari 2013 @ 10:49:

Op net5 komt move that body,duurt half uurtje. Zou zo niet weten precies wanneer,maar stuk hipper als het programma op Nederland1.inclusief lekkere gastJep, dat was mijn link ook! tis niet zo intensief als waar jullie het over hebben, maar voor mij goed!
Mijn vriend heeft hem ook gedownload en je kunt hem legaal kopen via tellsell geloof ik. Maar dan betaal je wel 120 euro

Het is echt een geweldig programma maar ongetraind en geen basiscondititie zeg ik niet doen!
Alle reacties Link kopieren
Insanity is echt heel zwaar, zou ik niet mee beginnen als absolute beginner.



Kijk eens op fitnessblender.com of gewoon op youtube.

Qua dvd's kun je zoeken op Jillian Michaels, Davina McCall, Tracy Anderson, 10-minute solutions. Meer dan genoeg te vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven