Keelkanker door beffen = bewezen

04-02-2013 18:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou horny ladies, dat gelebber is dus verleden tijd. Bewezen is dat 80% van de keelkankers, tijdens 'de bef' wordt geboren ...
quote:pinky8 schreef op 12 februari 2013 @ 17:54:

don't care... toch zwaar overgewaardeerd dat beffen... er zijn er maar weinigen die echt weten hoe dat moet.Ik las laatst op het forum dat een flink aantal vrouwen het maar niets vinden. Of dat aan de man ligt of niet weet ik niet, maar het viel me wel op.
Alle reacties Link kopieren
"Onderzoek heeft uitgewezen dat mannen die minimaal drie keer per week seks hebben, 50% minder kans hebben op een beroerte en hart- en vaatziekten. Seks verlaagt je bloeddruk en het voorkomt aderverkalking; beide zijn belangrijke oorzaken van hartfalen en beroertes."



Tja, dat wordt niks hè? Die keelkanker ga je niet krijgen; maar ik vrees het ergste voor je hart.

Wist je trouwens ook dat seks stress reduceert, goed is voor je immuunsysteem, je gelukkig laat voelen, je er een betere nachtrust door krijgt en dat je vrouw langer leeft als ze kan genieten van fijne seks?

Knul...je loopt me een partijtje gezondheidsrisico's! Als ik jou was zat ik allang bij de dokter.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 februari 2013 @ 18:06:Ik lees steeds vaker dat vrouwen het maar niets vinden.Waar lees je dat dan?
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 21:40:

[...]





Waar lees je dat dan?Ik las het laatst nog op het forum en ik was heel verbaasd want ik dacht dat de meeste vrouwen dat juist heerlijk vonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 februari 2013 @ 21:43:Ik las het laatst nog op het forumEn verder?
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 21:45:

[...]





En verder?

Nee ik ken hier geen onderzoeken over .



Het was gewoon een observatie, juist omdat ik zelf dacht dat de meeste vrouwen dit heerlijk vonden. Dus ik was verbaasd toen ik in een gewone doorsnee discussie opeens de ene na de andere vrouw het tegendeel hoorde beweren, vandaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 februari 2013 @ 21:47:ik was verbaasd toen ik in een gewone doorsnee discussie opeens de ene na de andere vrouw het tegendeel hoorde beweren, vandaar.Heb je misschien een linkje naar die discussie?
Alle reacties Link kopieren
Tja, kan je dat wel zo stellen.



Ik vind slecht bereid voedsel, met foute ingrediënten ook niet lekker. Maar ik houd echt wel van eten hoor; van lekker eten.

Maar ja, je weet natuurlijk nooit of iemand lekker kan koken als je 'm van de straat plukt! Misschien komt ie al jaren weg met aangebrande aardappelen.

Wat ik wel weet is dat mijn man mij al 20 jaar kent, weet wat ik lekker vind en dat aangebrande aardappelen in ons huishouden ondenkbaar zou zijn. Na zoveel jaar krijg je gewoon een verfijnde smaak
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 21:50:

[...]





Heb je misschien een linkje naar die discussie?

Ik was al aan het zoeken, maar het probleem is dat het niet tijdens een beftopic was en ik weet niet meer in welk topic het dan wel opeens voorbij kwam.



Ik ga m'n best doen om het terug te vinden, want ik kan me je scepsis goed voorstellen, juist omdat de meeste vrouwen dit erg lekker vinden.
quote:xxxlondon schreef op 12 februari 2013 @ 21:57:

Tja, kan je dat wel zo stellen.



Ik vind slecht bereid voedsel, met foute ingrediënten ook niet lekker. Maar ik houd echt wel van eten hoor; van lekker eten.

Ja dat was ook mijn vraag: was het het beffen op zich of was het de beftechniek van de man in kwestie?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 februari 2013 @ 22:05:

[...]



Ja dat was ook mijn vraag: was het het beffen op zich of was het de beftechniek van de man in kwestie?



In mijn optiek kan het van alles zijn dat beffen niet lekker is: Van niet lekker in je vel zitten, boos op je vent, druk in hoofd, slechte werkweek, kans dat kinderen binnen kunnen komen, onbekende in je bed, schaamte..



Ik denk alleen dat als mensen een goed en fijn sexleven hebben met elkaar: bereid zijn elkaar het naar de zin te maken zoiets als een "slechte beftechniek" een "kinderziekte" is. Naarmate je langer bij elkaar bent, weet je gewoon wat wel en niet fijn is.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 februari 2013 @ 22:05:

[...]



Ja dat was ook mijn vraag: was het het beffen op zich of was het de beftechniek van de man in kwestie?



Nu heb ik geen batterij aan bedpartners achter de rug.. maar ik ben nog geen man tegen gekomen die het niet lekker deed.



Ik denk dat het er ook vanaf hangt of je aanwijzingen durft te geven, en of de man ofwel openstaat voor tips, aanwijzingen, of goed is in het lezen van non verbale communicatie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven