Entertainment alle pijlers

lang duurt optreden op festival:pinkpop

20-02-2013 16:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben al heel lang fan van 30 seconds to Mars. Het is eigenlijk de enige band die ik heel graag in het echt zou willen zien optreden. Toen ze in 2010 kwamen optreden in NL, was ik net op vakantie in Amerika Nu zie ik dus dat ze dit jaar op Pinkpop staan!



Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat er aan toe gaat. Hoe lang duurt meestal zo'n optreden van een band? Je kan alleen dagkaarten kopen en ik ga dan alleen voor die band dus het moet het wel waard zijn.
Een uur ongeveer
Alle reacties Link kopieren
Meestal tussen 3/4 u en uur, afhankelijk van repertoire of nieuwe en oude nummers etc...en andere artiesten zijn nu ook zeker de moeite waard om even mee te pakkends je er toch best...en op festivals is sfeer het leukste
Alle reacties Link kopieren
Een gemiddelde band speelt drie kwartier tot een uur. Hele grote bands en afsluiters worden vaak wat langer ingepland, anderhalf uur ofzo. Ik zou nooit alleen voor één band naar een festival gaan, maar er is zoveel leuks te zien op één festival dat je gewoon lekker moet gaan kijken ook naar andere bands!
Alle reacties Link kopieren
pinkpop is sowieso leuk om naar toe te gaan .. je vermaakt je daar heel goed hoor .. gewoon hele dag gaan dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik baal, ik zou ze ook graag weer willen zien maar nét die zaterdag ga ik al naar een ander festival. Maar ik weet niet of ik anders was gegaan want de rest boeit me niet zo, dan vind ik Landgraaf toch iets te ver weg. Ik denk dat ze zeker wel een uur spelen, wel de moeite waard hoor als je ze echt graag wil zien.



Ik hoop heel erg dat ze dit jaar nog een apart concert komen geven. Het liefste weer in Paradiso!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven